3. bölüm

3 1 0
                                    

Medya:...

Aklımdaki düşünceler kat kat artarken artık nazlı'nın beni ele verdiği düşüncesi kafamda netleşmişti. Korkmalı mıydım yoksa hayal kırıklığı mı duymalıydım bilmiyordum.yine bulmaca gibi duygular ve yine ben yoruldum desem herşey değişirmiydi? Hayır hayır.

Omuzumu sarsan berkle bakışlarım ona döndü berkse amansızca gülmeye hatta kahkaha atmaya başlamıştı ona olan bakışlarımı görünce gülmesini zar zor azalttı" bakma lan öyle şaka yaptık görende ölüm fermanın imzalanmış almaya gidiyorsun sanar" Berkin cümleleri kulaklarımdan uğultu şeklinde geçerken yüzümde küçük bir gülümseme oluşmuştu aklımdan geçen senaryolarsa kesinlikle Berki öldürme şekillerim değildi.

"Berk git" dedim sakince aslında sakin değildim sadece 5 dakikalık da olsa bana ihanet hissini yaşama mı sağlayan arkadaşımı öldürmek istiyordum"ne giti kızım ya yüz ifadeni görmedin tabi sen" dedi ve tekrar gülmeye başladı bense daha fazla dayanamayarak bir elimle Berkin yakasına yapışıp diğeriylede masanın üstünde kalan her hangi birinin bardağını alıp havaya kaldırdım berkinse gülüşü kesilmiş ve bana korkuyla bakıyordu

"Oha oha dur be manyak şakaydı ayrıca doğruyla karışık şakaydı" ona sinirle bakıp dişlerimin arasından "Berk" diye uyardım "Vera yemin ederimki doğruydu adam burda locada, sadece seni çağırmadı" dedi hızlı hızlı,hala haksızdı"berk sen salak mısın kafan vücuduna ağır geliyor diye beynini mi aldılar senin bebekken heh!" Allah'ım görüyorsun işte şahitlerimde var ben mi yapıyorum bunları?!

Berk sakince havada bardakla birlikte titreyen elimi tuttu" ya Vera ben nerden biliyim bu kadar korkacağını Allah aşkına adam yemeyecekti ya seni" dedi. Aslında bir bakımdan haklıydı o yüzden Berkin yakasını bırakıp  eli hala bardaktaki elimin üzerindeyken aşağıya indirdim"şuna bak Vera korkudan elin titriyor resmen kızım" dedi Berk ve demesiyle elimi elinden çekip bardağı tezgaha bırakmam bir oldu.

tam ondan ilaçlarımı içmek için benim yerime bakmasını istiycektim ki sevilin elinde tepsilerle gelmesiyle durdum"Berk sen şu gruba bakarmısın bende sigara içmeye çıkacağım cidden kriz geçirebilirim" dedi nefes nefese ve bana döndü biraz çekinerek tekrar konuştu"Vera rica etsem sende şu locaya bakarmısın yemin ederim 5 dakika sürmiycek" dedi mahcupca.

Ben locaya bakmasına bakardım ancak tepsiyi taşıya bilecek durumda olduğum şüpheliydi bide mekan sahibinin üstüne dökersem zaten bittim."olmaz sevil gerçekten benimde çıkmam lazım nazlıyı bul istersen o-" sevil hızla lafımı böldü"nazlıyı abisi aradı dedeleri mi ne vefat etmiş sanırım ona gittiler. lütfen Vera 5 dakika diyoruz ya" dedi sonlara doğru sesi biraz daha kısık çıkmıştı yorulduğu her halinden belli oluyordu.

Oflayarak kafamı onaylarcasına salladım"iyi peki gitmeden şu önlüğüde açarmısın" dedim sevil arkaya dolanıp gelirken Berk çoktan gitmişti aslında şuanda biraz daha sakindim çünkü boş yere nazlıyla ilgi kafamı doldurmuştum ve umarım hep boş yere olurdu ister istemez ona güveniyordum nazlı burda işe başladığımda ilk konuştuğum, arkadaş olduğum kişiydi birazda bu yüzdendi sanırım güvenim.

"çözdüm Vera"sevilin sesiyle ona teşekkür edip önlüğü boynumdan çıkarttım ve tezgahın arkasından çıktım. sevil'in haline bakılırsa hala siparişleri almamıştı ilk başta onları almam gerektiği için şimdi loca'ya doğru gidiyordum. Basamakları çıkarken gözüme 5 erkek 3 kadından oluşan loca çarptı büyük ihtimalle orasıydı.

YIKIMIN KOLLARINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin