Keesokannya,Mereka berdua pergi menuju ke Perpustakaan untuk meminjam buku for exam nanti.Dheeliya pergi ke sudut buku bacaan bahagian (KOMIK) manakala Reesya pula pergi ke sudut bacaan bahagian (SPM) walaupun pun mereka baru Form 4 tetapi mereka perlu bersedia untuk peperiksaan besar pada tahun hadapan kerana ianya akan menentukan kehidupan kita mahu kemana...
Lagipun,mahu mendapat kerja pun susah sekarang ini ianya memerlukan Results SPM untuk Menuntut di UNIVERSITI/KOLEJ ataupun kerja.Setelah itu,Dheeliya duduk di meja berhadapan dengan Aircond didepannya manakala Reesya pula baru nak duduk di sebelah kawannya itu dheeliya.Mereka berborak sambil membaca buku yang mereka pilih itu.
"𝘌𝘮𝘮 ....𝘸𝘦𝘩..𝘬𝘢𝘶 𝘳𝘢𝘴𝘢 𝘬𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘭𝘢𝘶 𝘬𝘪𝘵𝘢 𝘭𝘶𝘭𝘶𝘴 𝘯𝘢𝘯𝘵𝘪 𝘬𝘢𝘯 𝘣𝘢𝘯𝘨𝘨𝘢 𝘵𝘢𝘬 𝘬𝘢𝘶 𝘯𝘢𝘯𝘵𝘪?"𝗦𝗼𝗮𝗹 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮.
"𝘌𝘩𝘩..𝘰𝘧𝘤 𝘭𝘢𝘩 𝘣𝘢𝘯𝘨𝘨𝘢 𝘸𝘦𝘩𝘩 𝘭𝘢𝘨𝘪-𝘪𝘪 𝘍𝘢𝘮𝘪𝘭𝘺 𝘬𝘢𝘶 𝘱𝘶𝘯 𝘣𝘢𝘯𝘨𝘨𝘢 𝘺𝘦𝘭𝘢𝘩 𝘴𝘦𝘵𝘦𝘭𝘢𝘩 12 𝘵𝘢𝘩𝘶𝘯 𝘬𝘰 𝘣𝘦𝘭𝘢𝘫𝘢𝘳 𝘥𝘢𝘳𝘪 𝘡𝘢𝘮𝘢𝘯 𝘵𝘢𝘥𝘪𝘬𝘢 𝘴𝘢𝘮𝘱𝘢𝘪 𝘚𝘦𝘬𝘰𝘭𝘢𝘩 𝘮𝘦𝘯𝘦𝘯𝘨𝘢𝘩 𝘖𝘵𝘢𝘬 𝘣𝘦𝘯𝘨𝘰𝘯𝘨 𝘵𝘦𝘵𝘪𝘣𝘢 𝘵𝘢𝘩𝘶𝘯 𝘯𝘪 𝘯𝘢𝘬 𝘣𝘦𝘳𝘶𝘣𝘢𝘩 𝘬𝘢𝘯 𝘯𝘢𝘬 𝘣𝘦𝘭𝘢𝘫𝘢𝘳 𝘮𝘰𝘭𝘦𝘬-𝘪𝘪 𝘐𝘯𝘴𝘺𝘢𝘢𝘭𝘭𝘢𝘩 𝘳𝘦𝘴𝘶𝘭𝘵 𝘣𝘢𝘨𝘶𝘴 𝘴𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘢𝘱𝘢? 𝘴𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘢𝘥𝘢 𝘶𝘴𝘢𝘩𝘢 𝘶𝘯𝘵𝘶𝘬 𝘮𝘦𝘯𝘥𝘢𝘱𝘢𝘵𝘬𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘴𝘶𝘢𝘵𝘶..𝘭𝘢𝘨𝘪𝘱𝘶𝘯 𝘬𝘦𝘫𝘢𝘺𝘢𝘢𝘯 𝘵𝘶 𝘵𝘪𝘥𝘢𝘬 𝘥𝘢𝘵𝘢𝘯𝘨 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘳𝘪𝘯𝘺𝘢 𝘵𝘢𝘯𝘱𝘢 𝘩𝘢𝘴𝘪𝘭 𝘶𝘴𝘢𝘩𝘢 𝘓𝘪𝘺𝘢..."𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮.
"𝘖𝘶𝘩𝘩 𝘮𝘢𝘤𝘢𝘮 𝘵𝘶...𝘩𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢..𝘴𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘵𝘢𝘩𝘶𝘯 𝘯𝘪 𝘢𝘻𝘢𝘮 𝘢𝘬𝘶 𝘯𝘢𝘬 𝘣𝘦𝘳𝘶𝘣𝘢𝘩 𝘢𝘬𝘶 𝘛𝘢𝘬 𝘯𝘢𝘬 𝘫𝘢𝘥𝘪 𝘮𝘢𝘤𝘢𝘮 𝘥𝘶𝘭𝘶,𝘋𝘶𝘭𝘶 𝘢𝘬𝘶 𝘮𝘢𝘭𝘢𝘴 𝘨𝘪𝘭𝘢 𝘣𝘦𝘭𝘢𝘫𝘢𝘳 𝘯𝘢𝘬 𝘣𝘶𝘬𝘢𝘬 𝘣𝘶𝘬𝘶 𝘱𝘶𝘯 𝘮𝘢𝘭𝘢𝘴 𝘢𝘴𝘺𝘪𝘬 𝘥𝘶𝘥𝘶𝘬 𝘣𝘢𝘳𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘵𝘢𝘴 𝘬𝘢𝘵𝘪𝘭 𝘵𝘶𝘩 𝘩𝘢𝘢..𝘭𝘢𝘨𝘪-𝘪𝘪 𝘮𝘢𝘴𝘢 𝘵𝘶 𝘵𝘪𝘢𝘥𝘢 𝘛𝘷 𝘭𝘢𝘯𝘨𝘴𝘶𝘯𝘨 𝘴𝘰 𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘢𝘬 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘯𝘢𝘬 𝘣𝘶𝘢𝘵 𝘢𝘱𝘢 𝘗𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘱𝘶𝘯 𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘪𝘢𝘥𝘢 𝘵𝘢𝘱𝘪 𝘸𝘢𝘭𝘢𝘶𝘱𝘶𝘯 𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘢𝘬𝘥𝘦 𝘱𝘩𝘰𝘯𝘦 𝘢𝘬𝘶 𝘣𝘢𝘩𝘢𝘨𝘪𝘢 𝘫𝘦 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘋𝘶𝘯𝘪𝘢 𝘢𝘬𝘶 𝘩𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢 𝘗𝘢𝘯𝘥𝘢𝘯𝘨 𝘚𝘪𝘭𝘪𝘯𝘨,𝘛𝘪𝘯𝘨𝘬𝘢𝘱,𝘣𝘦𝘳𝘢𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘫𝘢𝘣 𝘨𝘪𝘵𝘶 𝘭𝘢𝘩 𝘬𝘢𝘭𝘢𝘶 𝘢𝘥𝘢 𝘣𝘶𝘬𝘶 𝘢𝘱𝘢-𝘪𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘣𝘢𝘤𝘢 𝘫𝘦 𝘗𝘢𝘴𝘵𝘶 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘯𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘢𝘯𝘨𝘢𝘵 𝘵𝘦𝘳𝘣𝘶𝘬𝘢 𝘩𝘢𝘵𝘪 𝘥𝘶𝘭𝘶 𝘬𝘢𝘵 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘵𝘢𝘬 𝘣𝘦𝘳𝘨𝘶𝘯𝘢...𝘥𝘢𝘩 2 𝘒𝘢𝘭𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘱𝘢𝘵𝘢𝘩 𝘩𝘢𝘵𝘪 𝘵𝘢𝘱𝘪 𝘚𝘵𝘪𝘭𝘭 𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘢𝘬𝘭𝘦𝘩 𝘯𝘢𝘬 𝘮𝘰𝘷𝘦 𝘰𝘯 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘖𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘬𝘦𝘥𝘶𝘢 𝘵𝘶 𝘌𝘯𝘵𝘢𝘩𝘭𝘢𝘩 𝘈𝘬𝘶 𝘢𝘴𝘺𝘪𝘬 𝘮𝘦𝘭𝘦𝘱𝘢𝘴𝘬𝘢𝘯 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘵𝘶 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘳𝘦𝘭𝘢 𝘩𝘢𝘵𝘪 𝘫𝘦𝘦,𝘚𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘢𝘱𝘢?𝘚𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘢𝘴𝘺𝘪𝘬 𝘬𝘦𝘯𝘢 𝘳𝘢𝘮𝘱𝘢𝘴 𝘣𝘪𝘭𝘢 𝘬𝘪𝘵𝘢 𝘴𝘶𝘬𝘢 𝘬𝘢𝘵 𝘴𝘰𝘮𝘦𝘰𝘯𝘦 𝘵𝘶𝘩..𝘭𝘢𝘨𝘪-𝘪𝘪 𝘮𝘦𝘮𝘢𝘯𝘨 𝘥𝘢𝘩 𝘭𝘢𝘮𝘢 𝘥𝘢𝘩 𝘬𝘪𝘵𝘢 𝘴𝘶𝘬𝘢 𝘥𝘪𝘢,𝘶𝘴𝘩𝘢𝘢 𝘥𝘪𝘢 ...𝘣𝘶𝘵 𝘥𝘪𝘢 𝘵𝘢𝘬 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘱𝘶𝘯...𝘢𝘴𝘵𝘶 𝘋𝘪𝘴𝘦𝘣𝘢𝘣𝘬𝘢𝘯 𝘪𝘵𝘶,𝘨𝘢𝘥𝘶𝘩 𝘱𝘶𝘭𝘢 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘔𝘢𝘬𝘸𝘦 𝘥𝘪𝘢 𝘭𝘦𝘱𝘢𝘴 𝘥𝘪𝘦 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘶𝘬𝘢 𝘱𝘢𝘬𝘸𝘦 𝘥𝘪𝘢 𝘴𝘦𝘥𝘢𝘯𝘨𝘬𝘢𝘯 𝘥𝘢𝘩 𝘭𝘢𝘮𝘢 𝘥𝘢𝘩 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘶𝘬𝘢 𝘱𝘢𝘬𝘸𝘦 𝘥𝘪𝘢 𝘵𝘶...𝘬𝘰𝘯𝘰𝘯 𝘯𝘺𝘢 𝘭𝘢𝘩...𝘴𝘦𝘣𝘦𝘭𝘶𝘮 𝘥𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳 𝘤𝘱𝘭 𝘭𝘢𝘨𝘪 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘥𝘰𝘬?? 𝘣𝘦𝘳𝘵𝘢𝘱𝘢 𝘴𝘢𝘬𝘪𝘵 𝘯𝘺𝘢 𝘩𝘢𝘵𝘪 𝘢𝘬𝘶.
𝘚𝘦𝘫𝘢𝘬 𝘥𝘢𝘳𝘪 𝘵𝘶 𝘢𝘬𝘶 𝘣𝘢𝘯𝘨𝘬𝘪𝘵 𝘥𝘢𝘳𝘪 𝘬𝘦𝘴𝘦𝘥𝘪𝘩𝘢𝘯,𝘒𝘦𝘵𝘢𝘬𝘶𝘵𝘢𝘯 𝘥𝘢𝘯 𝘒𝘦𝘭𝘦𝘮𝘢𝘩𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘶 𝘥𝘢𝘳𝘪 𝘮𝘦𝘯𝘥𝘦 𝘵𝘶 𝘣𝘦𝘳𝘬𝘦𝘬𝘢𝘭𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘶 𝘤𝘶𝘣𝘢 𝘢𝘣𝘢𝘪𝘬𝘢𝘯 𝘥𝘪𝘢 𝘥𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘮𝘶𝘢𝘯𝘺𝘢 𝘈𝘬𝘶 𝘤𝘶𝘣𝘢 𝘫𝘢𝘥𝘪 𝘥𝘪𝘳𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘣𝘦𝘯𝘢𝘳 𝘥𝘢𝘯 𝘈𝘬𝘩𝘪𝘳𝘯𝘺𝘢,𝘢𝘬𝘶 𝘣𝘦𝘳𝘫𝘢𝘺𝘢...𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘣𝘪𝘮𝘣𝘪𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘶 𝘥𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘢𝘬 𝘢𝘬𝘶 𝘥𝘢𝘯 𝘥𝘪𝘳𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘳𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘣𝘦𝘳𝘫𝘢𝘺𝘢 𝘣𝘦𝘳𝘶𝘣𝘢𝘩 𝘥𝘢𝘯 𝘒𝘢𝘭𝘪 𝘪𝘯𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘢𝘬 𝘮𝘢𝘩𝘶 𝘭𝘦𝘱𝘢𝘴𝘬𝘢𝘯 𝘗𝘦𝘭𝘶𝘢𝘯𝘨 𝘢𝘬𝘶 𝘶𝘯𝘵𝘶𝘬 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘦𝘫𝘢𝘳 𝘪𝘮𝘱𝘪𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘶"𝗞𝗮𝘁𝗮 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗽𝗮𝗻𝗷𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗲𝗯𝗮𝗿𝗻𝘆𝗮."𝘖𝘰𝘰𝘰𝘰𝘰...𝘍𝘢𝘩𝘢𝘮𝘮...𝘣𝘢𝘨𝘶𝘴𝘭𝘢𝘩 𝘬𝘢𝘭𝘢𝘶 𝘬𝘢𝘶 𝘥𝘢𝘩 𝘶𝘴𝘢𝘩𝘢 𝘶𝘯𝘵𝘶𝘬 𝘴𝘢𝘮𝘱𝘢𝘪 𝘬𝘦𝘴𝘪𝘯𝘪 𝘮𝘦𝘴𝘵𝘪 𝘣𝘢𝘯𝘺𝘢𝘬 𝘱𝘦𝘯𝘨𝘰𝘳𝘣𝘢𝘯𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘶 𝘬𝘢𝘯? 𝘠𝘦𝘭𝘢𝘩 𝘬𝘰 𝘱𝘦𝘳𝘯𝘢𝘩 𝘫𝘶𝘨𝘢 𝘬𝘢𝘵𝘢 𝘬𝘢𝘵 𝘢𝘬𝘶 𝘒𝘢𝘶 𝘯𝘢𝘬 𝘋𝘪𝘦𝘵 𝘢𝘯𝘥 𝘣𝘦𝘳𝘴𝘦𝘯𝘢𝘮 𝘩𝘢𝘳𝘪-𝘪𝘪 𝘫𝘶𝘨𝘢 𝘫𝘢𝘯𝘫𝘪 𝘈𝘬𝘶 𝘴𝘶𝘱𝘱𝘰𝘳𝘵 𝘬𝘢𝘶..𝘢𝘯𝘥 𝘓𝘢𝘴𝘧-𝘪𝘪 𝘋𝘢𝘩 𝘵𝘦𝘳𝘫𝘢𝘥𝘪 𝘥𝘢𝘩 𝘱𝘶𝘯 𝘒𝘢𝘶 𝘥𝘢𝘩 𝘨𝘭𝘰𝘸 𝘶𝘱 𝘴𝘦𝘱𝘦𝘳𝘵𝘪 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘥𝘪𝘬𝘢𝘵𝘢𝘬𝘢𝘯..𝘢𝘬𝘶 𝘣𝘢𝘯𝘨𝘨𝘢 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘶...𝘴𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘸𝘢𝘭𝘢𝘶𝘱𝘶𝘯 𝘬𝘢𝘶 𝘥𝘢𝘩 𝘣𝘦𝘳𝘶𝘣𝘢𝘩 𝘵𝘢𝘱𝘪 𝘬𝘢𝘶 𝘵𝘦𝘵𝘢𝘱 𝘴𝘢𝘮𝘢 𝘮𝘢𝘤𝘢𝘮 𝘥𝘶𝘭𝘶 𝘪𝘯𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘶𝘬𝘢...𝘬𝘢𝘶 𝘵𝘢𝘬 𝘴𝘰𝘮𝘣𝘰𝘯𝘨,𝘒𝘢𝘶 𝘣𝘢𝘪𝘬 𝘫𝘶𝘴𝘧 𝘴𝘢𝘵𝘶 𝘫𝘦......"𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗽𝗲𝗿𝘀𝗼𝗮𝗹𝗮𝗻𝗻𝘆𝗮.
"𝘈𝘱𝘢 𝘥𝘪𝘢?"𝗦𝗼𝗮𝗹 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮.
"𝘒𝘢𝘶 𝘢𝘯𝘯𝘰𝘺𝘪𝘯𝘨😔𝘴𝘪𝘬𝘪𝘵...𝘴𝘪𝘬𝘪𝘵 𝘭𝘢𝘩 ...𝘩𝘢𝘩𝘢𝘩𝘩𝘢 𝘬𝘢𝘥𝘢𝘯𝘨-𝘪𝘪 𝘮𝘦𝘯𝘺𝘢𝘮𝘱𝘢𝘩 𝘵𝘩𝘰𝘰 𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘶 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘴 𝘰𝘬𝘢𝘺 𝘯𝘢𝘴𝘪𝘣 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘺𝘯𝘨 𝘬𝘢𝘶 𝘬𝘢𝘭𝘢𝘶 𝘵𝘢𝘬 𝘢𝘬𝘶 𝘭𝘢𝘯𝘵𝘢𝘬𝘬𝘢𝘯 𝘫𝘦 𝘬𝘰 𝘵𝘶"𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮.
