★"Herkes giriş kattaki barda toplanmış,gel bizde gidelim jungkook."
Asansördeki maceramızın üstünden bir gün geçmişti.Bütün gün odamda durup yaşadığım şeyin gerçekliğini sorgulamıştım.
Hatta bir ara gerçekten herşeyin benim hayal ürünüm olduğunu bile düşündüm ama hayır Taehyung beni gerçekten öpmüştü.
Daha fazla odamda kalmanın mantıklı bir hareket olmayacağına kanaat getirdiğimde eunwoonun teklifi gayet cazip gelmişti.
"Bizim sınıftaki herkes oradamıymış?"
"Bilmem ki,hadi ya gel işte eğleniriz."
Dolabından çıkardığı hırkayı üzerine geçirip yanıma gelmişti.
"Tamaam gidelim."
"Heeh şöyle yaa odaya kapattın resmen kendini,biraz değişiklik olur."
Kafamı sallayıp kapıya ilerledim.Eunwoo da hemen arkamdan gelip kilitlemişti.
.
.
.Giriş kattaki bara geldiğimizde gözlerim kalabalığın içinde tek bir kişiyi arıyordu.Hızlıca göz gezdirmemin ardından onu bulmuştum.
Dalgalı siyah saçları üzerindeki basit siyah tişört ve pantalonla bile olağanüstü görünmeyi başaran Taehyung.
Başka sınıflardan kişilerin de olduğu masada içkisinden yudumluyor,muhabbete pek dahil olmuyordu.
"İçecek almaya gidiyorum sen de namjoonların yanına geçersin."
"Olur,bi lavaboya gideyim sonra giderim yanlarına."
Beni onayladıktan sonra yanımdan ayrılmıştı.
Bakışlarım tekrar Taehyungun olduğu masaya yöneldiğinde orada yoktu.Diğer yerlerde de olmadığını görünce pes edip yerime ilerlemeye karar verdim.
"Kimi arıyorsun bakalım."
Tam arkamdan gelen sesle irkilip döneceğim sırada belime dolanan eller ile sesin sahibini tanımam uzun sürmemişti.
"Birini aradığımı kim söyledi?"
Enseme değen sıcak nefesle titremiş sakin kalmak için büyük bir çaba sarf ediyordum.
"Gözlerin miniğim..."
Bu defa kaçmayacaktım.Elleri hala belime sarılıyken dönüp yüz yüze gelmemizi sağladım.
"Ne diyormuş gözlerim?"
Dudaklarında beliren sevimli gülümsemeyle aramızdaki ufacık mesafeyi de kapatmıştı.
"Sen söyle,benimkiler ne diyor?"
Burunlarımız birbirine değerken cevap vermek kolay olmuyordu pek tabi.
"Bilmem. Çok karanlık burası göremiyorum tam."
Sesli bir şekilde güldüğünde gözlerim dudaklarına kaydı.
Usulca kıvrılan dolgun dudakları tekrar eski halini aldığında burnuma küçük bir öpücük bahşetmişti.
Göğsünün biraz üzerinde duran elimi tutup tam kalbinin üstüne koyduğunda
"Anlatabildim mi.."demişti.
En az benimki kadar hızlı atan kalbi zaten önceden söylediği şeyleri kanıtlar nitelikteydi.
Kalbi bir arkadaşı için ritmini şaşırmazdı ama değil mi...
"Taehyung.."
Başımı tam kalbine yaslayıp kollarımı beline sardığımda o da saçlarıma belli belirsiz bir öpücük bırakmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TENDRESSE |TAEKOOK
Fanfiction"Jungkook." "Efendim tae." "Sarılabilir miyiz?" ★★★ Herkes yaralıdır aslında sözler yalancıdır,gözler de yanıltır Gerçek ise kalpte saklıdır... #Semetae #ukekook texting+düzyazı