Tepki: Çok korkak,ödlek ve ağlayan birisiyiz. Ama konaktaki herkesten(yaratıklar hariç, slendy, rake vs.) Güçlüyüz.
---
Slenderman:
Açıkcası bunun hakkında hiç düşünmüyor değil. Biraz bu şeyi... absürt buluyor. Bir yandan hem çok güçlüsün, ama korkagin tekisin. Aslında slenderman bu kadar güçlü olduğun için sana ilk başlarda herkesten bir tık daha ağır görevler veriyordu ama daha sonra sizin kişiliğinizi anladığında ve ödünüzün bokuna karıştığını görünce size herkesinkiler gibi sıradan görevler vermeye başladı. Ve ona bunun için ağlayarak teşekkür ettiğinizde ise sadece,
"Haddini aşma insan. Sadece acınasısın. Görevlerini artık doğru yap yeter."
---
Offenderman:
Bu adamın derdi sadece seks, tamam mı? Ama seni biraz ilginç bulduğunu söyleyebiliriz.
Hem bu kadar ağlak hemde bu kadar güçlü olmanı ilginç derecede ateşli buluyor.
Yine seni koridorda ağlarken buldu ve yanına kur yapar bir şekilde geldi.
"Ahh~ Tatlımm~ burda böylece ağlamaktansa.. yatağımda, benim altımda kıvranırken ağlamanı görmek isterim~"
---
Trenderman:
Şey.. o odasından fazla çıkmaz. Genelde odasında dikiş nakış işleri falan yapar, anlarsınya. Yani senin hem böylesine güçlü ama aynı zamanda bu kadar ödlek olmanı umursamaz. Fakat bazenleri odasında yeni tasarladığı bir elbiseyi hayata geçirirken, koridorda aniden senin bağırıp sonrada ağlama sesini duydu ve... Evet, iğne eline battı ve sınırlı bir şekilde iç çekti ve hemen odasının kapısını açıp koridorda sana baktı. Sen yerde oturmuş ağlıyorsun ve onu fark ettiğin anda hızla ayağı kalkıp bağırarak merdivenlerden assagi kata iniyorsun. O ise yine iç çekip odasına geri dönüyor.
"Ne kadar baş belası bir ödlek"
---
Splendormen:
Aslında senin adına hem üzülüyor hemde gurur duyuyor. Senin için cidden endişeleniyor. Bu kadar ağlamanın nedeni merak ediyor. Seninle ilk kez konuştuğu zaman ondan korkup çığlık atmıştın ve yere düşmüştün. O çok şaşırdı ve sana endişeli ve ayrıca yatıştırıcı bir ses tonuyla konuştu.
"Hey hey hey... Sakın ol... Sana asla zarar vermem... Ben senin arkadaşınım, merak etme.."
Daha sonrasında onunla iyi anlaşmaya başladın. Ve o senin ne kadar güçlü olduğunu gördüğünde seninle gurur duydu ve seni gaza getirmeye başladı.
"Waaoooww! Çok güçlü birisin (y/n)! Seninle cidden gurur duyuyorum!"
---
Jeff the killer:
Jeff kesinlikle sizle dalga gecicek. Çok fazla dalga gecicek ama ondan ve diğerlerinden daha güçlü olduğunu öğrendiğinde kıskançlıktan çatlayacak. Kendisine yediremeyecek, ve hala kendisininin sizden üstün olduğunu düşünecek. Hala biraz temkinli olsada seninle dalga geçmeye devam edecektir.
"Hahhshahahahhahahha- cidden, kendini güçlü falan mı sanıyorsun! Haa! Öyle olsan bile ,ki öyle değilsin, hala aptallar gibi korkaksin hahahaghahahaghah"
---
Jane the killer:
Jane bunu çok absürt buluyor. Ama aynı zamanda senide anlamaya çalışıyor. Belki bir tranva sonrası böyle olmuşsundur diye düşünüyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐫𝐞𝐞𝐩𝐲𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
FanfictionKitapta her türlü şey vardır. Oneshot headcanon ve tepkiler vardır. Tepki verebilirsiniz. Ama saçma tepkileri yapmAM.