BERGURAU/TERJATUH

3 1 0
                                    

Di waktu petang yang tenang dengan tiupan angin yang mendayu-dayu ditemani pula dengan secawan teh panas untuk diminum....

"𝘋𝘩𝘦𝘦𝘭𝘪𝘺𝘢 !! 𝘰𝘩𝘩 𝘋𝘩𝘦𝘦𝘭𝘪𝘺𝘢𝘢" Suara yang datang dari Reesya dihujun sana sambil memanggil-manggil.

"𝘏𝘢𝘢!!! 𝘺𝘦𝘦𝘳 𝘮𝘦𝘯𝘥𝘦 𝘬𝘰 𝘯𝘪𝘪...𝘛𝘦𝘳𝘫𝘦𝘳𝘪𝘵-𝘫𝘦𝘳𝘪𝘵 𝘮𝘢𝘤𝘢𝘮 𝘬𝘶𝘤𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘦𝘳𝘬𝘦𝘱𝘪𝘵 𝘦𝘬𝘰𝘳 𝘫𝘦𝘦 𝘗𝘢𝘩𝘢𝘭 ?"𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗴𝘂𝗹𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗮𝗷𝗶 𝗱𝗶 𝗽𝗼𝗻𝗱𝗼𝗸 𝗸𝗲𝗰𝗶𝗹 𝘁𝗲𝗿𝘀𝗲𝗯𝘂𝘁.

"𝘞𝘦𝘩𝘩...!! 𝘬𝘢𝘶 𝘬𝘦𝘯𝘢 𝘪𝘬𝘶𝘵 𝘢𝘬𝘶 𝘤𝘦𝘱𝘢𝘵..𝘢𝘥𝘢 𝘣𝘦𝘯𝘥𝘢 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘯𝘪𝘪𝘪𝘪." 𝗞𝗮𝘁𝗮 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗮𝗴𝗮𝗸 𝗰𝗲𝗺𝗮𝘀 𝗱𝗮𝗻 𝗸𝗮𝗹𝘂𝘁.

"𝘗𝘢𝘩𝘢𝘭 𝘬𝘢𝘶 𝘯𝘪𝘪? 𝘢𝘥𝘢 𝘮𝘦𝘯𝘥𝘦?" 𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮 𝗯𝗶𝗻𝗴𝘂𝗻𝗴 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗮𝘁𝗮-𝗶𝗶 𝗸𝗮𝘄𝗮𝗻𝗻𝘆𝗮 𝗶𝘁𝘂.

"𝘑𝘢𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘣𝘢𝘯𝘺𝘢𝘬 𝘤𝘢𝘬𝘢𝘱𝘱..𝘬𝘢𝘶 𝘪𝘬𝘶𝘵 𝘫𝘦𝘦 𝘢𝘬𝘶𝘶.."𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮 𝘀𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗿𝗶𝗸 𝘁𝗮𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗴𝗲𝘀𝗮-𝗴𝗲𝘀𝗮.

"𝘞𝘰𝘪𝘪..! 𝘵𝘢𝘬𝘺𝘢𝘩 𝘭𝘢𝘩 𝘭𝘢𝘫𝘶 𝘴𝘢𝘯𝘨𝘢𝘵 𝘴𝘢𝘬𝘪𝘵 𝘭𝘢𝘩.." 𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮.

Mereka berdua menuju ke Kedai Buku yang berhampiran Bandar Besar itu.

"𝘈𝘴𝘢𝘭 𝘬𝘢𝘶 𝘣𝘢𝘸𝘢𝘬 𝘢𝘬𝘶 𝘬𝘢𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘪? 𝘒𝘢𝘵𝘢 𝘢𝘥𝘢 𝘩𝘢𝘭 𝘱𝘦𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨𝘨 𝘴𝘢𝘯𝘨𝘢𝘵 𝘮𝘢𝘯𝘢𝘯𝘺𝘢??" 𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀𝗻𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗸𝗲𝗵𝗮𝗶𝗿𝗮𝗻𝗮𝗻 𝘀𝗲𝗯𝗮𝗯 𝗮𝗽𝗮 𝗱𝗶𝗮 𝗱𝗶𝘀𝗶𝘁𝘂.

"𝘖𝘶𝘩𝘩 𝘺𝘦 ..𝘯𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘢 𝘯𝘺𝘢 𝘢𝘥𝘢 𝘋𝘪𝘴𝘬𝘢𝘶𝘯 20% 𝘶𝘯𝘵𝘶𝘬 𝘣𝘶𝘬𝘶 𝘵𝘶 𝘬𝘢𝘭𝘢𝘶 𝘢𝘬𝘶 𝘣𝘦𝘭𝘪 𝘩𝘦𝘩𝘦 𝘢𝘨𝘢𝘬-𝘪𝘪 𝘬𝘢𝘭𝘢𝘶 𝘢𝘬𝘶 𝘣𝘦𝘭𝘪 𝘶𝘯𝘵𝘶𝘬 𝘬𝘢𝘶 𝘴𝘦𝘬𝘢𝘭𝘪 𝘬𝘢𝘶 𝘴𝘶𝘬𝘢 𝘥𝘰𝘬?? 𝘮𝘶𝘳𝘢𝘩 𝘱𝘶𝘯 𝘮𝘶𝘳𝘢𝘩"𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮 𝘀𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗺𝗲𝗺𝗯𝗲𝗹𝗲𝗸-𝗯𝗲𝗹𝗲𝗸 𝗯𝘂𝗸𝘂 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗱𝗶𝗽𝗲𝗴𝗮𝗻𝗴𝗻𝘆𝗮 𝗶𝘁𝘂..

"𝘒𝘢𝘶.....𝘬𝘢𝘶...."𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗸𝗲𝗮𝗱𝗮𝗮𝗻 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘁𝗲𝗻𝗴𝗮𝗵 𝗻𝗮𝗸 𝗺𝗲𝗹𝗲𝘁𝘂𝗽

"𝘕𝘢𝘱𝘦....𝘦𝘳𝘳..𝘦𝘮𝘮..𝘯-𝘯𝘢𝘱𝘦 𝘮-𝘮𝘶𝘬𝘢 𝘬𝘢𝘶 𝘵𝘶𝘶..𝘬𝘢𝘶 𝘴-𝘴𝘢𝘬𝘪𝘵 𝘬𝘦?"𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗯𝗶𝗻𝗴𝘂𝗻 𝗱𝗮𝗻 𝘁𝗲𝗿𝗸𝗲𝗷𝘂𝘁 𝗮𝗽𝗮𝗯𝗶𝗹𝗮 𝗺𝗲𝗻𝗼𝗹𝗲𝗵 𝗸𝗲 𝗸𝗮𝘄𝗮𝗻𝗻𝘆𝗮 𝗶𝘁𝘂.

"𝘒𝘈𝘜𝘜𝘜𝘜𝘜 𝘒𝘈𝘕 !!!!! 𝘚𝘐𝘕𝘐 𝘒𝘈𝘜𝘜𝘜!! 𝘈𝘬𝘶 𝘪𝘯𝘨𝘢𝘵𝘬𝘢𝘯 𝘮𝘦𝘯𝘥𝘦𝘭𝘢𝘩𝘩 𝘵𝘢𝘥𝘪 ....𝘣𝘢𝘯𝘨*𝘯𝘨 𝘣𝘦𝘵𝘶𝘭 𝘬𝘢𝘶 𝘯𝘪𝘪 𝘴𝘪𝘯𝘪𝘪 𝘬𝘢𝘶 𝘢𝘬𝘶 𝘯𝘢𝘬 𝘤𝘰𝘥𝘰𝘬 𝘬𝘦𝘱𝘢𝘭𝘢 𝘬𝘢𝘶 𝘥𝘢𝘭𝘢𝘮 𝘭𝘶𝘣𝘢𝘯𝘨 𝘫𝘢𝘮𝘣𝘢𝘯!!"
𝗠𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮 𝘀𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗺𝗲𝗻𝗴𝗲𝗷𝗮𝗿 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗲𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗹𝗮𝗿𝗶 𝗹𝗶𝗻𝘁𝗮𝗻𝗴 𝗽𝘂𝗸𝗮𝗻𝗴.

Tetap Menjadi SahabatkuWhere stories live. Discover now