Hatırlatma:
Yanına geldik ve babam bize 2 tane kredi kardı verdi limitsiz olanlarından birisini ben birisini Aslı aldı ve teşekkür ettik .Kredi kartını kullanmayı düşünmüyordum .
_______________________________________"Hadi gidelim yiaa ben çok sıkıldım" dedi Merve o cırtlak sesiyle insanlarda böyle ithamlar kullanmayı sevmem sonuçta Allah yaratmış ama yani kız filli boya resmen aaaa neyse.
"Yaa senin araban yoksa bizimle gel ama araba çok konforlu sana göre çıkmak isteyeceğini zannetmiyorum " dedi Merve
-Ben bu kızı yolarım
-Bende içses ama görecek şimdi kimin arabası daha iyi
-Hadi bakalım ABD'nin ürettiği 6 ağustos 1945'de Japonya'nın Hiroşima kentine atılan little boy (emin değilim) adlı atom bombasından daha yüksek hasar bırakarak bu kızı morartmanı bekliyorum baby
-Çok şey istiyorsun canım iç sesim o kadar olmasada yaparız birşeyler
-Herneyse sonra görüşürüz Dolunay aşkım ben hep yanındayım
-Eksik olma
Dedim ve iç sesimle konuşmayı bitirdimBu arada Merve bunları derken babamın ufaktan sırıtışını görebiliyorum büyük ihtimalle babamda Merve'yi sevmiyor nasıl onu göt edeceğimi tahmin ettiği için sırıtıyor hafiften .
"Yok canım saol senin arabana kalmadık çok şükür " dedim.
Annem konuşmaya başladı " hadi hepimiz yukarı çıkalım kızlarım üzerinimizi değiştirelim Merve gördüğüm kadarıyla yanında eşya getirmemiştir istersen Dolunay'dan al .
Merve gelmeden biraz önce
Kızım senle birşey konuşmam gerekiyor eve gelecek kişi misafir başımızın üstünde yeri var ama bu kız çok fesat ve aklından her türlü şeytanlıklar geçiyor senin kendini ezdirtmeyeğini biliyorum ama yinede dikkatli ol ben haklı yada haksız da olsan hep senin arkandayım bu arada getirdiğin eşyalara özür dilerim ki odanı düzenlerken göz ucuyla, dokunmadan baktım ve gayet güzel parçaların var seninde o kızı sevmeyeceğini biliyorum o yüzden birşeyler yapabiliriz bi konu hakkında çünkü büyük ihtimalle çok açık giyinmeyeceğin için kötü kıyafetlerinin olacağını düşünecek ve evin önündeki arabayı gördüm senin araban olması gerekiyor ve baya güzel güle güle kullan herneyse bizi götürmeni isteyebilir miyim orada çünkü kıza çok sinirim bozuk bunu kendim yapmam gerek ama yaşlılık işte istemezsen anlarım çünkü dediklerimi yapma zorunluluğun yok " dedi.
Oha ne uzun konuştu
"Dediğinizi kabul ediyorum sizi tabiki de götürürüm . Bu Merve konusuna gelirsek de zaten dediğiniz gibi bu olay sizlerin olayınızdan çıkar ve banada bulaşır ve ben bana bulaşan kişileri yakmaya veya onlara zarar vermeye asla çekinmem. " dedim.
Şimdiki Zaman
Benim odama gelmiştik birsürü kıyafetim vardı.
Merve bana kıskançlık dolu bakışlatını atıyordu.
"Şu taraf hariç istediklerini alabilirsin hepsi çöpe gidicek zaten. " dedim.
Kıyafetlerimin çöpe gitme ihtimali yoktu birkaç istisnai durum haricinde.-Kız Dolunay kızın yüzü morardı
- ohh canıma değsin
- Değsin tabi"Yok ben şuradan alayım. " dedi.
" Üzgünüm tatlım onlar bana özel dikilmiş nadide parçalar" dedim.
Normal insanlara göre Nadide parçalardı ama bana göre değil çünkü bunları kendime ben tasarlayıp dünyadaki en büyük ve en iyi giyim mağazasına yaptırıyordum. Yani birden fazla üretilmiyordu.