Mültimatta Masal vardır.ilk iş günü giydiği giysi mültimatta var Masal'ın.
********1 gün sonra**********
Evet bir yastığı kafama yiyerek uyandım. Ve cırlak bir ses ile:
"Masal uyan hadi ilk günden geç kalacağız uykucu..."
"Tamam Mira sen beni bekle hazırlanıp geliyorum."
İşimiz çok güzeldi plajda plajın otele bağlı olan barında çalışacaktık.Turkuaz mavisi çok şık bir büstiyer altına da şort giydim ve kumsal makyajı yaptım.Sandeletlerimi de geçirdim ve kapıda bekleyen Mira'nın yanına gittim.Mira'da toz pembe salaş bir elbise giymişti.ilk işimize başlamaya sabırsızlanıyorduk.
"Bakıyorum çok şıksınız."
"Yok be..."
"Tabi canım tabi"
"Asıl sen kendine bak."
"Neyse hadi aşağıya inelim."
Birlikte otel girişine girdik. Bir dakika ya kimdi o çocuk buranın sahibi olan zengin arsız züppe değil miydi? Pislik ayağımı kırmıştı. Yanında da bizi işe alan adam vardı bize doğru geliyorlardı.Adam bizi tanıştırdı.
"Batu Bey bunlar yeni elemanlarımız sahilin barında çalışacaklar. Bu Masal Hanım bu da Mira Hanım."
"Ben birisi ile zaten tanışmıştım neyse bir an önce işlerinin başına dönsünler ben sahildeyim."
"Biz de sana meraklı değiliz paran var di-..."Mira sözümü kesti.
"Neyse tanıştığımıza memnun oldum, siz onun kusuruna bakmayın."Neyse ki işten çıkmadan gelebildik bu saate kadar.Bara girdiğimizde Mira benle dedikodu yapıyordu.
"Ne tatlı çocuk değil mi tam senlik ."
"Ya yok bu benim tipim değil."
"Bir senin tipini bulamadık zaten."
"Of ya gene başlama."
"Tamam tamam." Bir kaç müşteri geldi .
"Ben kokteyl ve milkshake alıyım."
İçeceklerini verdim sonra sahilin şu sıkıcı yemek müziğine benzeyen moledisini bu yılın damga şarkısını açarak değiştirdim.
"Buralar çok kalabalık sesin gelmiyor bağır.Müzik son ses bangır bangır..."
Aslında bu iş beklediğimden de eğlenceliydi ki şu züppe pislik gelene kadar.
"Hey yeni eleman"
"Adım Masal"
"Her neyse yeni eleman ben çikolatalı dondurma istiyorum üzerinde karadut sosu olsun.Şurada şezlongum oraya getirirsin"
"Emredersin " Ne ukala pis bir şeydi bu ya egoist pislik
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÇİKOLATA PARÇACIKLARI...
РазноеAşk aslında bir karşılaşmadan ibarettir.İnsanlar zeusun terimine göre dört kol dört ayak iki yüzden ibaretlermiş.Zeus onlarla başa çıkamayacağını anlayıp onları ikiye bölmüş işte o zamandan beri insanlar yarılarını aramaya başlamışlar.İşte bende o y...