Bu kitap 25 haziran 2015 de yazılmaya başlamıştır ve bu kitabı okurken esin iris'in kötü şeyler şarkısını dinleminizi tavsiye ederim kitabın müziğidir.Mültimatta Deniz vardır.
Aşk aslında bir karşılaşmadan ibarettir.İnsanlar Zeus'un terimine göre dört kol dört ayak iki yüzden ibaretlermiş.Zeus onlarla başa çıkamayacağını anlayıp onları ikiye bölmüş işte o zamandan beri insanlar yarılarını aramaya başlamışlar.İşte ben de o yarımı arıyorum.Ve yine bir terim daha var ki insanlar aşkı bir kez bulurlarmış.Öncekiler arayış sonrakiler ise birer yatışmaymış ve ben gerçek aşkın peşine gidecem.
"Masal! Duyuyor musun beni sana diyorum bu yaz İzmir'e Alaçatı'ya gidiyoruz bavullarını topla "
"Hı hee Mira arkadaşım güzelmiş de nasıl olacak o iş söyler misin ayrıca nerden bulacağız o parayı hadi ben her şeyi geçtim, annemden nasıl izin alacam "
"Oho ! Sen şu arkadaşını görüyor musun halleti bu arkadaşın o işi Alaçatı'da bir otelde çalışacağız hem tatil hem de iş bak ünüversite için parada toplamış olursun daha ne olsun"
"Sen bir tanesin biliyorsun değil mi? "
"Biliyorum sen merak etme."
"E neyse ben bavulumu hazırlayayım ben gidiyorum hadi öptüm "
Mira'yı boğazlar gibi sarıldım sulu bir de öpücük yanağına koydum.Ve çıktım . Eve gittiğimde hemen odama çıktım . Bir kaç şort ,ti-şört ,elbise,etek,bikinimi ve lazım olacak her şeyimi bavula koydum. Yarın çıkacağımızdan heycandan ölüyordum. Sonra kulağıma kulaklığımı taktım ve müzik açtım şarkı dinlemeye başladım.
Şarkının sözleri ne de güzeldi."Bir tanecik aşkım mum gibi eriyorum sanma sensiz bir hayat ziyan tamamlanıyorum sarılınca"
"Kızım Masal Masal uyan aşağıda seni bekliyor Mira hadi İzmir'e gideceksin uçağı kaçırmadan uyanacak mısın?"
Bir anda yataktan fırladım.
"Sakın ol kızım heyecan yapma ben çıkıyorum sen hazırlan."
Hemen üstümü değiştirip bavullarımı alıp çıktım odamdan anneme sımsıkı sarıldım ve ayrıldım . Mira'yla çıktık havaalanına gittik.Bavullarımızı yerleştirdik.İki saat sonra uçaktan indik. Alaçatı'nın en gözde oteline girdik. O kadar güzeldi ki 5 yıldızlı otel koca arazi müthiş mekan deniz kumsal karşısı çok güzeldi inanılmaz güzel.
"Ay Masal biz nasıl bir yere geldik ya burası muhteşem."
" Bence de."
Müdürle konuştuk işe yarın başlayacaktık . Buranın tadını çıkaracak, dinlenecektik bugün de , bavullarımızı yerleştirdik.Sonra da plaja gittik. Hava müthişti. Tam tatillikti. Alaçatı'ya ise ilk defa gidiyodum Çeşme'ye ve Kemer'e önceden gitmiştim ama buraya gitmemiştim . Oldukça güzel ve lüks bir yerdi. Denizin rengi mavinin en güzel tonuydu gökyüzü ise maviliğe hiç taviz vermeden güneşin rengi ile aydınlanıyordu. Burası harikaydı.
"Ben havuza giriyorum Mira " dedim. Sonrada şezlongdan kalkıp denize doğru yöneldim. Mira bana seslendi:
"Annen arıyor Masal"
"Ne geliyorum."denizden çıkmamla telefona uzanışım bir olmuştu.
"Kızım geldiniz mi ? "
"Geldik annecim "
"Nasıl oralar güzel mi?"
"Anne görsen bayılırsın o kadar güzel ki ..."
"Neyse canım seni çok öpüyorum kendine iyi bak ."
"Tamam anneciğim seni seviyorum."
Çok güzel bir yaz olacaktı hem belki yarımı bulacaktım.Nerden bilinir?
"Masal yine düşler ülkesinde bakıyorum"
"Mira yüzelim mi?"
"Olur."
Denizde usul usul yüzmeye başladık.Taki beni biri dürtünceye kadar ve ben yere düşüp ayağımı burkana kadar sakarlıkta rakip tanımam zaten kendime.Arkamdaki kimdi ?
"Of ayağım çok acıyor."
"Vallahi ayağını falan bilemem ama şurası kesin o şezlong bana ayit."
"Anlamadım"
"Diyorum ki eşyalarını şezlongdan al."
"Ben ayağım acıyor diyorum o hala bana şezlong diyor.Arkadaşım burası bizim kimse yoktu bu şezlongda kusura bakma."
"Hayır canım buralar bu otel her yer benim burası bize ait ."
"Ukala ya bildiğimiz ukala"
"Şezlongdan eşyalarını kaldırsan iyi olur bir an önce!" deyip çekip gitti nasıl bir şeydi bu ben bu çocuğa katlanamazdım.
"Masal noğoldu."
"Hadi Mira gidelim buranın havası kaçtı."
"Tamam gidelim de senin bu halin ne söyler misin? Bu ayakla nasıl gitmeyi düşünüyosun?"
"Yardım edersen giderim." Mira'ya tutuna tutuna gittim.Otel yakın olduğundan zorlanmadık, odaya çıktık ben yatağa uzandım.
"Ya artık söyleyecek misin Masal neler olduğunu ?"
"Bir aptal beni dürttü . Ben de irkinip yere düştüm o sırada da ayağım burkuldu neymiş buralar onunmuş şezlongu boşaltacakmışız ,parası var diye her şeyi satın alabileceğini sanıyor aklı sıra."
"Vay be demek ki o yakışıklı buranın sahibiymiş."
"Mira yuh onca şey anlattım çıkara çıkara bunu mu çıkardın?"
"Of tamam be doktor çağırdım otelin doktoru varmış birazdan gelir."
"Saol ya hep beni kurtarıyosun biliyorsun demi?"
"Biliyorum"dedi kapı çaldı .Büyük bir ihtimalle doktordu .kapıyı açtı Mira. Doktor gelmişti. Birşeyim yokmuş yarına geçermiş . Allah'tan yarına işe başlayabilecem iyiki . Daha İlk günden işten ayrılmak istemem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİKOLATA PARÇACIKLARI...
РазноеAşk aslında bir karşılaşmadan ibarettir.İnsanlar zeusun terimine göre dört kol dört ayak iki yüzden ibaretlermiş.Zeus onlarla başa çıkamayacağını anlayıp onları ikiye bölmüş işte o zamandan beri insanlar yarılarını aramaya başlamışlar.İşte bende o y...