Uzattığı elini hafifçe sıkmamla taehyungun bırakmayıp beni ayağa kaldırması bir oldu .
"Kalk bakalım , şu kaskı da takalım."
Elinde tuttuğu mavi kaskı bir şey söylememe vakit bırakmadan dikkatlice kafama taktı.
"Şeyy sen sürüyorsun ama bana takmana gerek yoktu."
Çoktan kediyi montumla beraber alıp gelmişti .
"Olmaz öyle , ben dikkatli sürerim zaten merak etme ."
Kediyi bana vereceği sırada bir şey unutmuş gibi duraksadı ve kediyi motorun üzerine koydu .
Kendi üzerindeki montu çıkartıp yanıma yaklaştı .
"Giy bakalım jungkook , daha fazla ıslanma."
Şaşkınlıkla ona bakıyordum.Beni niye düşünüyordu ki böyle.
"Sen ıslanıyorsun ama , kaskını da bana verdin zaten .istemiyorum geri giy lütfen."
Kafasını onaylamıyormuşcasına salladı ve hafifçe burnumu sıktı .
"Burnun kıpkırmızı olmuş ayrıca titriyorsun , inat etme de giy şunu."
"Ben .. şey .. tamam peki."deyip uzattığı montu üzerime geçirdiğimde biraz daha yaklaşıp montun fermuarını çekti. Yaptığı şey çok tatlıydı.
Hala yakınımda dururken gözlerine bakıp "teşekkür ederim"demiştim .
"Rica ederim jungkook " deyip göz kırptığında midem kasılmıştı.
Yerimden kıpırdamayıp hala ona bakmaya devam ediyordum .
Motorunun başına geldiğinde dönüp bana seslendi .
"Hadi jungkook kediyi tut gidelim hemen ."
"Ta ..tamam geldim ."deyip hızlı adımlarla yanına gidip kediyi aldım .
Kediyi tuttuğum için motora binmemde yardımcı olduktan sonra kendisi de önüme geçtiğinde motoru çalıştırdı.
Hareket etmesiyle tek elimle kediyi sarıp diğer elimle kenardan tutunmaya çalışmıştım.
"Bana tutunabilirsin . İstersen "
Elimi taehyungun beline sardığımda ilerlemeye başlamıştı.
"İki dakikaya ordayız, dayan kedicik ,bak Taehyung seni kurtardı."
Taehyungun yüzünü görmesemde karnının kasılmasıyla güldüğünü anlamıştım.
Duymam için sesli bir şekilde konuşmuştu .
"Onu kurtaran sensin , seni görmeseydim farketmezdim muhtemelen " demişti
Söylediği şeyle vücudumdaki tüm kan yanaklarımda toplanmıştı sanki . Soğuk havaya rağmen yandığını hissediyordum. Sahi neydi bu böyle
Dayanamadim iki bolum attim yorumlarınızı ve belki ufacık yıldızlarınizi bekliyorum optuuuuum💜💜😚
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENDRESSE |TAEKOOK
Fanfiction"Jungkook." "Efendim tae." "Sarılabilir miyiz?" ★★★ Herkes yaralıdır aslında sözler yalancıdır,gözler de yanıltır Gerçek ise kalpte saklıdır... #Semetae #ukekook texting+düzyazı