Doktor içeri girdi. Qaliba şok olmuşdu.
Doktor- BEN SİZE 1 KİŞİ GİRE BiLiR SÖYLEMEDİM Mİ?!
8- HAİ!
Doktor- Ziyafet mi var burda?
9- Hai!
Doktorun yüzünde gülümseme yarandı (😌)
Doktor- Size bir söylemem gerek.
Yüzü asdı. Acaba neden?
Ben bağırarak- Ne kadar süre burda kalıcam!
Doktor- 2 hafta
9- Ne?!
Doktor- Malesef 2 hafta içinde hiç bir konsert verilmeyeicek.
Bangchan- Ama 3 gün sonra dünya konserti var!
Doktor- Evet.
Ne?! 3 gün sonramı? Bensiz mi? Hatta dünya konseri. Gözlerim doldu. Ellerime baktım ve gözümü ayırmadım. Moralim bozuldu.Yüz ifadem 😐. Sanırım gözümden yaş aktı.
Lino- Üzüldün mü sen?
Ben- Bana bakma. Ben çirkinim.
Sağ yanağını barmağımla gösterip:
Ben- Bunu görüyor musun? Peki saçlarım? Bedenimi sanırım görmüşsündür.
Linonunda yüzü soldu.
Doktor- Buranı toplayın ve çıkın.
8- Tamam.
Üyeler toplayıp odadan çıktılar. Odada yalnız ben kalmışdım. Ellerimi sıkdım. Oturak vaziyyetde geldim. Yavaşca yatakdan indim ve gücle topuklayarak yürümeye başladım. Ayağım çok kötü ağrıyordu. Birde sistemi yani iyneyi kolumdan çıkartmadım iyneyi hani o varsa çubuku elime aldım.
Yerde bıçak vardı. Sanırım üyeler unutmuşdu. Bıçağı elime aldım ve ayağıma saldım ki ağrısı keçsin. Ayağımdan kan damlağaya başladı. Elimi kana sürdüm ve ağzıma koydum. İyi. Canım zeherlenmemiş. Ben kanımın tadına bakıyorum ki zeherli yoksa yok. Eh işde kimin torunuyum? Ondan nifret ediyorum. Telefonuma zeng geldi. Telefona taraf yürüdüm.
Ben- Alo.
Dedem- Alo? Seonum torunum sen misin? Ah seni çok-
Ben bağırarak- KES SESİNİ!!
Dedem- Aaaaaa ama böyle olmaz. Seninle bir şey konusunda konuşucam.
Ben- Hayır!
Dedem- Mafyayama katıl. Sen gerçek bir mafyasın! Sen çok yeteniklisin! Hem adam öldürmek istemiyorsun?
Dişlerimi sıkdım- Ben bu dünyada 168 öldürdüm ve daha elimi hiç bir kana bulamayacağıma söz verdim yani-
Dedem- Söz veriyorum. Bir daha kimseyi öldürmeyim.
Ben- Sana nasıl inanıyım?
Dedem- Tamam. Katılmıyorsan katılma😈
İşıklar söndü. Sanırım elektrikler söndü. Telfonu kapatdım. Pencereye taraf gitdim ve pencereni açtım. Telefonu dışarı atdım. Kapıya yakınlaşdım ve otakdan çıkdım. Kalidordan çıkdım ve elimdekini sürükleyerek asönsere bindim. En üst kata kalkdım. Binanın üzerindeyim. Hava ne kadar da güzel. Güneş batıyodu. Ucda oturdum ve ayağımı salladım. Ölsemmi? Kendimi atsammı? O siyah arabalrda neyin nesi? Olamaz! Dedemin adamları ve dedem. Bana bakdılar.
Onlar- Orda!
Hastaneye binasına koşdular. Napıcam? Onların payını vericem qaliba. Ayağa kalkdım ve aşağa indim. Hah😈 ( Anormal mahnısını yada salın)
Biri burda.
O- Yakaladım seni!
Tebessüm yağıyodu yüzüm. Bu şeytan yüzüydü.
Ben- Bu olaya gelince abi! Hahahahhah!
O- Ne yapmağa çalışıyosun?! ( korkdu)
Ben- Sence?
Başımı aşağı saldım ve yukarı kaldırarak şeytan gülüşü yapdım.
Elime yerdeki bıçağı aldım ve ona taraf yürüdüm. Ve onun başını bedeninden ayırdım. Bıçağı onun yürek tarafına sapladım çıkartdım, sapladım çıkartdım. Bundan zevk alıyodum olum. Büyük bir şeytan kahkaha atmağa başladım. Arkamdan bir ses duydum ve gülüşümle onlara baktım. 👹😈
. Bölümün sonu....... Devam edicek....
Biraz çokta kan olmadı korkunc deyil okuya bilirsiniz amma17 ci bölüm iyi olucak
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Stray Kids 8+1'e yeni üye (1. Sezon)
FantasiStray Kids ama yeni üye hemde kız! Ama mafya torunu! Sekiz erkeyin içinde bir kız. O, bu qrupda dura bilecekmi? Yoksa dözemeyibb ayrılacak? Seonun başına neler geleceyine hadi bakalım! İyi okumalar...