2.bölüm

5 1 0
                                    

Medya:barkın

Neredeyse 2 saattir ayaktaydım ve artık müziğin sesinden sanırım başım şişmişti evet her şey alışmıştım ama bunu hala alışamadım. ne lanet yer ama... Onca insan gelip gidiyor hepsi delicesine dans ediyordu ve daha akşam bile olmamıştı! Anlamıyorum Ben çalıştığım için mi çok yorucu geliyor yoksa bu insanlar gerçekten yorulmak bilmiyor mu?!
"Vera bir saattir insanlara onları öldürecek gibi bakıyorsun sanki mekanı boşaltmasalar hepsinin tek tek kafasını sıkacaksın kızım!"
Nazlı'nın kulağıma eğilip bağırarak söylediği şeylerle ne kadar haklı olduğunu biliyordum ama buna rağmen ona doğru eğilip bende kulağına doğru bağırdım"
Çok sağ ol ya söylemeseydin ben hiç fark etmiyordum zaten, ayrıca söyle şu canere kıs sın biraz müziğin sesini sağır mı bu kadar insan ya!"

Nazlı bana Dünya ile hiç arası olmayan bir canlıymışım gibi bakıp kafasına iki yana salladı"1 yıl önce işe yeni başladığın zamanlarda da aynısını söylüyordun şimdide aynısını söylüyorsun vera! e ben de geleneği bozmayıp aynı cevabı vereyim bari, burası bir bar geri zekalı müziğin sesi kısık ken nasıl bu insanlar kopacak!" Boydan koparlar inşallah!

"Of tamam be tamam anladık kısılmıyor" ona tersce bakıp kollarımı bir birine kavuşturdum nazlıysa yeşil gözlerini üzerime dikmiş bana dikkatli bir şekilde bakıyordu noldu şimdi birden bire bu kıza. Ona ne var der gibi kafa salladım nazlıysa bana biraz daha yaklaştı ve biraz daha kaçmam gerekiyormuydu? "Nazlı napıyosun? ne üstüme üstüme geliyosun ya!" Nazlı bir kaç adım daha attı ve dibimde bitti ardından elinde tuttuğu şeyi havaya kaldırdı ve görebilceğim hizada tuttu dur bi dakika bu benim kimliğim değilmi!

"Benim kimliğimin sende ne işi olduğunu sormalı mıyım?" Nazlı kafasını olumlu bir şekilde salladı "soyunma odasında buldum" dedi ve kimliğimi bana uzattı ondan kimliği alırken hala neden bana garip bir şekilde baktığını anlamaya çalışıyordum.en sonunda derin bir nefes aldı ve konuştu"Vera burada 22-23 yaşından aşağıdakiler çalışamıyor biliyorsun değil mi? sense burada çalışmaya bir yıl önceden başladın yani 19 yaşında,bu ortaya çıkarsa eğer kovulursun bunu da biliyorsun ki ortaya çıkmasına gerek yok hala yaşın tutmuyor burası için.Tanrım nasıl girmeyi becerdin buraya!"

Orası uzun hikayeydi işte,yaş konusunada gelirsek neredeyse yıllarca saklamıştım bunu ben ve herhangi bir sorun olmamıştı anlamıyorum neyi ima etmeye çalışıyordu" ama kovulmadım Nazlı kaç yıldır burada çalışıyorum yani demek ki bilmedikleri sürece sorun olmuyormuş tabii eğer sen birine söylemeyi düşünmüyorsan?" Ona kuşkuyla bakarken bana içimi rahatlatıcak bir şeyler söylememesi beni daha çok şüphelendirdi. Ne yani bir yıldır birlikte çalışıyorduk her konuda bir birimize destek de olmuştuk şimdi beni ele vermeyi mi düşünüyordu?!"sende yaşını saklamasaydın gerizekalı"mecburdum bakmam gereken bir kardeşim vardı ona bakıcak aileyi elinden alan kişi bendim, hakediyorum her şeyi...

Nazlı kaçırdığı gözlerinin altından dudaklarını aralamıştı ki bar kısmından seslenen adamla gitmek zorunda kaldım ve hızla oraya doğru ilerledim 30 lu yaşlarında kıvırcık saçlı bir adam sabırsız bi şekilde etrafına bakıyor bi yandan da elleriyle ritim tutuyordu. "buyrun" bakışları bana döndü "Hah merhaba güzellik bana bir bardak vodka Mardini verirmisin" dedi. hızlıca onu kafamla onaylayıp hemen hazırlamaya başladım güzellikmiş anan güzellik senin! işimi bitirip bardağı önüne koydum tam geri çekilecek ken parmakları bileğimi kavradı.bugün demi ya off!

YIKIMIN KOLLARINDAHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin