~5~

100 8 0
                                    

       Havuzdan çıkanda Linonu görmedim. Şerefsizz!!! Gidib duş aldım. Sonra pijamalarımı giyinip, odaya girip kendimi PAT diye yatağa atdım ve uyumağa başladım. Linoda esneyerek odaya girdi ve yatağına atlayıp uyudu. Çok güzel bir ruya görüyordum... Babamla karşılaşmışdımm. Bi dakika ben öldümmü? Ahh saçmalama Seon ne ölmesi?! Sevinc göz yaşları tökerek yanına koşdum ve sarılacakdım ki,,,,,,işıklar yandı!!!! Uyandım. Lino da durmuşdu. Durmamışdı delirmişdi!! Olamaz! "Hangi piç işığı yandırdı!!!!!!!!!" "Sakin ol bizis Felixle Hunjin TADAAAAA!!!" "Ben senii...(Ben✌🏻)"diyip Felixin omzuna siçradım. Hop hoppp... nasıl?! Bende bilmiyorum. Felixi boğmağa başladım. Linoda Hyunu dövüyordu. Yani çıldırmışdık. "Nolurr nolurrr... bırakk bırakkk nefesss!Nefess! Odada siçovul vardıı!! Sizinle uyumağa geldikk!! Kıxxx kıxxx..!!!(Felix)". Durdum ve düşdüm. "Gidin ozaman diyerleriyle uyuyunnn! Be sende bi dur bee dövdün koydun çocuğu!" "Sen sanki çok nazikçe davranmışdın...(Felix)" yumruğu ona gösterdim ve susdu. "Bizi koymadılar!(Hyunjin)" "Eee kim kiminle uyuyor??(Felix)" "Yerde uyursunuz" ikisi de bir ağızla "Hayır!" Dedi. "Ben Seonla uyumam!(Felix)" "Bende Lee ile uyumam!(Hyunjin)" ikimiz de bir ağızlaa "Nedenn miş o?!" "Döversinizzz!" "Evett! O zaman biz ikimiz uyuruz,, dizdeee ikinizzzz!!" "Hayır!(bir ağızla)" "Neden?!" "Kaplunbağa deden mal!(Bennn)" "Mal sensin, kolay gelsin, anan baban terbiye versin, çok konuşma dayak yersinn!😎(Hyunjin)" "Oooooo!!(Felix)" "Puahhh". Hunjinle Felix kendilerini Linonun yatağına atdılar. Ne kadar dövsekde, durmadılar. Bende pes etdim ve işıkları söndürüp yatağıma uzandım. "Ben nerde uyuyucam?!" "Bilmem? Git yerde yat" "Yatmıyoru!" Dedi ve yanımda uzandı! "Dur!dur!dur!" "D
urmuyorum!" . Sözümü dinlemeyip yanıma uzandı ve uyudu. "Dur!! Yanımda uyuyamassın!!" "Aaaa uyumağa izin vermiyosunuz! Bi susun artık!(Hyunjin)" hiç bir şey yapamayacağım üçün ters döndüm ve uyudum.

  Telefonumun alarmı çaldı ve uyandım. Saat 6 ıydı. Demek her kesden önce uyanmışım. Yatakta Linonu görmedim. Yerde uyumuşdu. Ona biraz acımışdım. Kuru, soğuk ve üstü açık bir yerde uyumuşdu. Onu uyandırmağa çalışdım. Sessizce, "Lee Know, uyan" "Ooo uyandınız mı küçük hanım! Nasıl uyudunuz?!" Hiç bişey cevap vermedim ve Felixle Hyunjini uyandırdım. Sonra kahvaltını hazırlamağa gitdim. Azərbayjan kahvaltısı yapmağa karar verdim. Yanımda getirdiyim Azər Çay asma poşetlerini götürdüm ve çay yabdım. Sonra yumurta falan yapıp sofranı kurdum. Ayak sesleri duydum. Changbin idi. "OMG BU NE?! Çok açım hemen yemek yiycem! Nerenin kahvaltısı?!" "Azə..." "Dur bulcam! Azərbayjan!" "Azə diyince her kes bulur" diyip göz devirdim. Changbin yumurtaya el uzatacakdı ki, elinden vurdum. "Olmaz diyerleri de dursun sonra!" "Offf..O zaman hadi roblox oynayalım, lütfennn" "Tamammm". Changbinle roblox oynadıkdan 1 saat sonra diyer üyeler uyandı. "Nehayet uyandınız bir saatdir Seon beni yeniyo hem açım!" "Günaydın?(Han)" "Günaydın •_•(Ben)" "Hadi yiyelim sonra şirkete gidicez(Bangchan)" "Açım bende(gözlrini ovuşdurarak I.N) " "E hadi o zaman sofraya geçelim" "Geçelimmm!!!(Changbin)" "Lee Know nerde?( Hyunjin)" "Bilmem gidib bakiyim ben siz yiyin". Linoya bakmağa gitdim. Bizim odaya birdim ve onu benim yatağımda uyuduğunu gördüm. Ayy kıyamammm çok tatlı uyuyardu. Gece uyamamışdı diye onu uyandırmadım. Odadan çıktım ve aşağı düşdüm. "Eee Lee nerde?" "Uyuyor uyandırmadım" "Tamam(Felix)" bende oturdum ve yemeye başladık. "Çay çok güzell(Changbin)" "Evet nerenin çayı??(Bangchan)" "Azərbaycan:)" "Hangi firma¿" "AZəRçaY DoĞMa ÇaY" her kes gülmeye başladı. Onlar gülünce sankı içinde güller açıyordu. Yemeyimizi yedik. Ben Linoya yemek götürecekdiyim üçün diyerleri yukarı çıkıp provaya hazırlaşmağa gitdiler. Bir yemek kabı götürdüm ve içine tost ve yumurta koydum. Sonra bir mini termos götürdüm ve içine çay dökdüm. Yukarı çıktım ve odaya girdim. Lino uyku sersemi kimi uyuyordu. Hafifceden güldüm. Lino uyuduğu üçün odada soyundum ve prova kiyafetlerimi giydim, bir çanta götürdüm ve içine telefonu, cüzdanı ve Linonun yemeyini koydum. Sonra Linonu uyandırdım ve aşağı indim. Hiç kimse yokdu çünki hazırlaşıyorlardı. Onlar inene kadar bende bulaşıkları yıkadım. Bulaşıklar bitdikden sonra L koltuğunda oturdum ve tableti götürüp ibis paintde resim çizmeye başladım. Arkadan ayak sesleri geldi. Arkaya taraf başımı çevirdim ve Linonu gördüm. "Günaydın:)" "Günaydın! Görüyorum yemeyi bensiz yiyib bitirmişsiniz!" "Noluyo?!(aşağı inen üyeler)" "Hiç...(Ben)" Lino susdu ve biz evden çıktık. Arabaya binib şirkete taraf yollandık. Lino benim yanımda oturmuşdu. Birden omzumda ağırlık hiss etdim. Linonun başıydı. Uyumuşdu:). Hiçbişey yapmadım ve bende ona eşlik etdim.

Stray Kids 8+1'e yeni üye (1. Sezon)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin