Felixin acele etmesi lazımdı, çünkü görüşme için bir randevu saati almışlardı ve geç kalmamaları gerekiyordu.
Felix hızlıca üstünü giyindi ardından biraz vakit geçmesi için yatağına uzandi bi süre Instagram da dolandıktan sorna Annesinin seslenişi ile yatakdan doğruldu
"Felixcim hadi, hazırsan gidelim" felix yataĝından kalktı üzerine rastgele bir ceket alıp alt kata indi.
"Baban bizi arabada bekliyor geç kalmamalıyız" bi dakika sizde fark ettinizmi Bayan Harin neden bu kadar sakindi? Normalde bağırıp çağıran bir kadındı. Bu kadar sakin olmasını neye borçluydu şaşırmıştı. Garip bir yüz ifadesinden sonra ayakkabılarını giyip sonunda evden çıkabilmişlerdi. Artık o siktiğimin okuluna gidebileceklerdi
Babası yani bay lee
"Ee oğluşum yeni bir okul yeni arkadaşlar heyecanlı mısın??
"Hm hm" felix birşey demeden başını arabanın camına koydu ve derin düşüncelere daldı fakat bu uzun sürmedi çünkü istedikleri rotaya ulaşmışlar idi."Hadii inin bakalım" dedi bay lee.
Felix bi yandan sıkılmış bir yandanda heyecanlı bir tavrı vardı. vardıklarını anladığında hemen arabadan indi ve onları bekleyen jeongin ve ailesinin yanına gittiler."Hani geç kalcakdim lan seungmin ve jisung gelmemis daha"
"Arkana bak got"
Felix arkasına baktığında yanınına gelen seungmin ve jisungun ailesini gördü aileler bir süre konuştukdan sonra saat 08.00 olmuştu ve okula girmişlerdi."Oha anasını sikeyim" dedi felix,
Bu okul özel bir okuldu hemde nasıl özeldi, aslında öncedende özel okulda okuyorlardı ama bu okulu dahada beğenmişlerdi.
"Kac paradir lan bura" dedi jeongin
Aslında 4'ununde durumu gayet iyi ama neden bu tarz şeyleri düşündüklerini inanın bilmiyoruz.Yanlarına bir kadın gelmişti gerçekten çok şık görünüyordu Altında dar mini kot etek üzerinde ise hafif pembe bir gömlek kısacası hostes misali diyebiliriz.
"Evet efendim ne için gelmiştiniz"
Evet Evet tam olarak böyle demişti bir okulami gelmişlerdi yoksa 5 yıldızlık bir otelemi?Felixin Babası "biz kayıt yaptırmaya geldik müdür ile görüşmek istiyorduk yardımcı olabilirmisiniz?"
Kadin bizi müdürün odasına götürüyordu o sırada okulu incelemiştim hangi okulda yürüyen merdiven ve asansör birlikte olurki? Gercekden çok lüks bir yerdi. En sonunda müdürün odasına gelmiştik
"Geçebilirsiniz" diye komut verdi müdür."seungmin,jeongin,jisung ve felix sizler olmalısınız çocuklar okulumuza şimdiden hoşgeldiniz"
Sakin bir şekilde başımızı salladık. Diğer 30dk boyunca bize sorular sordu Hangi okulda geldiniz, neden geldiniz,dersleriniz nasıl? Tarz sorular sordu bizde bunlari cevapladikdan sonra bizi 12/C sınıfına kaydetti okul ise zaten haftaya açılıyordu.Kayıt işlemleri bittikden sonra okuldan çıktık ve hepimiz derin bir oh çektik.
•
•
•
•
•
•
•
•
Felix saat 4:57 gibi uyanmıştı bi kaç dakika yatakda oyalandıktan sonra kalkmaya karar verdi evet bugün okulun ilk gunuydu yeni arkadaslari olucakti yeni insanlarla tanisicakdi okul formasını giyip aşşağı inmişti"Annecim geç kaliorum kahvaltiya kalamam ben BAYYY" Felix hemen ayakkabısını giymeye başladı o sırada annesi harin hanhanım felixin ağzına kahvaltılık birşeyler tıkıyordu "YAH ANNE" felix hızlıca evden çıktı "keşke kalsaymisim amk omlette guzelmis"
4'lü parkın orda buluşup okulun yolunu tuttular, normalde araba ile giderlerdi fakat zaten saat erken olduğu için yürümeyi tercih ettiler.
Sonunda sinifa varmislardi
Seungmin
Uf korkuom ben hala gotum tutusduRastgele yerlerde 4 tane sıra ayrılmıştı tek kelime etmeden utanarak hemen yerlerine geçtiler...
•
•
•
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Fragile-/-HyunLix
Teen FictionEski okulunda zorbalık gören bir grup genç yeni okullarında tekrardan dejavu yaşar, fakat kaderleri tam olarak değişmişdi. Geri dönüşü yokdu.