-23-

32 3 1
                                    

         Seondan...

Hiç iyi hiss etmiyorum kendimi. Sanki bir boşluğa düşmüştüm. Lino neden gelmedi? Peki neden? Belki de beni görmek istemiyodur...

Hyunjin- Seon biliyo musun Lee Know olmasaydı şimdi sen burada diyil öbür dünyada olucaktın:)

I.N- Sende hemen qaza geldin Hyun. Evet Seon senin Linon sana kan verdi.

Bi dakika ne? Şimdi Lino olmasaydı ben şimdiii... Ah neyse çok şanslıymışım.

Doktor- Çıkın dıçın. Seonun dinlenmesi gerekiyor.

8- Tamamm...

Her kes dışarı çıktı. Çok sıkıcııı(((  Elime telefonu aldım ve JYP ye yazdım:

Ben- Merhaba efendim. Rica etsem bana Lee Knowun numarasını verir misiniz?

.                                      JYP uwu oppa- Merhaba Seon. Qaliba yeni üye olduğundan beri numaralar sende diyil.

.                                    JYP uwu oppa- Lee Know SKZ
.                                                               *********
.                                                                Numarayı ekle

Numaranı kaydettim ve ona yazdım:

Ben- Selam
görüldü...

Ben- Hayatımı kürtardığın için sağol
görüldü...

Ben- Neden beni görmek istemiyorsun?
görüldü...
.                                                   Lee Know- Seninle 3-cü mertebenin asonsörünün yanında buluşa bilirmiyiz?

Ben- Tamam

Peki ona konuşa bilmediyimi nasıl söyliyicem? Of be of!

Ayağa kalktım ve serumu kolumdan çıkartdım. Topuklayarak kapının ağzına geldim ve kulağımı kapıya yapışdırdım. Ses gelmiyor.

Yavaşcasına kapının kulpundan tutundum ve açtım. Sonra etrafa göz gezdirip oradan ayrıldım. Pillelerden inmeye başladım. Çok zordu biliyorum ama yaptım.

Nihayet indim ve asonsörün yanına gitdim. Lee Know oradaydı... Onu görünce sanki içim rahatlaşmışdı.

Lee Know benim geldiyimi fark etdi. Yanıma geldi ve konuş mağa başladı:

Lee Know- Sana kendi kanımı ücretsiz vermemi sanma. Senden bunun hesabını soracağım.

Onun bu sözlerine göz devirdim. Çocuk gibi yaww. Eski Lino işte nolucak.

Lee Know- Konuş bakalım. Yon kim? Senin asker arkadaşın mı vardı? Hemde Keşif Birliyinden?

Iııııı.... Nasıl konuşuim? Buldum teliyle yazıcam.

Lee Know
Son bulunma bu gün: 17:05







Stray Kids 8+1'e yeni üye (1. Sezon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin