Lafı uzatmayacağım iyi okumalar
_________________________________________
Yiğit Kıray'dan
Sabah kalktım saat 07.30 'du.Elimi yüzümü yıkadım ,bazı özel işlerimi hallettim ve eşofmanlarımı giydim .
(İçime sinen Eşofman takımı bulamadım bunla idare ediverin jdjxjxxnxnx)
Bugün bir değişiklik yapıp kahvaltıyı ben hazırlamak istiyorum.Evde ekmeğin olmadığını gördüm.Normalde bizim evde ekmek açma poğaça gibi şeyler olurdu. Herneyse cüzdanımı aldım ayakkabımı giydim ve fırına doğru yola çıktım . Fırın 100m uzaktaydı.O yüzden telefonumu almadım. Yürümeye başladım.
Az bir yolum kalmışken yolumu dört kişi kesti.
Bunlar adını anmak istemeyeceğim kendini birşey zanneden okulda bana zorbalık yapan çocuklardı.Adları Okan ,Orkun, Ozan,Orhan dı.Bunların başları Okan'dı. Bana doğru yaklaşmaya başladılar. Ben nereye gittiğime bakmadan koşturmaya başladım. Kahretsin telefonumu almamıştım. Nereye gittiğime baktığımda da çıkmaz sokağa girdiğini gördüm. Bana doğru yaklaştılar. "Ooo burda kaçan bir ezik var "dedi Okan. Ben sessiz kaldım cevap vermedim bu yüzden sinirlenmeye başladılar. "Sen Okan 'a nasıl cevap vermezsin lan." Dedi ve Ozan bana tokat attı.Ben bana vurulduğunda tepki veremiyorum o yüzden kalakaldım ."Aaaa dondu ezik Hahahaha"dedi Orkun pisliği.Beni biraz dövdüler.
Bu arada mesele abla demek için bin şahit isteyen kişinin bunların hepsiyle bir gece geçirip beş bir yerde ,onları terketmesi bunlarda çüküne düşkün insanlar kız erkek demeden sikiyorlarmış bende bunların grubundan çıktım e tabi bana zorbalık yapmalarını birazcık bende sağlamış olabilirim ama ben size olayı en başından anlatıyım .
Benim grupla aram pek iyi değildi o aralar bunlar grupta benim olduğumu unutup abla demeye bin şahit isteyen kişiyle beşi bir arada bir yatakta bir fotoğraf attılar e benimde grupla dediğim gibi aram limoniydi bende bunu görünce sinirlendim her ne kadar aram iyi olmasada ablam savundum ve gruptan ayrılma kararı aldım.İlk başta peşimden koştular bunun nedeni ise gaymişler neymiş benim fiziğim iyiymiş duydukça istemsizce gülesim geliyor .Sonra ben birsürü yol denedim baktım hiçbiri işe yaramıyor son çare olarakta herkesin sırrını bilen ben herkesin ufak bir sırrını açığa çıkardım .
Tamam kızabilirsiniz ama o zamanlar onlardan ayrılmamın tek yolu buydu.
Ve başardım bunların arasında büyük bir kavga başlattim gruptaki kişiler dağıldı ta ki iki hafta önceye kadar .
Nasıl barıştılar bilmiyorum .
Herneyse şimdiye dönelimBen baya dövülmüştüm artık birinin gelip ban yardım etmesi gerekiyordu diyorum ya biri bana vurunca ben donuyorum. Birinin geleceğine dair umudu kesmiştim ki yoldan geçen zengin birine benzeyen bir kız geldi.
Ve aynen şöyle dedi"şşş hey dörde bir adil mi" Okan "Yok güzelim gayet adil"dedi. İçimden pis yavşaklar diye geçirdim. "Ama sen kavgaya katılırsan sana yazık olur ama istersen hepimizle bir gece geçir bizde seni görmemiş gibi yapalım" dedi Ozan sırıtarak. "Hımm mantıklı "dedi cilveli çıkardığı sesiyle. Ben kıza garip garip bakıyordum insan bu pislikler için onurunu gururunu niya ayaklar altına alır ki ?
Kız "Ama bir şartım var bakmam lazım "dedi. Benim kurtulma umutları çöp tabi .Piçlerin dördüde birbirine bakıp gülümsedi ve Orhan kıza yaklaşmaya başladı.
Kız kimsenin beklemeyeceği bir hamle yaparak Orhan'ın özel bölgesine tekmeyi attı. Valla ne yalan söyleyeyim içimin yağları eridi .Orhan'ın yüzü kızardı . O sırada diğerleri şoktan çıkıp
kıza vurmaya çalıştı kız hemen Orkun'un kolunu çevirdi ve dengesini kaybetmesini sağladı .Ve " Siz fesatlıktan başka bir şey bilmezsiniz "dedi ve Orkun'un ensesine baskı uygulayarak Orkun' u bayılttı. Ve böyle böyle hepsini hastahanelik etti.Hemen yanıma geldi "İyi misin "dedi. "İyiyim "dedim ."Adın ne " dedi. " Yiğit Kıran senin adın ne "dedim ." Bende Dolunay Kara "dedi. "Sen onların hepsini nasıl dövdün" dedim .
"Dövüş sporlarıyla ilgileniyorum , biriyleriyle konuşmak ister misin ? "dedi ."Abilerimi arasam iyi olacak "dedim . Kız tuş takımını açtı ve son model telefonu bana uzattı "ben şu kenarda bekliyorum belki özel birşey
konuşursun "dedi ve kenara doğru gitti . Hemen abimi aradım bulunduğum yere gelmesini istedim." Saol abla "dedim.Niye abla dedim bilmiyorum ama beni ona çeken birşey vardı ve bu aşk değildi bundan yüzde yüz emindim ."rica ederim "dedi. "Ben abla dedim ama rahatsız olmazsın değil mi " dedim . "Ben niye rahatsız olayım ablam" dedi. Ben ona burukça gülümsedim._________________________________________
Bu bölümde Yiğit'in ağzından okudunuz nasıldı
Yazım ve noktalama işareti yanlışım varsa kusura bakmayın
Orta ve ileri düzey olmak üzere 60 küsür yeni nesil soru çözmem gerekiyor ödev salıya ama benim pazar çok işim var 3 tane deneme olacağım o yüzden bölümü kısa kestim
OkanOrhan
Oğuz
Orkun
Okan , Orhan ,Oğuz ve Orkunun gay olması ve karşı cinsede ilgi duyması djxnxndnd
Yiğit'in önceden bu grupta olması
Bu arada yazmak çok zor işmiş onu anladım bu kadar bölümü bile 1 saatte yazdım.
Birdahaki bölüm çarşamba veya cumaya kadar yayınlamaya çalışırım çünkü çok ödev veriyorlar
KENDİNİZE İYİ BAĶIN SEVİLİYORSUNUZ ...