Bölüm 3

7 4 0
                                    


Kitabı kütüphaneye eklemeyi unutmayın iyi okumalar :))

~ ~ ~ ~ ~

Cemre odaya girince hemencecik doğruldum. Cemre yatağıma oturup "Anlat bakalım neler oldu, nerelerdesin sen?" diye sorduğunda onu sakinleştirip "Nezaretteydim." demiştim. Cemre şaşkınlıktan ağzını açmıştı "Ne?"dediğinde "Cidden benim suçum yoktu o hayvan adam yüzünden oldu eğer taksimi çalmasaydı bende onu dövmezdim." deyip elimle yüzümü kapattım.

Cemre koluma çakıp "Ne yaptın sen ya? Buraya gelir gelmez nasıl kavgaya karışırsın? Ya kötü bir şey olsaydı? Gece hiç uyuyamadım senin yüzünden. Kaç defa aradım seni şapşal." deyince hızla Cemre'ye sarılıp özür dilemiştim. Kısa sürede tanışıp birbirimize bu kadar hızlı bağlanmamız gerçek dışıydı.

Biz sohbet ederken odaya üçüncü arkadaşımız Hilal gelmişti. Her zamanki gibi eşyalarını yatağına atıp tuvalete koşmuştu. Bu hallerine çok gülüyordum resmen koştur koştur tuvalete giriyordu. Bunları düşünürken Hilal tuvaletten çıkıp yanımıza geldi ve nefes verip "Hello kızlar, bugün biriyle tanıştım görmeniz lazım çocuk efso." deyince Cemre'yle birbirimize baktık bu şu demek oluyordu "Her gün yeni biri mi?" O an anlamıştık Hilal flörtöz bir kızdı ve asla birinde sabit kalamazdı.

Hilal çocuğu uzun uzun anlattıktan sonra çocukla buluşmak için hazırlandı. Ben de Cemre'yle dışarı çıkmak istemiştim ama Cemre çok yorgun olduğu için uyumayı tercih etmişti. Hazırlanıp kendim çıkmaya karar verdim umarım bu sefer saçma bir şey yaşamam diye de düşünmeyi ihmal etmedim.

Hilal de hazır olduğu için birlikte yurttan çıkmıştık. Tam ondan ayrılacakken Hilal beni durdurup "Leyla aslında senin de bize katılmanı çok isterim."dediğinde bir şeytanlık sezdim sanki birine ayarlamak istiyorlar da o yüzden yanlarında sürüklüyor gibiydi.

Hilal anladığımı fark edince "Ya aşkım valla Mert çok ısrar etti arkadaşı da geliyormuş illa benim de yanımda birini getirmemi istedi."deyince ters bakış atıp "Yanındaki arkadaşı için gelmem yalnız kalmamak için gelirim okey?"diye sordum. Hilal sevinip "olur olur."demişti.

Biraz sonra Mert bizi almaya geldi. Tabii ki de lüks aracıyla! Zaten Hilal'in fakir biriyle olacağını düşünmüyorduk. Bara doğru gittik Mert gülümseyip "Leyla iyi ki geldin eminim Furkan'la çok iyi anlaşırsınız."deyince boğazımı temizledim ben bu hareketi yapınca Hilal direkt araya girip flörtüne cevap verdi.
"Aşkımcım, Leyla sadece benim için geldi yani kimseye ayarlamak falan yok tamam mı?"

Mert gülümsemesini sürdürüp "Peki bebek sen öyle diyorsan öyle olsun."dedikten sonra pis sırıtışını üstümde hissetmiştim. Ve içimde bir korku oluşmuştu. Neden geldim ki diye sorgulamaya başlamıştım.

Bara geldikten sonra içeri geçtik Hilal girdiğimiz anda içmeye başlamıştı. Bu demek oluyor ki benim fazla içmemem gerekiyor yoksa boku yeriz.
Furkan denen çocuk geldikten sonra herkes dans etmeye başladı Hilal deli gibi dans ediyordu. Ben onları izlerken aynı zamanda alkol almıştım tabi sarhoş olmamaya dikkat ediyordum.

Bu sözü söyledikten hemen sonra içtikçe içmiştim işte şimdi sıçış!

Şarhoş olup piste çıktım ve Hilal'le deli gibi dans etmiştim. Furkan bana alkol uzatınca sırıtarak elimi salladım ve "Olmaz kiii midem bulanıyor sanki."dediğimde Furkan: "Aman dikkat sakın kusma güzelim."deyince yavaşça ona vurup "Benn senin güzelin falan değilim beee!"demiştim. Tabi bunları sallana sallana söyleyince pek de ciddiye almamıştı aramızda bir itiş kakış oldu ve aniden birinin yumruğu Furkan denen çocuğun yüzüne inmişti. O kişiyi görünce sırıtıp "Demek sensinn Alii hı sensin dimi?" Soruyu sorduktan sonra Ali'nin üzerine doğru bayılmıştım...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Feb 18 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İki Yaşam ArasındaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin