Bizimle sürekli dalga geçiyorlar zorbalıyorlar falan ama daha sonra geçmişimizde sürekli zorbalığa uğradığımızı ve bu yüzden bu hale geldiğimizi öğreniyorlar.
!UNUTMAYIN BURDA BAHSETTİĞİMİZ KİŞİLER KATİLLER!
Jeff the killer: pff sence bu onun umrunda mı? Sana özür falan dileyeceğini sanma. O insanı duygularını kaybedeli çok oldu. Ha bu arada, senin geçmişini öğrendikten sonra bunun hakkında da seninle bolca dalga geçecek.
"ahajajjajahahahha! Cidden düşündüğümden daha ezik biriymişsin!"
Jane the killer: Seni zorbalamasının iki nedeni vardır;
Erkeksen: Ah, eğer sessiz bir tipte yani onun huzurunu bozmadığın sürece senden sadece nefret edecek. Ama eğer böyle gürültülü bir tipsen kesinlikle seni zorbalayacak. Ha geçmişini öğrendi dersen, hiç bir şey değişmeyecek. Unuttun mu? Sen bir erkeksin.
Kızsan: Jane kızlara durduk yere zorbalamaz. Eğer büyük bir yanlış yada aptal haraketler yapan biriysen ve onun sınırlarını zorluyor san kesinlikle seni zorbalar. Her ne kadar içten içe biraz kötü hissetsede. Ha geçmişini öğrendi diyelim, kendini biraz kötü hissetti. Daha sonra yanına gelip düz ve sert bir ses tonuyla konuştu. Ve bu konuşmadan sonra eğer hala hata yapıyorsan zorbalamaya devam eder, ama eğer uslu durursan sana sadece soğuk bakışlar atacak.
"Sana son bir şans vereceğim. eğer onu da harcarsan, bende seni harcarım."
Nina the killer: Onun zorbalıkla ilgili bir geçmişi var. Yani... Şey... O aslında arkadaş canlısı biri, cidden! Yani- seni zorbalamasının iki sebebi vardır.
Ya jeff'e aşıksındır, yada o sana arkadaşça davranmasına rağmen sen onu terslemişsindir. Eğer jeff'e aşıksan. Oh- bu en kötüsü! Senin hakkında bir sürü dedikodu çıkaracaktır eminim. Mesela sen malikanenin merdivenlerinden ana salona inerken size dik dik bakan gözlerle karşılaşmak (ve bunların hepsinin katil olduğu gerçeği! Tüyler ürpertici...) pekte güven verici sayılmaz. Masaya oturdun ve hemen yanına Jeff oturur.
"Hah~ çekici olduğumu biliyordum ama beni bu kadar fazla arzulayacağın aklımın ucundan bile geçmezdi. Gerçi aslında neden olmasın ki? Sonuçta ben en iyisiyim.(gojo referansss)"
Ani panik duygusu ve yüzünün kizarmasina engel olamadın.
"S-sen- ne? N-neyden bahsediyorsun?"
Jeff pic gibi gülümsemeye başladı. Daha sonra karşına baktın ve karşında Ortada Nina, sağında Ann ve solundaysa Laughing Lily vardı.(dedikodu ekibi)
Üçü de sana ters ters bakıyordu ve o an üç şey anladın.
Bu sikim sonik şeyleri onların yaptığı
Ve sadece Jeff değilde başka dedikodularda ortaya çıkardıklarını
Ve muhtemelen bir daha asla rahat birakilamayacagini anladın.
Ha bu arada! Uyurken dikkatli ol! Unutma, bu evde artık çok fazla düşmanın oldu yani demek istediğim... Tatlı uykular.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐂𝐫𝐞𝐞𝐩𝐲𝐩𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐱 𝐑𝐞𝐚𝐝𝐞𝐫
FanfictionKitapta her türlü şey vardır. Oneshot headcanon ve tepkiler vardır. Tepki verebilirsiniz. Ama saçma tepkileri yapmAM.