SUDAH SEDARKAN DIRI

1 0 0
                                    

Selepas beberapa jam,Dheeliya akhirnya sedarkan diri dan melihat sekeliling nyaa apabila dia melihat ke sebelah kanan nya dia melihat kawannya reesya ada disebelahnya sedang menemani nya tetapi dia tertidur...Reesya merasakan getaran dari atas katil dia mula terjaga dan melihat liya sudah sedarkan diri dia terus bertanya kepadanya

"𝘞𝘦𝘩𝘩...𝘬𝘢𝘶 𝘥𝘩 𝘣𝘢𝘯𝘨𝘶𝘯?? 𝘯𝘢𝘮𝘱𝘢𝘬 𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘢𝘬𝘬 𝘯𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘯𝘪 𝘙𝘦𝘦𝘴𝘺𝘢..."𝗞𝗮𝘁𝗮 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮.

"𝘒𝘈𝘜𝘜 𝘉𝘜𝘈𝘛 𝘈𝘗𝘈 𝘒𝘈𝘛 𝘚𝘐𝘕𝘐𝘐!! 𝘗𝘌𝘙𝘎𝘐 𝘓𝘈𝘏𝘏!!!!"𝗞𝗮𝘁𝗮 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝘀𝗮𝗺𝗯𝗶𝗹 𝗶𝘁𝘂 𝗺𝗲𝗻𝗼𝗹𝗮𝗸 𝗯𝗮𝗵𝘂 𝗿𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮 𝗱𝗲𝗻𝗴𝗮𝗻 𝗯𝗲𝗴𝗶𝘁𝘂 𝗸𝘂𝗮𝘁.

"𝘒..𝘬𝘦𝘯𝘢𝘱𝘢 𝘬𝘢𝘶 𝘮𝘢𝘳𝘢𝘩 𝘢𝘬𝘶? 𝘢𝘬𝘶 𝘫𝘶𝘴𝘵 𝘵𝘦𝘮𝘢𝘯𝘬𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘶 𝘫𝘦 𝘬𝘢𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘪."𝗞𝗮𝘁𝗮 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮 𝘁𝗲𝗿𝗸𝗲𝗷𝘂𝘁 𝗺𝗲𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁 𝗸𝗮𝘄𝗮𝗻𝗻𝘆𝗮 𝗯𝗲𝗿𝗯𝘂𝗮𝘁 𝗱𝗲𝗺𝗶𝗸𝗶𝗮𝗻.

"𝘈𝘬𝘶 𝘵𝘢𝘬 𝘴𝘶𝘬𝘢 𝘬𝘢𝘶 𝘬𝘢𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘪....𝘦𝘮𝘮.....𝘱𝘦𝘳𝘨𝘪𝘭𝘢𝘩 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘣𝘢𝘳𝘶 𝘬𝘢𝘶 𝘵𝘶 𝘵𝘢𝘬 𝘺𝘢𝘩 𝘯𝘢𝘬 𝘵𝘦𝘮𝘢𝘯𝘬𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘶 𝘬𝘢𝘵 𝘴𝘪𝘯𝘪."𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗹𝗶𝗻𝗴𝗸𝗮𝗻 𝗽𝗲𝗻𝗴𝗹𝗶𝗵𝗮𝘁𝗮𝗻𝗻𝘆𝗮 𝗸𝗲 𝗮𝗿𝗮𝗵 𝗹𝗮𝗶𝗻.

"𝘏𝘢𝘢? 𝘢𝘱𝘢 𝘬𝘢𝘶 𝘮𝘦𝘳𝘦𝘱𝘦𝘬 𝘯𝘪? 𝘉𝘪𝘭𝘢 𝘮𝘢𝘴𝘢 𝘱𝘶𝘭𝘢𝘬 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘣𝘢𝘳𝘶 𝘢𝘬𝘶? 𝘬𝘢𝘶 𝘫𝘦𝘭𝘢𝘩 𝘴𝘢𝘵𝘶-𝘪𝘪 𝘯𝘺𝘢 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘳𝘢𝘱𝘢𝘵 𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘵𝘢𝘬???"𝗞𝗮𝘁𝗮 𝗥𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮.

"𝘩𝘢𝘢? 𝘸𝘩𝘢𝘵? 𝘶𝘭𝘢𝘯𝘨 𝘣𝘢𝘭𝘪𝘬?.....𝘒𝘈𝘞𝘈𝘕 𝘙𝘈𝘗𝘈𝘛?? 𝘒𝘈𝘞𝘈𝘕 𝘙𝘈𝘗𝘈𝘛......𝘛𝘢𝘬 𝘺𝘢𝘩 𝘢𝘤𝘢𝘩-𝘪𝘪 𝘭𝘢𝘩 𝘬𝘢𝘶 𝘯𝘢𝘬 𝘬𝘢𝘵𝘢 𝘢𝘺𝘢𝘵 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘵𝘶...𝘵𝘢𝘬 𝘴𝘦𝘴𝘶𝘢𝘪 𝘭𝘢𝘩 𝘯𝘢𝘬 𝘢𝘯𝘨𝘨𝘢𝘱 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘣𝘢𝘨𝘢𝘪 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘶,𝘒𝘢𝘶 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘵𝘢𝘬...𝘚𝘦𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘵𝘢𝘬𝘬𝘢𝘯 𝘱𝘦𝘳𝘤𝘢𝘺𝘢 𝘣𝘶𝘭𝘢𝘵-𝘪𝘪 𝘬𝘢𝘵𝘢 𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘮𝘦𝘮𝘧𝘪𝘵𝘯𝘢𝘩 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘳𝘢𝘱𝘢𝘵 𝘥𝘪𝘢 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘳𝘪 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘵𝘢𝘬? 𝘒𝘢𝘶 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘵𝘢𝘬???? 𝘓𝘢𝘨𝘪 𝘴𝘢𝘵𝘶....𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘢𝘩𝘶 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘢𝘸𝘺𝘪𝘯𝘢 𝘵𝘶 𝘯𝘢𝘬 𝘫𝘢𝘥𝘪𝘬𝘢𝘯 𝘬𝘢𝘶 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘳𝘢𝘱𝘢𝘵 𝘥𝘪𝘢 𝘬𝘢𝘯? 𝘥𝘪𝘢 𝘴𝘢𝘫𝘢 𝘯𝘢𝘬 𝘳𝘢𝘮𝘱𝘢𝘴 𝘬𝘢𝘶 𝘥𝘢𝘳𝘪 𝘢𝘬𝘶...𝘮𝘦𝘮𝘢𝘯𝘨 𝘴𝘢𝘫𝘢....𝘢𝘯𝘥 𝘬𝘢𝘶 𝘪𝘯𝘨𝘢𝘵 𝘢𝘬𝘶 𝘵𝘢𝘬 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘳 𝘢𝘱𝘢 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘬𝘢𝘶 𝘣𝘰𝘳𝘢𝘬𝘬𝘢𝘯 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘘𝘢𝘪𝘳𝘪𝘯𝘢 𝘥𝘦𝘬𝘢𝘵 𝘒𝘰𝘭𝘢𝘮 𝘪𝘬𝘢𝘯 𝘵𝘶? 𝘒𝘢𝘶 𝘱𝘦𝘳𝘤𝘢𝘺𝘢 𝘬𝘢𝘵𝘢-𝘪𝘪 𝘥𝘪𝘢 𝘣𝘶𝘭𝘢𝘵-𝘪𝘪 𝘭𝘦𝘱𝘢𝘴𝘵𝘶 𝘬𝘢𝘶 𝘮𝘦𝘯𝘨𝘦𝘭𝘢𝘵 𝘥𝘢𝘳𝘪 𝘢𝘬𝘶 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘩𝘦𝘯 𝘬𝘢𝘶 𝘯𝘢𝘬 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘳𝘢𝘱𝘢𝘵 𝘱𝘶𝘭𝘢𝘬 𝘥𝘦𝘯𝘨𝘢𝘯 𝘢𝘸𝘺𝘪𝘯𝘢 𝘢𝘯𝘥 𝘵𝘪𝘯𝘨𝘨𝘢𝘭 𝘬𝘢𝘯 𝘢𝘬𝘶 𝘴𝘦𝘰𝘳𝘢𝘯𝘨 𝘥𝘪𝘳𝘪 𝘳𝘦𝘩𝘢𝘵 𝘱𝘶𝘯 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘳𝘪...𝘬𝘢𝘶 𝘮𝘦𝘮𝘢𝘯𝘨 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘺𝘢𝘯𝘨 𝘵𝘢𝘬 𝘨𝘶𝘯𝘢 𝘬𝘢𝘯?...𝘬𝘢𝘶 𝘴𝘶𝘬𝘢 𝘣𝘶𝘢𝘵 𝘢𝘬𝘶 𝘮𝘢𝘤𝘢𝘮 𝘯𝘪 𝘬𝘩𝘪𝘢𝘯𝘢𝘵 𝘬𝘢𝘸𝘢𝘯 𝘴𝘦𝘯𝘥𝘪𝘳𝘪..𝗕𝗮𝗹𝗮𝘀 𝗗𝗵𝗲𝗲𝗹𝗶𝘆𝗮 𝘆𝗮𝗻𝗴 𝗺𝗲𝗻𝗮𝗻𝗴𝗶𝘀 𝗺𝗲𝗺𝗮𝗻𝗱𝗮𝗻𝗴 𝗿𝗲𝗲𝘀𝘆𝗮.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Feb 18 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Tetap Menjadi SahabatkuWhere stories live. Discover now