Bölüm 1

30 7 6
                                    


Yeni hikaye, yeni karakterler ve siz sevgili ailem; bu hikayeyi de aniden yazmaya başlıyorum umarım severek okuyacağınız ve karakterlerin duygularını sonuna kadar hissedeceğiniz bir kitap olur.
Öncelikle şunu da belirtmek istiyorum hikayemiz geçmiş ve gelecek sahneleri barındırıyor ama tarihimizle hiçbir alakası yoktur tamamen kurgusaldır. Şimdiden iyi okumalar can içlerim 💙

Başladığınız tarihi tam şuraya yazmayı unutmayın.

06.02.2024

~ ~ ~ ~ ~ ~

Ve sonunda hayallerim gerçek oldu...
Gece gündüz demeden çalışmalarım, fedakârlıklarım, stresten kaynaklı sağlık problemlerim her şey son buldu ve ben şimdi emeklerimin bana kazandırdığı yerdeyim. İstanbul Üniversitesi Hukuk Fakültesi! Evet ben Leyla sonunda hayallerim gerçek oldu.

İstanbul'a gelir gelmez yurt için alışverişe çıkmıştım çok heyecanlıydım bunca sene çabaladığım şey sonunda gerçek olmuştu. Beklesinler Leyla geliyor.
Geleli bir hafta olmuş ve İstanbul'u pek bilmediğim için oda arkadaşım Cemre benimle gelmişti. O da hemşirelik okuyordu ve aşırı tatlı bir kızdı yani ilk izlenimim buydu bakalım zamanla birbirimizi daha iyi tanıyacaktık.

Birlikte alışveriş yaptıktan sonra Cemre'nin acil işi çıktı bense bir yere uğrayıp yurda dönecektim. İçimden "İnşallah kaybolmam."demeyi de ihmal etmedim.
Ellerim aşırı dolu olduğu için taksi beklemeye başlamıştım taksinin geldiğini görünce hemencecik durdurdum. Hemen eşyaları yerden alıp taksiye yönelmiştim kii biri benden önce davranıp taksiye bindi. Şaşkınlıkla binen kişiye ters bakışlar attım böyle şeylerin sadece dizilerde falan olduğunu sanardım. Bu ne saçmalık!
Ve o binen kişi tabii ki benim ne kadar yırtık olduğumu bilmiyor.

Eşyaları yere atıp hızla taksi kapısını açtım ve bağırarak "Hopp yavaş gel benim durdurduğum taksiye binmek de ne oluyor be?"diye sitem ettiğimde adam şaşkınlıkla bana bakıp "Taksi duruyordu bende bindim bunda ne var?"diye sormaz mı? Ben bu adamı döverim ya bu ne böyle lann?

"Belli ki beyin yollarınız kapalı beni anladığınızı düşünmüyorum eğer anlasaydınız 'benim durdurduğum taksi!' Dediğimi anlar ve bu cevabı vermezdiniz. Hem birde fark ettiyseniz hak etmediğiniz kibarlıkla cevap veriyorum okeyy?"dediğimde taksici sinirlenip "Lütfen beyefendi iner misiniz acil işim var ve ikinizin kavgasıyla uğraşamam."dediğinde taksiye binen adam direkt "Lütfen gidelim bu hanımefendi çatlağın teki belli ki."deyince sinirden patlamıştım. İşte bana bunu demeyecekti.

Sinirlenince tam bir çingene oluyordum işte şimdi görecek ne kadar çingene olduğumu.

Adamın saçını tutup taksiden indirdim ben bunu yapınca taksici laf edip hızla gitti. Adam şaşkınlıkla beni durdurmaya çalışıyordu ama ben bir kere çirkinleşmiştim. Artık beni durdurana sadece helal olsun.
Saçlarını çekip yüzünü çizmiştim bu benim sinirimi dindirmiyordu üzerine atlayıp vurmaya başladım adam dayanamayıp iki elimi sımsıkı tutmuş ve resmen beni kilitlemişti bense küfürler edip kurtulmaya çalıştım. Biz kavga ederken aniden polis sirenlerinin sesi gelmeye başladı ne yani İstanbul'a gelir gelmez nezarete mi düşüyorum?
Polis bizi ayırıp zorla araca bindirdi ikimiz birbirimize ters bakışlar ata ata karakola kadar gittik. Birde üstüne bizi yan yana olan nezaretlere atmazlar mı? Şaka gibi bir gün cidden!

Adının Ali olduğunu öğrendiğim adam bana sert bir şekilde bakıp "Senin yüzünden düştüğüm duruma bak ya! Nerden bulaştım senin gibi bir kıza pardon cadıya! Bir daha asla karşıma çıkayım deme."deyince sert bir şekilde "Cadı mı? Ben cadıysam sen de Erol Taşsın. Hem seninle karşılaşmak isteyen kim ya? "dedim. Adam sırıtıp "Bu benzetmeyi beğendim."dediğinde "Beğenirsin tabi aynı olduğunuz için yakınlık hissetmişsindir."demiştim.

İki Yaşam ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin