Çok eğleneceğiz ;)

133 20 14
                                    

Yollar kapalı olmasına rağmen Taehyungun ara yolları bilmesi sayesinde okulun başlamasına dakikalar kala yetişmiştik .

Beraber girişteki merdivenlerden çıkarken üzerimdeki montun varlığını hatırladım.

Kapıya geldiğimizde Taehyunga dönüp "Montun çok ıslandı Taehyung istersen kuruttuktan sonra geri vereyim?"diye sordum .

"Kalabilir, akşam da yağmur yağacak zaten .Ayrıca seninkine  de kedi sayesinde çamur bulaşmış.Onu temizleyip geri veririm sana ."

"Peki .. bugün bana yardımcı olduğun için sağol,neyseki geç kalmadık benim yüzümden."

"Geç kalsakta umursamazdım boşver .Ayrıca ben gelmek  istedim senin bir suçun yok yani."

Okuldan içeriye girdiğimizde doğruca müdürün odasına gitmiştik .

Taehyung  beni kapının önünde bekleyeceğini söylediğinde onu yormak istemesemde yalnız kalmamak adına reddetmeyip tamam demiştin.

"Jeon Jungkook değil mi."

Kafamı eğip onayladığımda konuşmaya devam etti.

"Sınıfın 12-C ders birazdan başlar geçebilirsin .Bir sorun olursa gelip bana söyleyebilirsin anlaştık mı."

"Tamam hocam,sağolun."deyip odadan çıktığımda Taehyungu görememiştim .Etrafıma şöyle bir göz attığım da da göremeyince sınıfa ilerlemeye başladım.

Belki acil bir işi çıktığından gitmek zorunda kalmıştır.Ama şuan bunu düşünecek vakit değildi.Kaçtığım yerden sonra vardığım bu yer beni daha da dibe çekmesin diye içten içe tanrıya yalvarıyordum .

Bu defa şans benim yanımda olsun .Sadece biraz mutlu olmak istiyorum .

Beni olduğum gibi kabullenen birkaç arkadaş ya da en azından bana acı çektirmekten zevk alan insanların olmadığı bir yer.

Düşüncelerimle boğuşurken sınıfa varmıştım bile. Üzerimdeki montun önünü açıp içerinin ısısıyla biraz da olsa kuruyan saçlarımı karıştırıp düzeltmeye çalışmıştım.

Titreyen parmaklarımı birleştirip iki kere kapıyı tıklattığımda içeriye küçük adımlarla girmiştim.

"Heh Sen yeni öğrenci olmalısın değilmi ismin neydi çocuğum" diye soran dersin hocasıyla yere indirdiğim bakışlarımı kaldırıp cevapladım.

"Jeon Jungkook"dediğimde beni çok şükür ki sorulara boğmayıp istediğim boş bir yere oturabileceğimi söylemişti .

Sonunda sınıfta bakışlarımı gezdirdiğimde sol en arka sırada oturan Taehyungun gözleriyle kesiştim .Beni pür dikkat izliyordu .

Benim dikkatim ise hemen yanında ona yaslanmış oturan kıza dönmüştü .Çok yakın duruyorlardı ve bu nedenini bilmediğim bir sebeple beni kırmıştı.

Dalmış bir şekilde onlara bakarken en arka sıradan gelen sesle irkildim .

"Jungkook gel burası boş oturabilirsin ."

Duyduğum sesle dönüp oraya gideceğim sırada gözüm Taehyunga kaydığında oldukça gerilmiş  görünürken benden de gözlerini ayırmıyordu .

Beni çağıran siyah saçlı iri çocuğun yanına ilerleyip çantamı kenara asıp oturmuştum.

"Ben tek oturuyordum zaten hep burada oturabilirsin ,ben Namjoon buarada."

"Teşekkür ederim Namjoon ,ve tanıştığımıza memnun oldum ."

Önde oturan iki çocuğun bize dönmesiyle bütün bakışlar benim üzerimde gibi hissetmiştim .Bu beni istemsizce geriyordu .

"Merhabaa ben Hoseok ,bu da benim kölem ."derken yanındaki sarı saçlı çocuğun yanaklarını sıkmıştı.

"Bak sözümde durdum bokunu çıkartma hoseok ,çocuk da gerçek sanacak şimdi baksana nasıl bakıyor."

Şaşırmış bir şekilde onları izlerken atışmalarına kıkırdamıştım .Aynı Jin hyung ve jimin gibi birbirleriyle uğraşmaları onları hatırlatmıştı bana ,istemsizce hüzünlenmiştim.Tabi şuan belli etmek istemiyordum buraya uyum sağlayacaktım bu defa .

Gülerek elimi uzattığımda "Tanıştığımıza sevindim hoseok vee "derken diğer elimi de sarı saçlı çocuğa uzatmıştım ."Sende ?"

İkiside ellerimi tuttuğunda Sarı saçlı olan "Hyunjin ben ,onu çok takma sen biraz kafası gidik bu sıralar" dediğinde Hoseok elimi  sıraya bırakıp koluyla Hyunjini ittirmişti .

İkisi de birbirine laf sayarken sessizce  gülüyordum ta ki gözlerimiz buluşuncaya kadar .

Taehyung bana bakarken ne düşünüyordu bilmiyorum ama sinirliydi sanırım, çenesini sıktığını  görebiliyordum çünkü buradan bile .

Birşey mi oldu diye soracağım sırada Müzik hocası olduğunu öğrendiğim ismi de işittiğim kadarıyla Mina olan genç kadının sessiz olmamız için bağırması bir oldu .

Bakışlarımı Taehyungtan çekip önüme indirdiğimde Namjoon "Bizim sınıf güzeldir çabucak alışırsın hiç merak etme ,yalnız şu köşedeki serefsizden uzak durmanı öneririm."derken kastettiği Taehyungtan başkası değildi.

Yeni bile tanışmış olsak hiç öyle kötü biri gibi gelmemişti hatta bana iyi davranan nadir insanlardan biriydi diye düşünürken "Neden ki " diye sordum .

"Zamanla öğrenirsin Jungkook .Ama şimdiden buraya alışmaya başla çünkü bence çok eğleneceğiz."

Artık buna da kısa demezsiniz be Akşam akşam yazdım içim rahat etsin Good nightttttttt 💜💜💜💆💜

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Artık buna da kısa demezsiniz be
Akşam akşam yazdım içim rahat etsin
Good nightttttttt 💜💜💜💆💜

TENDRESSE |TAEKOOK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin