İyi okumalaaaarrr
🐰🐰🐰🐰Ders bittikten sonra Namjoon kantine ineceğini söyleyip gitmişti.
Taehyungun sırasına baktığımda yanında oturan kız önlerinde oturan çocuğa ve taehyunga heyecanla birşeyler anlatırken onun bakışları ise bana dönüktü.
Kafasını duvara yaslarken yine o gülümsemesini göstermişti.
Bende ona bakıp tebessüm ettiğimde gözleri dudaklarıma kaymıştı.Sonrasında hemen önüne dönüp bakışlarını üzerimden çekmişti.
"Merhaba jungkooktu değil mi " önümde beliren uzun ve simsiyah saçları olan çocuk elini uzatmıştı .
Elini tutup kafamı onaylamak için yukarı aşağı sallamıştım.
"Eunwoo bende , hoşgeldin aramıza."
Elimizi ayırdığımda tekrar konuştu."Gel sana okulu dolaştırayım ister misin ."
Şuan hiç dolaşasım yoktu zaten sabahki yediğim yağmur yüzünden üşütmüş olacaktım ki üstüme bir halsizlik çökmüştü.
Ama içine kapanık bir izlenim vermek de istemiyordum bu yüzden kabul edecektim .
"Olur ." deyip ayaklandığımda arkadan gelen gelen tiz ve yüksek sesle ikimiz de sesin geldiği yere dönmüştük.
"Taehyungg ah ! yavaş olsana,kalkacaksan söyleyip çıkabilirsin sırayı niye itiyorsun bir anda öyle."
Konuşan Taehyungun yanında oturan kızdı.O sırada Taehyung çoktan ayaklanıp bize doğru gelmeye başlamıştı.
"Eunwoo nereye gidiyorsunuz bakalım " diye söze girince yanımda duran çocuk göz devirmiş ve umursamazca konuşmuştu.
"Sana ne."
Taehyungda sinirlenmiş olacak ki tek kaşını kaldırıp dalga geçercesine gülmüştü.
"Sabrımı sınama eunwoo ,en son ne olduğunu hatırlatmam gerekmiyor sanırım."
Aralarındaki gerilimi hissettiğimden daha da ilerlememesi için Taehyungun kolunu hafifçe dokunup bana bakmasını sağlamıştım .
"Okulu gezecektik ,istersen hep beraber gidebiliriz ."
Bakışlarımı bu defa Eunwooya çevirdiğimde sorun yok dercesine gözümü kırpıştırdım.
"Hm tamam ,ben de takım kaptanı olarak sana spor salonunu gezdirmeliyim o halde." dediğinde Eunwoo beni kırmamış istemediği çok belli de olsa kabul edip "Vakit kaybettik zaten gidelim " derken elini belime koyup kapıya doğru yönlendirmişti.
Arkamızda kalan Taehyung sesli bir nefes verip hemen peşimizden kapıdan geçerken Eunwoo ile aramıza girip belimi kavraması bir oldu .
Kalbim ani hareketiyle hızlanırken kafamı kaldırdığımda Taehyungla göz göze geldik .
"İlk nereye gidelim kook." diye sadece benim duyabileceğim şekilde konuştuğunda
"B.. bilmem ki farketmez bana ."demiştim
"O zaman varış noktası spor salonu ."
Kızzz tae biraz kıskandı mi bana mı öyle geldi 🤔
Her gün bölüm atmaya özen gösteriyorum sizde destek olursanız çokkkkk sevinirim
Optummm byeee 😚😚😚😚💜⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENDRESSE |TAEKOOK
Fanfiction"Jungkook." "Efendim tae." "Sarılabilir miyiz?" ★★★ Herkes yaralıdır aslında sözler yalancıdır,gözler de yanıltır Gerçek ise kalpte saklıdır... #Semetae #ukekook texting+düzyazı