(Bu arada özel olarak belirtmedigim yani 1.sahis olarak olanlar felixin agzindan)
4lü birbirlerine yakın yerlere oturdu diğer öğrencilerin soru sormasına fırsat kalmadan öğretmenler zili çaldı ve sınıfa Hoseok hoca geldi (böle hocaya can kurban uy)
Hocanın gelmesiyle öğrencilerin ayağa kalkması bir oldu hocanın "Oturabilirsiniz" komutuyla öğrenciler tekrar yerlerine oturdu hapishanedemiyiz mk|
Hoseok hoca
Evet yeni dönem yeni eğitim seneki ve görünüşe bakılırsa yeni arkadaşlık ilişkileri.Hoca bunları söyler söylemez Tüm öğrenciler bize baktığında gerçekden çok utanmıştım. Neden öyle bakıyorlardıki?|
Hoseok hoca
Evet isterseniz "teker teker" tahtaya çıkıp kendinizi tanıtabilirsinizBu konuda jisungu çok isteksiz gördüm çünkü insanların önünde konuşurken yada birisi ile kavga ederken anksiyetesi tutuyordu. Onun için 3ümüzde yanımızda ilaç taşıyoruz.
Her zamanki gibi jeongin hemen söze atıldı "ben tanitiyim hemen canim hocam" nasıl bi hoca ile bu kadar Rahat konuşabiliyorduki? Ayrıca daha hocanın adınıda bilmiyordu. "Tabiki canım öğrencim tahtaya çıkıp ve tanıt bakalım kendini" Ardından jeongin tahtaya çıktı.
Jeongin
Öncelikle merhaba, ben yang jeongin şunu söyliyim galatasaraylıyımdır. Burcum kova falan derslerim baya iyidir
Umarım sizlerle anlasabiliriz tekrardan teşekkürlerSalak salak konuştukdan sonra Jeongin yerine geçti o sırada ben ona malmısın aq bakışı atıyordum onun yüzünden ilk günden rezil olmayı başarmıştık. Sağolsun canım benim.
Seungmin ve jisungda kendini tanıtmıştı son olarak ben kalmıştım bende tahtaya çıktım ve....
Felix
m-merhaba ö-öncelikle ben f-f-felixHyunjin
B-BENDE H-H-HYUNJIN KANKA AYNI DEVAMHerkes gülmeye başladı.
Bi dakika o kimdi? Önümde oturan o çocuk? Zaten sıkıntılı birisine benziyordu ve çok stres olmuştum
Sınıftakiler gülmeye başladıkca nefes alamamaya başladım. "Sakin ol felix sakin ol sadece" kendimi bu şekilde rahatlatmaya çalışıyordum bi kaç kelime ha ettim ha etmedim yani edemedim, hemen yerime geçtim.Hayır hayır zaten zorbalıkdan kurtulmak için buraya gelmiştik buradada dejavu yaşayamazdım.
Zil çalmıştı ve yanlış hatırlamıyorsam sadece 2-3 kişi dışarı çıkmıştı.
Hyunjin arkasına döndü ve bi an dayanamadım "siz kimsiniz" diye sordum. salak felix sussana ne diyosun
Ardından hyunjin "Asıl sen kimsin?"
O an sıçtığımı düşündüm sanane ya felix o kimse kim neden soruyorsun.
Tanışmak ister diye düşündüm ama bu imkansız denecek kadar saçmaydı az önce benimle dalga geçen birisi neden tanışmak istesinki?"Gerçi az önce anladım kim olduğunu f-f-f-felix olmalısın ha?" O sırada changbin bir kahkaha patlattı hyunjin ona ciddice bakınca birden sustu ve yeri inceledi. Gözlemlerime göre changbin hyunjinden korkuyor. Yakın arkadaş gibiler ama korkuyor sanırsam.
Buda Hyunjinin onların liderleri olduğu tanısına vardırıyordu."Evet o benim bir sorunmu var?"
"Pardon?"
"Sorun yok canım"
"İlk geldiğin günden atılmakmı istiyorsun f-f-felix?"
Ne diyordu? Hemen patronluk taslamaya başlamıştı. Çok egolu birisine benziyordu zaten. Ne sanıyordu kendini
Egoist şey.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fragile-/-HyunLix
Ficção AdolescenteEski okulunda zorbalık gören bir grup genç yeni okullarında tekrardan dejavu yaşar, fakat kaderleri tam olarak değişmişdi. Geri dönüşü yokdu.