Veterinerin önünde gelmiş olmalıydık ki Taehyung motoru kenara çekti.
İkimizde indiğimizde kaskını çıkarıp ona uzattığımda tebessüm edip kaskı motorun önüne yerleştirdi.
Kediyi montumla sarmalamaya devam ederken veterinere girmiştik.
Taehyung hemen mamaları yerleştirmekte olan adamın yanına gidip kollarımdaki kediyi gösterip konuştu.
"Aşağı sokakta tek başına halsiz düşmüşken bulduk bay minji rica etsem ilgilenebilir misiniz ."
"Ah tamam ben onu bir güzel kurulayıp karnını doyururum sen merak etme Taehyung."
Bana doğru yaklaşıp kediyi montta kıvrılmış olduğu yerden alıp hafifçe omzuma vurdu.
"Sizin gibi çocukları görmek beni gururlandırıyor ."
Utanıp ellerimle uğraşmaya başladığımda Taehyung yanıma gelip çıkmamız gerektiğini ve bay minjinin kediyle seve seve ilgileneceğini söylemişti.
Kapıya çıktığımızda yağmurun hala yağmaya devam ettiğini gördüğümde üzülmüştüm .
Sonuçta okuldan daha da uzaklaşmıştık geri dönmem çok uzayacaktı .
Otobüse binebilirdim sanırım. Tabi bu saatte geçen bir tane bulabilirsem .
Taehyungun montunun fermuarını açıp ona vermeye hazırlandığım sırada çoktan kaskını almış bana doğru geliyordu .
"Buraya kadar ben getirdim ,hem yağmur da yağıyor istersen gideceğin yere ben bırakabilirim."
"Zahmet olmasın sana ."diyerek mırıldanırken elindeki montu sirkelemişti.
"Lafı bile olmaz ,ayrıca seni böyle bırakmazdım ,baksana saçların da ıslanmış."
"Teşekkür ederim Taehyung."
"Gerçekten önemli değil , şimdi söyle bakalım varış noktamız neresi" diye sordu .
"Apgujeong Lisesi ,çok uzak değil zaten motorla 10 dakika sürer en fazla."
Taehyungun gözleri kısılmış ve
bana sorgular gibi bakıyordu."Şey ben kendim giderim aslında senin de işin var gibi ."demiştim
Taehyung kafasını olumsuz manada sağa sola sallayıp sırıttı ve aramızdaki boy farkından dolayı biraz eğilip konuştu .
"Aynı liseye gittiğimizi bilmiyordum Jeon Jungkook ."
Soğuktan dolayı sıcak nefeslerini dudaklarımda hissettiğimde içimin titremesine engel olamamıştım .
"Ben bugün nakil oldum zaten ..ilk günüm."diye hızlıca kendimi açıkladığımda biraz daha yaklaşarak aramızdaki mesafeyi kapattı .
"Kendimi sorguladım bı an ..
Seni daha önce görseydim unutmazdım çünkü."Kalp atışlarım hem yakınlığımızdan hem de sözleri yüzünden çıkacakmış gibi atarken gözümü bile kırpmadan ona bakıyordum .
O da bana baktığı sırada ıslandığından dolayı yüzüme yapışan saçlarımı kulağımın arkasına itip kaskı kafama takmıştı.
"Görsel hafızam iyidir benim bir kere gördüğüm yüzü kolay kolay unutmam da ondan söyledim."
Anyyongg begendinizmiiiii
Ciddili softluklari beni öldürecekkkYorumlarınız benim için seriusly onemmli
Yedim hepinizi 😚😚😚😚🤝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENDRESSE |TAEKOOK
Hayran Kurgu"Jungkook." "Efendim tae." "Sarılabilir miyiz?" ★★★ Herkes yaralıdır aslında sözler yalancıdır,gözler de yanıltır Gerçek ise kalpte saklıdır... #Semetae #ukekook texting+düzyazı