Selam günlük. Açıkçası bu gün mutluyum çünkü Hyunjin'e bir adım yaklaştık hissediyorum. O gün Hyunjin'in kayıp olduğu günün kamera kayıtlarına bakıldı. Hyunjin sabah erken saatlerde normal bir şekilde dışarı çıkıyor. Markete girip çıkıyor, elinde iki poşet vardı. Sonrada sandığım kadarıyla eve geliyordu ama bi yerden sonra kamera kayıtları Hyunjin'i izlemeyi bırakıyor ve Hyunjin'den haber alınamıyor.
Evet günlük biraz korku ve enidişe var ama bulmaya yaklaşmışızdır değil mi? Hyunjin dönücektir eve, evimize. Birlikte sana iyi anılarımızı yazmaya en baştan başlarız. Ha sen ne dersin bu fikre?
Günlük, çocuklar bu haberi duyunca biraz moralleri bozuldu sanki bir şeyden şüphe duydular, her ne kadar bana çaktırmamaya çalışsalarda bunu anladım. Biliyorum günlük ne düşündüklerini, bende düşünüyorum onu. Ama ümidi kesmememiz gerekir öyle değil mi?
Sende kesme ümidini. Gelecek de hep. Eve dönecek de. Moralini yüksek tut. Belki Hyunjin hisseder kötü olduğumuzu, o da kötü hisseder kendini. O kendini kötü hissetmesin günlük. O na kıyamam çünkü.
Biliyor musun? O da bana hiç kıyamaz. Elimi tutarken, öperken, sarılırken, yemek yaparken, dışarda gezerken hep dikkatli olur benim için.
Hatta sana bununla ilgili bir anımızı anlatayım mı? Anlatayım.
İlk sevgili olduğumuz dönemlerdeydi. Çocuklarla birlikte dışarıda bir restorantta oturuyorduk. Birden yanıma bir kedi geldi sandalyenin kenarına tırmandı. Bem beyaz bir van kedisiydi. O nu seveyim derken elimi tırmaladı, Hyunjin yanımda oturuyordu birden elimi çekincede ne olduğunu anlamak için elimi tuttu. Kedinin tırmaladığını anlayınca elimi çok kez öpmüştü. Acısı geçsin diye.
O gün çok gülmüştük ama düşünüyorumda şimdide öpse onsuzluğun acısı geçse güzel olmaz mıydı sencede günlük? Ağlamaktan, uykusuzluktan acıyan gözlerimi öpse, geçse acısı güzel olmaz mıydı sencede?
Saat çok geç oldu günlük. Sabah erkenden karakola gideceğiz uyumam gerek. Uyumam gerek ki Hyunjin'den bir haber olursa bir yerlede uyuya kalıp haber alamamazlık olmasın ya da bulunursa ve gelirse yanımıza onu görememezlik olmasın diye.
Şimdi iyi geceler günlük.
Sana da iyi geceler Hyunjin. İyi geceler sevgilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen Günlüğüm'sün /// Hyunlix
FanfictionHyunjin ile Felix harika bir çiftti. Birbirilerine "Seni bırakmayacağim" diyerek söz bile vermişlerdi. İlişkileri çok güzel giderken tek bir gecede nasıl her şey yerle bir olmuştu? O gece neler olmuştu?