"𝘗𝘦𝘳𝘨𝘩𝘩𝘩!!! 𝘒𝘢𝘶 𝘬𝘢𝘵𝘢 𝘢𝘬𝘶 𝘔𝘌𝘕𝘑𝘌𝘕𝘎𝘒𝘌𝘓𝘒𝘈𝘕 𝘒𝘌?? 𝘣𝘢𝘭𝘦𝘳𝘳 𝘢𝘩𝘢𝘢 𝘴𝘦𝘥𝘪𝘩 𝘢𝘬𝘶...𝘣𝘪𝘢𝘴𝘢𝘭𝘢𝘩 𝘵𝘶𝘶 𝘴𝘦𝘣𝘢𝘣 𝘵𝘶𝘭𝘢𝘩 𝘱𝘦𝘳𝘢𝘯𝘨𝘢𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘦𝘣𝘦𝘯𝘢𝘳..𝘬𝘢𝘶 𝘵𝘢𝘯𝘺𝘢 𝘢𝘬𝘢𝘬 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘬𝘢𝘭𝘪 𝘱𝘶𝘯 𝘋𝘪𝘢 𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘫𝘢𝘸𝘢𝘣 𝘣𝘦𝘯𝘥𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘢𝘮𝘢 𝘮𝘢𝘤𝘢𝘮 𝘬𝘢𝘶..𝘢𝘬𝘶 𝘳𝘦𝘥𝘩𝘢 𝘫𝘦 𝘥𝘩 𝘨𝘪𝘵𝘶"𝗞𝗮𝘁𝗮 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮.
"𝘏𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢𝘩𝘢...𝘵𝘢𝘬𝘱𝘢 𝘸𝘢𝘭𝘢𝘶𝘱𝘶𝘯 𝘬𝘰 𝘨𝘪𝘵𝘶 𝘢𝘬𝘶 𝘰𝘬𝘦𝘺."𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮.
Selepas itu,mereka bertukar-ii buku untuk membaca.Begitu ramai orang juga yang masuk ke Perpustakaan, Kebanyakkan nya Budak-ii Dari Form 1-2 Yang masuk.Yang lain kemungkinan ada penyakit buasir kot Tidak mahu sangat jejak kaki kat perpustakaan itu.
Apa-apapun Dheeliya dan Reesya sedang khusyuk mengulang kaji pelajaran sehinggakan banyak buku latihan yang dorang bawa untuk membuatnya dan bincangkan jawapan bersama,Ada juga yang meminjam buku Setebal Batu Bata .....Orang disekeliling mereka yang lalu lalang disitu melihat mereka dengan cukup kagum Kecuali Seorang Budak perempuan ini yang melihat dari sudut Tepi yang paling belakang sekali dia melihat dengan Penuh Kedengkian
"𝘚𝘪𝘢𝘱 𝘭𝘢𝘩..𝘬𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘥𝘶𝘢 𝘢𝘬𝘶 𝘢𝘬𝘢𝘯 𝘩𝘢𝘯𝘤𝘶𝘳𝘬𝘯 𝘍𝘳𝘪𝘦𝘯𝘥𝘴𝘩𝘪𝘱 𝘬𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘳𝘥𝘶𝘢 𝘵𝘶, 𝘢𝘬𝘶 𝘬𝘢𝘯 𝘣𝘢𝘭𝘢𝘴 𝘥𝘦𝘯𝘥𝘢𝘮 𝘬𝘢𝘵 𝘬𝘢𝘶 𝘫𝘶𝘨𝘢 𝘋𝘏𝘌𝘌𝘓𝘐𝘠𝘈 𝘐𝘙𝘙𝘈𝘕𝘈!!"𝗕𝗶𝘀𝗶𝗸 𝗻𝘆𝗮 𝗱𝗶 𝗱𝗮𝗹𝗮𝗺 𝗵𝗮𝘁𝗶 𝘀𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗿𝗲𝗸𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗱𝘂𝗮 𝗱𝗶𝗮 𝗵𝗮𝗱𝗮𝗽𝗮𝗻 𝗶𝘁𝘂.
YOU ARE READING
Tetap Menjadi Sahabatku
FanfictionKisah mengenai Kawan yang sangat rapat iaitu antara Reesya dan Dheeliya yang sentiasa bersama tidak kira susah ataupun senang walaupun mereka sering bergaduh dan bertengkar mereka tetap akan sentiasa bersama tetapi Adakah mereka akan terpisah buat s...