☂Jeff the killer☂
(Uyarılar: S3x, kan)
❀FLUFF HEADCANON
☘Romantizm söz konusu olduğunda oldukça rahattır Demek istediğim, ne yaptığına dair hiçbir fikri yok ve aslında fazla umursamıyor.
☘Tek bildiği, bir şeyi istediğinde onu elde ettiğidir. Ve eğer bu bir insansa, öyle olsun.
☘Sana nasıl aşkını göstericeğini bilmiyor. Hatta aşık olduğundan bile emin değil.
☘Ama senin onu olmama düşüncesi onu yiyip bitirir.
☘Gerçekten kendinden emin ve kendini beğenmiş davranacak, sanki insanlar ellerini ondan çekemiyormuş gibi, bunun seni kıskandıracağını umuyor.
☘Kendisi kıskanç bir piç olduğu için bunun işe yarayacağını varsayıyor.
☘Kendisinin gerçekten pürüzsüz bir sahtekar ve kimse sanai aşık olduğunu anlayamıyor sanıcak, ama bu gerçekten çok açık.
☘Herkes bunu anlayabiliyor çünkü seni etkilemek için her zaman çok havalı ve mesafeli davranmaya çalışıyor.
☘Ve bu ivme bir nevi ilişkiye de yansıyor, ancak bir nevi tersine dönmesi dışında, eğer bu mantıklıysa?
☘arkadaşı yanında ve sende onun yanındaydın ve senin önünde süper sert bir adam gibi davranmaya çalışarak "İtibarını" kaybetmek istemiyor.
☘ İnsanların onu sarıldığını, el ele tutuştuğunu veya bu zayıf şeylerden herhangi birini görmesine izin vermiyor. 😤😤
☘Ama yine de arkadaşlarına sanki sen bir milyon dolarmış gibi davranıyor ve eğer arkadaşlarından biri sana yanlış yaparsa onu yere sermekten çekinmiyor.
Tanrı kraliçesine saygısızlık etmeye cüret eden herkese yardım etsin.
☘ Kapalı kapılar ardında bile, o "duygusal fışkıran çift saçmalığı" hakkında homurdanarak havalı erkek dış görünüşünü korumaya çalışıyor.
☘Ancak sevgilisinin kollarını ona dolamasından, onu göğsüne yatırmasından ve saçlarıyla oynamasından gerçekten hoşlandığını söylemek kolaydır.
☘Bu konuda onunla çok fazla dalga geçmediğin sürece, halinden memnun olacak ve diyebilirim ki, tam bir sıçan piç çocuk gibi davranmayacak.
❀NSFW HEADCANON
☘Tamam yani yatakta değer verdiği biriyleyken tipi bir anlaşmaya(?)
göre biraz farklı oluyor
☘Mesela, uyuşmuş kişiyi şiddetli bir şekilde becermekten, onu uyuşturmaya kadar gidiyor, ama biraz daha az acımasızca, anlıyor musun?
☘Bir sürü ısırık izi, kıvranmayı durdurmaya çalışan eller, tene çarpan dişler, boynuna vuran sıcak nefesi.
☘Kan alırsa vahşileşecek.
☘Bu daha sık olur Onlar onun altında gevşeyene kadar kendini onlara çarpmaya devam edecek ve o zaman bile pes etmeyebilir.
☘ En rastgele zamanlarda sevişmek isteyecek.
☘Seni en yakın yüzeye doğru itip, onları anlamsız bir şekilde becermeden önce kendini deliğine sokarken, sadece deliğine bakacak.
☘Ayrıca sürekli etini, özellikle de uyluklarını tutuyor çünkü Birkaç günden fazla seks yapmadan kalmayı sevmiyor
Ve genellikle sadece yüksek dayanıklılığı nedeniyle ilk boşalan o olmayacak.
☘Ama eğer bir şey olursa uzun bir süre arkadaşını göremez, erkenden delirebilir, çünkü kendilerini çok iyi hissederler ¯\_(ツ)_/¯ (?)
☘Şans eseri ki, o inatçı bir pisliktir, bu yüzden erken boşalsa bile, kendini kanıtlamak için durmayacak, hatta ara vermek bile istemez.
Hemen hemen her şeyi denemeye hazır.
☘
Belki onun itaatkâr olmasını gerektirecek herhangi bir şey hariç .
☘Eğer s/a'sı sorumluluğu üstlenmek isterse, ya onu kandırmayı, ya yalvarmaları ve yalvarmaları, hatta belki de onu manipüle etmeleri gerekecek.
☘ Ama bundan keyif alırdı, sadece bunu kabul etmek istemezdi
☘Ve bir dahaki sefere o yaralı gururunu telafi etmek için kesinlikle intikamını almak isterdi ;))
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐫𝐞𝐞𝐩𝐲𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
FanfictionKitapta her türlü şey vardır. Oneshot headcanon ve tepkiler vardır. Tepki verebilirsiniz. Ama saçma tepkileri yapmAM.