yedi

152 15 26
                                    

Ekin ile iki haftadır konuşuyorduk ve dürüst olmak gerekirse onunla ne zaman konuşsam yüzüm gülüyordu. Su şişeme yazdığı yazı hakkında sınıftaki arkadaşlarıma da sormuştum ama gören kimse yoktu. Daha sonra spor salonuna inerken şişemi sınıfta unuttuğum aklıma gelmişti. Tüm sınıf spor salonundayken sıramdaki su şişesine yazı yazması elbette şaşırtıcı değildi.

"Alya?" Kafamı çevirdiğimde sıra arkadaşım Tuğçe'yi gördüm.

"Ne sırıtıyorsun sen yine? Şakamatik mi yazdı yoksa?" dedi çantasını sıranın yanına asarken.

"İsmi Ekinmiş şakamatiğimizin." dedim ve kıkırdadım.

"Alya ve Ekin. Oldunuz oldunuz." dedi ve ima dolu bir gülücük ile beni yanıtladı.

"Ya kızım, nefes alan her erkek ile beni shiplemeyi ne zaman burakıcaksın tahmini?"

"Kanka ama bak isimleriniz yakışıyor dedim sadece." diyerek kendini savundu Tuğçe.

"Kimin ismi yakışıyor?" dedi ön sıramızda oturan İrem.

"Alya'ya yazan bir çocuk vardı ya hani, onun ismini öğrenmiş onu yakıştırdım ben de." diyerek sanki ben yokmuşum gibi hevesle anlattı.

"Ay neymiş ismi çabuk söyleyin!" dedi İrem hevesle.

"Ekin." dedim.

"Bu çocuk dilci miydi?" diye yeni bir soru yöneltti Tuğçe.

"Evet." diye yanıtladım onu.

"E bizim okulda sadece bir tane dil sınıfı var." diyerek devam etti Tuğçe anlamam için beklerken.

"Ama ben hangi sınıfta olduğunu bilmiyorum ki!" dedim.

"O zaman o engeli kaldır da sor, salak çocuk gerçekten tek dil sınıfı olduğunu unuttuysa çok gülerim çünkü." dedi İrem.

Ekin ile olan sohbetimize girdim ve engelini kaldırdım.

Bu kişinin engelini kaldırdınız.

Siz: Ekin.

Şakamatik: Söyle güzeller güzelim.

Ani iltifatı yine yanaklarımın kıpkırmızı olmasına sebep olmuştu.

Siz: Kaçıncı sınıfsın?

Yazıyor...

Çevirimiçi...

Yazıyor...

Şakamatik: :)

Yarım saattir gülücük mü atıyordun Ekin, ciddi misin?

Siz: Ya söyler misin, merak ediyorum??

Şakamatik: Hangi seviyede kaç dil sınıfı olduğunu biliyorum Alya :)

Şakamatik: Sen kendini yorma yavrum, ben zamanı geldiği zaman gelicem zaten yanına.

Mızıkçı. İlla beni merak içerisinde bırakıyordu.

Siz: Off tamam ya.

Şakamatik: Hadi zil çaldı dersini dinle.

Şakamatik: Bir de kurban olduğum lütfen engel atma artık profil fotoğrafın gidiyor :(

Siz: Tamam engellemiyorum ağlama.

Şakamatik: Ağlasam umursamazsın ki

Şakamatik:

Siz: Çaldım stickerı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Siz: Çaldım stickerı.

Şakamatik: Helal olsun prensesime.

Görüldü. (14.16)

⋆.ೃ࿔*:・⋆.ೃ࿔*:・

Ekin ve Alya yazmak aşırı eğlenceli bişey jxşwmxwmlwm.

hoşunuza gittiyse yıldıza dokunmayı unutmayın <3

Instagram: asviume



ay tenli kadın || textingHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin