Selam!! Ben yeni yazar ismim Betül umarim hikayelerimi begenirsinizz
kitapın konusu degismicek sadece daha korkulu ve mafya tarzi olucak
___________________________________________
15 ocak: Herzamanki gibi sabah yeni bir nedenle uyandım. Bu gün insanların huzurunu bozucam diye yemin etmiştim.
Evde yalnızdım. Annem bilinmiyor nerde Jungkook desen....
Çok özledim onu. Ne saçmalıyorum ya! derken
*kapı çaldı* Oflayarak gidip kapıyı açtım ve karşımda ağlayan annemi gördüm. Annem ağlayarak bana sarıldı.Maria: İyimisin kızım? biyerine bişey oldumu?
Chin:Ben iyiyim olmasınada sen iyimisin? ağlıyorsunda...
Maria: Ah iyiyim güzel kızım ama benim buralardan bir süre uzaklaşmam gerekiyor. Sende dışarı çıkarken dikkatli ol. Eve girer-girmez kapıyı kilitle perdeleri kapat,ve en önemlisi pislik babanla görüşme. Boşanma davasını çoktan açtım.
Chin:Tamam anne merak etme.
*Maria kıyafetlerini alır ve Londra'ya yerleşir.*
OHH SONUNDA EVDE YANLIZIM. HEMEN CHAYI ARAMALIYIM.
*Cha'yı arar ve bize gelmesini söylerim. Gelirkende çilekli,çikolatalı dondurma ve cipsle jelibon almasını söyledim.*
*kapı çalar*
Koşarak kapıyı açtım ve Chaya sarıldım sarılmam o olaki evin onunde duran adam evin karşısında durup bana bakıyordu. Hemen Chayı içeri itip kapıyı 4 yerden kilitledim çünki zenginiz ve odum bokuma karıstı.
Cha: Noldu kanka?
Chin: HEMEN PENCELERİ KAPA.
*Pencereleri kapatıp bana ne olduğunu sordu*
Chin: Evin karşısında adam duruyordu ve bize bakıyordu bende altıma sıçtım...
Cha: Amann ne korkaksın be! izledigimiz korku filmlerini hatirlamiyonmu?
Chin: Doğru!
*neyse işte bunlar içeri geçtiler ve korku film izlemeye başladılar*Chin: KOŞSANA GERİZEKALI DELİKANLI BU ÇOCUĞU ÇOK SEVİYORUM AMA GERÇEKTEN TAM BİR SALAK!
Cha:Sakinmi olsak ne?
Chin: Bu gun bizde kalıyosun değilmiii?
Cha:Tabikii!
|gece saat 2:30|
Off keşke tualet odada olsaydı.
*kapı sertçe çalmaya başlar*
Chin: Lan! Öküz gibi vuruyor hayvan oğlu hayvan!
Chin: Bir dakika saat kaç?
|2:38|
Chin: Aa yok anasının nikahı bu saate kapımı çalar.
Aşağıya inip kapının deliğinden baktım ve kimse yoktu. Tabiki korku filmlerdeki salaklar gibi kapıyı açmıyıcam. Gidip pencereden bakıcam
pencereye bakar ve siyah kapşönlü adam gördüm bana baktı ve...
BİR DAKİKA HAS!!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey babam jungkook
Romance2017 yılında babamı kaybettik... 1 yıl sonra annem yeni biriyle evlendi ama bir sorun vardı üvey babam jungkook annemi değilde beni seviyordu ve temas kurmaktan kaçınmıyordu işte tüm hikaye burada başlıyor.