İyi okumalar...#₺#₺#₺#₺#₺#₺#₺#₺#₺#₺#₺#₺#₺#₺#₺#₺#
Dolunay'dan yarın sabah
Sabah alarmın çalmasıyla kalktım.Saat 06.00'dı.
Ne vardı bi kere çalmasa Off ya herneyse hemen üstümü giyindim. Bugün değişik bir şekilde giyinmek istiyordum saçlarımı ortadan ikiye ayırıp 2 tane topuz yaptım .Üstüme turuncu renk baskılı ,Beyaz bir tişört altıma fosforlu turuncu bir Eşofman ve ayakkabı olarakta turuncu bir Nike giydim .
(Dolunay' ın giydiği şey)Lavaboya girdim dişlerimi fırçaladım. Bazı özel işlerimi hallettim ve yüzüm ve vücudum için birkaç kremi sürdüm .
Banyodan çıktıktan sonra mutfağa doğru gittim Aslı vardı
(Aslı) Aaa ablam günaydın erkencisin bugün
(Dolunay)Sanada ablam ama benim herzamanki halim sanki burda erkenci olan sen değil misin?
Aslı"Doğru" dedi tırnaklarını eline geçirerek .Aslı'yı ben büyüttüm sayılır o yüzden bu hareketi çok iyi biliyorum .
Herzaman stres olsa veya ne yapacağını bilemese tırnaklarını eline geçirir
"Ne yapacağını bilemiyorsun değil mi"dedim.
"Nereden anladın "dedi .
"Ablalar anlar"dedim .
Birden beklemedim bir soru sordu
"Abla nasıl bu kadar soğukkanlı olabiliyorsun "dedi .
"Ablacım lakablarımı biliyorsun bu tarz sporlarda soğukkanlı olmam gerekiyor yani uzun lafın kısası mesleki deformasyon "dedim .Aslı Mafya olduğumu o eski evde neler olduğunu bilmiyordu . Sadece Korkusuz ve yenilmez 'in lakablarını biliyor ve hastahane ve spor salonumun olduğunu biliyordu.
Aslı"peki onlara şans verirmiyiz "
"Bilemiyorum ablam bunu zaman gösterecek " dedim.Aslı' ya bir teklifte bulundum "ablam bugün sabah sporunu beraber yapalım mı?" Dedim .
Aslı "Tamam olur abla" dedi
"Hadi üstünü giy spor odasında buluşalımBen spor odasına gittim Aslı ise odasına doğru yol aldı.
5 dk sonra
Ben spor odasına varmıştım Aslı'nın gelmesini bekliyordum o sırada telefon çaldı
Bilinmedik numaraydı fazla bekletmeden açtım
(Dolunay)Kimsiniz acaba
(Yiğit)Şeyyy Dolunay abla benim Yiğit
(Dolunay) aaa Yiğit merhaba nasılsın
(Yiğit)İyiyim sen nasılsın
(Dolunay)Bende iyiyim de sen telefon numaramı nereden buldun?
(Yiğit)Şeyy Azat abimin telefonundan gizlice almış olabilirim de rahatsız olmadın değil mi?
(Dolunay)Yok rahatsız olmadım
(Yiğit)Şey ben sana bişey söylemek için aramıştım
(Dolunay)Ne söyleyeceksin?
(Yiğit)Şey ben senden çok pozitif enerji alıyorum umarım ablamsındır
(Dolunay)Yaa iltifatın için teşekkür ederim.
(Yiğit)Ne demek hadi ben seni tutmayayım Dolunay abla görüşürüz
(Dolunay)Görüşürüz kardeşim