Saat gece saat 2:30 ve çok yorgundum. Ayağa kalktım ve gözümün kararmasıylada oturdum.
*ofis mutfağına gider kendime kahve ve tost hazırlar geri iş masama giderim. *
Birden cama vurma sesleri duyarım ama tabii ki korku filmlerdeki salak kızlar gibi gidip bakmıyıcağım. Ayağa kalktım ve silahımı elime aldım. Cama doğru yürürken Hapislerden birinden ses geldi yalan yok biraz korkmadım değil. Ve o adamı gördüm o gece evimize gelen adamı...
Gizemli adam: Kimse varmi orda?
Chin: EVET.
Gizemli adam: Kimsin?
Chin: Polis
Gizemli adam: Bi gelirmisin buraya?
Chin: Niye?
Gizemli adam: Korkuyorun karanlik gel ve lutfen işiklari aç.
Chin: Tamam geliyorum.
Hapislere doğru yürümeye başladım ve ışıkları açtım.
Gizemli adam: SEN O KIZSIN
Chin: Hangi Kız?
Gizemli adam: Bana numara yapma
Chin: Ne numara yapicam be
Gizemli adam: Chin sana soylemem gereken çok önemli şeyler var lütfen otur ve konuşalım.
Chin: Ne konuşacaksin?
Gizemli adam: Oturda öğren
sandalye alıp karşısına oturdum
Chin: Evet dinliyorum.
Gizemli adam: Chin o sevgilinle yaşadığın evde yalnız değilsin
Chin: Anlamadım başka kim olucak ki?
Gizemli adam: Dinle aslında annen yurt dışına falan gitmedi ve şuan yaşadığınız evde sizinle beraber kalıyo belki bana inanmiyicaksin ama Jungkookun dolabının içinde dinle Chin ben herşeyi görüyorum Ben senin hayatını devam ettiricek kişiyim Chin! Bana güven!
Chin: Ne diyorsun ya
Gizemli adam: Chin şuanda Annen evdeki Hizmetçiyle yani Hanifeyle plan yapiyorlar! GÖRÜYORUM CHİN! HERŞEYO GÖRÜYORUM
Tamam beni korkutmaya başlamıştı artık
tam konuşucakken cama vurma sesleri geldi. Sanirim taşlıyorlardı... Hapishanedeki bütün mahkumları ışık açık olduğu için göre biliyordum ve hepsi bana bakiyordu Şey hariç Gizemli adam...Ayağa kalktım ve cama baktım. Tanıdık suratlar görüyordum sanırım. Jungkook Annem ve Ölmüş Babam? Ne alaka 3-ü Ve o Gizemli adam tam arkamda belirdi nasıl çıkmıştı? Elini Boğazıma doğru götürdü ve beni boğmaya çalıştı Tam o sırada diğer mahkumlar önümde belirdi ve hepsi aynı anda Bu yaptıklarının bedelini ödüyüceksin diyordu Hepsimi aynı andamı? Bu nasıl oluyordu? Jungkook bana doğru yaklaştı ve elimdeki silahı aldı ve Kalbime doğru doğrulttu.
Jungkook: Herşey aşkla başladı ölümle biticek.
Ben şok içinde Jungkooka bakarken Annem Jungkookun yanında belirdi.
Maria: Ah benim Çirkin kızım sen benim eski kocamamı aşık oldunn oyy kıyamam. Ama bunu yapmaman gerekirdi.
Jungkook elindeki silahı Kalbime doğru ateş etti. Haykırıyordum ama sesimi duyan yoktu? Belkide duymamazlığa vuruyorlardır ama sesimi kesmeliydim haykırmamalıydım herşey haykırmamdan dolayı başladı. Dur bekle belkide Daha önce haykırmalıydım Evet Şimdi öyle yapıcam ve Herşey yeniden ve yepyeni başlayacak. Bundan sonra susmuyacaktım.
___________________________________________Bölüm nasıldı sizce rüyamı görüyor yoksa bu yaşadıkları gerçekmi? Fikirlerinizi belirtneği unutmayın görüşmek üzere.
Oy sınırı: 3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Üvey babam jungkook
Romance2017 yılında babamı kaybettik... 1 yıl sonra annem yeni biriyle evlendi ama bir sorun vardı üvey babam jungkook annemi değilde beni seviyordu ve temas kurmaktan kaçınmıyordu işte tüm hikaye burada başlıyor.