Soarele din Infern

282 31 4
                                    


Această carte este dedicată tuturor sufletelor care nu știu dacă ar trebui să danseze în așteptarea răsăritului sau să plângă în umbra apusului. 

Într-un final, totul o să fie așa cum ne dorim. 

Ares și Penelope știu că se iubesc dintotdeauna, întrucât destinele lor se unesc de la o vârstă foarte fragedă, chiar înainte de terminarea liceului. Dragostea lor a creat cea mai frumoasă pereche de ochi verzi și cel mai fermecător zâmbet. Fiul lor, Zayn, urma să le schimbe complet viața. Însă, Ares si Penelope sunt împinși într-o bătălie a destinului pe care o pierd foarte ușor, iar timpul și iubirea n-a mai însemnat absolut nimic când s-au separat.

„Iubirea este tot ceea ce înseamnă flăcări și durere. Când accepți să îți smulgi inima din piept și să-i oferi celeilalte persoane toată ființa ta, riști să iți sapi singur groapa undeva printre cele mai negre ruine. Mi-am predat existența singurei femei pentru care am trăit, iar ea mi-a furat visele, fericirea și singurul motiv pentru care mă bucuram că trăiesc. Ceea ce nu știe ea este că niciodată nu am dispărut, mereu am fost în spatele ei, de zece ori mai atroce. Mereu am fost in mintea ei, jucându-mă cu toate fricile si îndoielile sale. Iar acum, sunt aici, chiar in fața ei. Am fost aruncat în Infern și ars de viu alături de diavoli, ca să pot evada și să distrug orice colț din lumea ei. În trecut, obișnuia să fie în căutarea razelor de soare, dar eu m-am întors ca să-i întunec complet cerul și să-i absorb toată lumina."

Soarele din InfernUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum