4.Bölüm~PAMUK~

28 1 0
                                    

Selağm gençlik! Gençlik mi demeliyim yoksa siz mi gerçek isminizi söylemek istersiniz? Smxxölsll

Ehem herneyse devam ke diyerekten ben yazmaya siz ise okumaya devam.

İyi okumalarğğ🧚‍♀️💃

_____________✮✭✮✭✮_____________

Mert sonunda Bora'nın elini bıraktı. Bora elini Mert'in elinden kurtardığı gibi saatine baktı. Çıkma vaktinin üzerinden on beş dakika geçmişti bile. Konuşurken konu konuyu açtığı için konuşmaları uzun sürmüştü. Ben ve Tuğra ise sadece ayakta onların konuşmalarını dinlemiştik. Acaba eskiden olan olaylardan Yeşim Mert'e bahsetmiş miydi?

"Ben artık gideyim size iyi çalışmalar."

Bora bu sözünün ardından hızla hastaneden dışarı çıktı. Büyük ihtimalle yetişmesi gereken bir yer vardı. Bora kapıdan çıkar çıkmaz Mert bana doğru döndü.

"Zeynep, Yeşim'i gördün mü? En son beraberdiniz."

"Evet beraberdik 15-20 dakika önce kahve almak için çıktı. Neden sordun?"

Mert tek kaşını kaldırdı. Büyük ihtimalle aklında bir şüphe vardı.

"Zaten cafeteryada kahve içmemiş miydi? Eğer canı çektiyse yeniden gelip cafeteryadan alabilirdi neden dışarı çıktı?"

Sözünü bitirdikten sonra duraksadı. Normalde Yeşim'in nereden kahve aldığını umursamazdı. Ama nedense şuan çıkışması ona da garip gelmişti. Kafasını kaşıdı ve yeniden konuşmaya başladı.

"Hayır yani o benim arkadaşım onun neden dışarı çıktığını sorgulamıyorum. Yani hava soğuk kolay üşüte bilir o yüzden yani yanlış anlamayın."

Tuğra ifadesizce bakarken ben kıkırdamadan edemedim. Keşke şuanki halini görebilsen Yeşim! Ama Mert'in de söylediği bir bakıma doğruydu. Hava soğuk neden cafeteryadan almadı ki? Daha sabah havadan şikayet ediyordu. Acaba arasam mı onu?

Ben bunları düşünürken telefonuma bir bildirim geldi. Telefonumu cebimden çıkardım ve bildirime baktım. Mesaj Yeşim'den gelmişti. İyi insan lafın üzerine yazarmış. Hemen attığı mesaja baktım.

Orkidemm^^
Zeynomm istediğim kahve hem cafeteryada hem de kafede bitmiş TT


(TT=😭)

Tam zamanında yazdın ha

Orkidemm^^
Tam zamanında derken?

Boşver gelince anlatırım
O değilde Bora bizim hastanede
işe başlamış

Orkidemm^^
Oha şaka yapıyorsun!

Valla ben de çok şaşırdım

Orkidemm^^
Ben gidince mi karşılaştınız ya

Evet slkxldkf
Sen gittiğinde yanlışlıkla çarptım

Orkidemm^^
Nee çarpıştın mı?!
Bir dakikaa bundan sonrası
yaz dizisine dönmesin

Eskidendi aşkm eskiden
Artık olsa bile aşk olmayanından

*

*
Mesajı attıktan sonra Mert'in sesiyle irkildim.

"Yeşimle mi konuşuyorsun Zeynep?"

"Ha evet Yeşim yazdıda ona bakıyordum. "

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 24 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ODA:25Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin