Kimse bana dürtmeye başladı gözlerimi yavaşça açtım ve Linonu gördüm. Batmış ve yorqun sesiyle "Hadi dur geldikk..." Hiç bişey demeden arabadan indim. Terlemişdim. Şirkete girdik ve 8. Kata geldik. Kendime gelenden sonra soğuk su içtim. "Hastalanacağını biliyormusun(Lino)" "Merak etme hastalanmam" "Huh sen bilirsin". 2. Bardaqdan bir lomba ağzıma aldıkda bu gün çıkış edeceyim yadıma düşdü! Ağzımdakı suyu fantan kimi püskürtdüm. "Napiyosunnn!!!!!(Lino)" "Bu gün konsert var! Sesim bata bilir!" "Zaten sesin batıp:)" "Gözlerim doldu ve yüzüm kızardı" müziyi açtılar ve prova başladı. S-Class falan dansları yapdık. Ayaklarım çok çok ağrıyordu! Çığlık açmak istiyordum! Neden her bir şey benim başıma geliyyor? Sesim batmış, ayağım ağrıyor, kendimi yere atmak istiyordum. Ayakta kamağa çalışdım ve bunu başardım. Prova bitdikden sonra kendimi koltuka atdım. 5 dakika sonra ayağımın ağrısı keçti. Ayağa kalktım ve gezmeye başladım. Topuklamıyordum!! Çok sevinmişdim! Her kes terlemişdi. Kapı açıldı ve asistand içeri girdi. Ariqatto Seon ve diger üyeler. Hepimiz bir ağızlaaa "Ariqattooo" "Seon senin avatarın hazır" "Nasıl nasıl!!(Felix)" "Göster!" Benden çok onlar istiyor olm. "Senin karakterinin adı Seokitty!" "Çok tatlı bir isimm!(Hyunjin)"
"Çok güzellll!!" "Hello kitty mi?! Huh
BENİM İÇİN NEDEN HELLO KİTTY YAPMADIZ?!!!(LeeKnow) " her kes Linoya şakın bir şekilde bakdı. "Neysee instaqramda bir post yani ilan yapmanı istiyorum" "Tamam yaparım!" Dedim ve asistand odadan çıktı. Her kes dağıldı. Lino sandalyede oturup telefona bakiyodu. Karnının qurultusu diyer odalara kadar geliyodu. Çantamdan yemeyini çıkartdım ve ona taraf uzatdım. "Al. Senin için yapdım" diyib göz devirdim. Gözleri büyüdü ve ağzı açık kaldı. "Azərbaycan yemeyi. Lezzetlidir" "T-teşekkür ederim" dedi ve kapağı kaldırıb yemeyi hayvan gibi yemeye başladı. "LAN YAVAŞ!" "Çok açdımm" "Belli". Kiyafetlerimizi deyişdik ve yola koyulduk. Yolda Lino bana "Çay çok güzeldi beeee" dedi. "Benden olsa her gün kahvaltıya yaparımmm. Sorun yok. Ama siz istersenizse tabii"Üyeler bir ağızla "YAP!" Dediler. "Ok". Telefonu açtım ve instaqrama girdim. Adım Seonkitty_Kat idi. Böyle isim mi olur?! Her neyse fotoraflarımdan birini paylaşmağa karar verdim. Ama önce profil vardı.
Profile kendi fotomu koydum:Postuma da kendimi koymağa karar verdim.
Seonkitty_Kat✅
Anyo! Ben yeni Stray Kids üyesi Seon☆. Bu akşamki konsertimde sizi görmeyime sabırsızlanıyorum! Sizleri çok seviyorum!
5 dakika önceStray Kids delisi: Omg gelicem! Anyongggggggg ariqatatao!!
|
KPOP ANTİİİİ: Olm sen birincikorece öyren. Huhhh... Ayrıca kız mı?! 8 erkeyin içinde mi?!STRAY KİDS!KALBİMDESİN. Com💗: Seonumm seni Wikipediadan okudumm!!!!! Omg!! AS BAYRAKLARI🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS AS 🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷🇹🇷
|
Blackpink hayranı<3: Ne zamandan Wikipediayaya düşdü olm?! Ayrıcaaa aramıza hoş geldin Seon!
❤Seonkitty_Kat
Bu komente kalp koydu.
|
EşşeyimGüzelim#1: Bi türk eksiktiiiii OMG STREESSSS STREESS
|
Siqma Bro: Bu ne biçim ad?! Pik me girlllll. Aşko kuşkonun tak entisi!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1'e yeni üye (1. Sezon)
FantasíaStray Kids ama yeni üye hemde kız! Ama mafya torunu! Sekiz erkeyin içinde bir kız. O, bu qrupda dura bilecekmi? Yoksa dözemeyibb ayrılacak? Seonun başına neler geleceyine hadi bakalım! İyi okumalar...