Seondan...
Banyoya girdim. Onlar benim yüzümü ve saçlarımı görmemişlerdi çünki yüzümde maske ve kapşon takmışdım. Maskeni çıkartdım. Sağ yanağım... Çok kötüydü yanmışdı. Kapşonu çıkartdım. Saçlarım... Güzel saçlarım... Suyu açdım ve ısınmasını bekledim. Aynada kendime baktım.
Ben- Çok çirkinim...
Kiyafetlerimi çıkartmağa yani pansuman yapmağa başladım. Vücudumun her yeri yara, kan içinde ve morarmış veziyyetde idi. Çok kötü bir iy geliyor. Bu neyin iyi? Su neden beyazlaşmış? Ben en iyisi soyunmağa devam edeyim...
Linodan...
Her kes koltukda oturup fikre dalmışdı. Televizyonu açmağa karar verdik. Ve açdık...Son dakika!
Bir hlor fabrikası partlamış. Deniz çok kötü vaziyyetde! Sakın duş, el üz yıkamayın! İyi geceler...Bir dakika!
Ben- Seon duş alıyor!
7- NE?!
Koşarak banyoya yetişdik ve kapını açdık...
Seondan...
Pantalon bi türlü çıkmıyordu. Çok terlemişdim. Kendimi çok kötü hissediyodum. Bu koku... Veeee çıkdı şükür! Tshirtimi çıkartdım. Sıra geldi iç çamaşırlar onlarıda çıkartdım ve KAPI AÇILDI! Üyelerdi! Onların beni çıplak vaziyyetde görmeleri... Vicudum... Gözlerime karanlık geldi..Sanırım karanlık dünyaya geri dönecekdim...
Linodan...
Kapını açmağa pişman olduk. Seon TAP diye yere düşdü ve bayıldı. Koku çok kötüydü. Ama onun vücudu... Daha da kötüydü... Saçları kısaydı. Sağ yanağında bir yanık izi vardı sulukdu...
Seungmin- ÇABUK OLUN HAVLU GETİRİN!Han koşarak bir havlu getirdi ve bana verdi. Yere eyildim yani yanına. Çıplak olsadaa yine de onun bu haline kim dözer? Havluyu onun vücuduna sardım. Sonra onu kuçağıma aldım. Çok kötü bir koku vardı. Her kesi öksürek tutdu.
Bangchan- Hadi çıkın banyodan! Hasteneye gidiyoruz! Hazırlanın!
Her kes odalara kapandı. Tabikide kendi odalarımıza. Seonu yatağa uzatdım. Felix küncde ağlıyordu.
Felix- Hepsi benim suçum! Hepsi benim suçum!
Hyunda onu sakitleşdiriyordu.
Ben(sakit sesle)- hadi hazırlanın.
Hyun- Tamam. Hadi Felix dur.
Felixle Hyun kiyafetlerini deyişdiler. Sıra bendeydi. Bende hazırlandım ve Seona sıra çatdı.
Ben- Hyun mutfaktan kolonya ve bambuk getir ÇABUK! Felix sende eşlik et.
Hyunla Felix koşarak mutfağa indiler ve flash hızıyla geldiler.
Felix- al.Ben- Sağ ol. Şimdi havlunu açın.
2- Delirdin mi sen?
Ben- dediyimi yapın.
Ben- şimdi havlunu onun üstüne tutun. Tutun ha!
Yapdılar. Banbunun üzerine kolonya döktüm ve havlunun altına yani onun vücuduna sürmeye başladım.
Ben- ah böyle olmayacak yaralarına sürmeliyiz havluyu çekin.
2- NE?!?!
Ben- Banyoda çok iyi izliyodunuz?
Havluyu çekdiler. Ve bambunu onun vücüduna sürdüm...
Ben- Tamam şimdi iç çamaşırları getirin.
Hyun- Nerdeki?
Ben- Lan salak mısın çekmecelere bak!
Felix- Ben yardım edeyimmi?
Ben- Et.
Hyun- Hmm... hangi reng olsun? Buldum siyah olanı çok şık olur:) Getirdimmm
Ben- tamam şimdi Hyun Felix siz sütyeni takın bende tumanı deniycem.
2- Anlaşıldı!
İç çamaşırları giydirdik ve sıra kiyafete geldi. Her zaman giydiklerini götürecekdim amma üşütür diye başkalarına baktım. Onun kiyafeti yok ki?! Bi tane bunlar mı var o yuzdenmi her zaman her yere bunları giyer? Neyse her zaman ki kiyafetlerini giyindirdik ve onu kutağıma alıb 3ümüzde aşağı indik.
. Bölümün sonu................
Aslında devam ediyodu amma gitmeliyim............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1'e yeni üye (1. Sezon)
FantasiaStray Kids ama yeni üye hemde kız! Ama mafya torunu! Sekiz erkeyin içinde bir kız. O, bu qrupda dura bilecekmi? Yoksa dözemeyibb ayrılacak? Seonun başına neler geleceyine hadi bakalım! İyi okumalar...