1.

438 25 18
                                    

"Lan Jungwon çantanı neden unuttun evde?"

Jay'in tepkisi sınıfa hızla giren Jungwon'a oldu. Onun dediği ile Jungwon anlık farkındalık yaşadı.

"Şey Jay hyung ben biraz geç kalktım da. O yüzden oldu."

"Aferin derste de hocaya söylersin."

"Ya boşver Jungwon derslerde boş bırakırlar. Sınavlar bitti sonuçta."

Jake söyledikleri ile Jungwon'u biraz da olsa rahatlatmıştı.

"Aa evet çok haklısın Jake."

"Neyse takmayın kitapları falan. Hoca gelir şimdi. Zaten hiç sevmiyorum girer sınıfa zıplaya zıplaya  sarı saçları, pembe ruju ve yeşil eteği ile kadın."

Heeseung'un bunları söylemesi ile sevdiği biricik hocası sınıfa elinde kağıtlarla birlikte pembe ruju ve yeşil eteği ile giriş yapmıştı.

"Günaydın çocuklar. Siz sormadan ben söyleyeyim. Sınavlarınızı okudum ve şimdi açıklayacağım."

"Lee Heeseung 67."

"Oo Heeseung hyung geçmişsin."

"Ne sandın lan Riki."

Heeseung bunu söyledikten sonra mutlu bir şekilde arkasına yaslandı.

"Park Jongseong 54"

"Ya ama Jay hyung birlikte çalışmıştık nasıl bu kadar düşük aldın? Anlamadın mı yoksa?"

Sunoo Jungwona karşılık vermişti.

"Jungwon, Jay sana bakmaktan anlattığını dinlememiştir ki."

Sunoo bunu söyledikten sonra küçük bir kahkaha koptu. Sonra sessizleşip hocalarını dinlemeye devam ettiler.

"Sim Jake 38."

Jake bunu duyunca sevinip Heeseung'a sarıldı. Çünkü ilk defa otuzdan yüksek almıştı.

"Kim Sunoo 82."

"Seni tebrik ederim Sunoo hyung."

Riki bunları Sunoo'nun gözlerine bakarak söyledi. Ve kısa bir sessizlik oluştu.

"Yang Jungwon 86."

"Koydum lan hepinize ağlayın."

"Nishimura Riki 51."

Riki puanını işitince inanmadı ve hocaya tekrar sordu.

"Hocam ciddi misiniz?"

"Evet yavrum yalan söylemem ben 51 aldın."

Riki oturduğu sıradan kalkıp hocaya sarıldı sonrasında ise sınıfı turlayıp yerine tekrar oturdu.

"Arkadaşlar geçmiş olsun bu dönemde çok yaşlandık ve evrim geçirdik. Umarım bir daha böyle bir dönem geçirmeyiz."

Heeseung bunları söyledikten sonra elleri birbirine vurup ortamı dağıtmıştı. O kadar dakik bir insandıki Heeseung bunu yapar yapmaz da zil çalmıştı. Tam dışarı çıkmak için hazırlanmışlardı ki Sunoo'nun ağladığını gördüler.

"Lan Sunoo ne oldu?"

Sunoo Jay'den bunu duyunca ellerini kapattığı yüzünden çekip Jay'e baktı.

"Çok düşük aldım Jay hyung. 100 almam gerekirdi. Ben çok fazla çalışmıştım bu sınava."

"Dert ettiğin şeye bak be 54 aldım."

Riki Jay ve Sunoo'nun sohbetinin arasına dalıp konuşmaya başlamıştı.

"Sunoo hyung lavaboya gitmek ister misin? Yüzünü yıkayalım."

"Olur Riki gidelim."

Riki Sunoo'nun elinden tutup onu lavaboya götürmüştü. Şanslılardı çünkü lavabo boştu. Riki Sunoo'nun yüzünü kendi elleri ile yıkadı ve ona gülümsedi.

"Şimdi daha iyi misin Sunoo hyung?"

"İyiyim Riki. Teşekkür ederim."

"Ayrıca sınav notun gayet iyi. Diğer sınavda tam puan alırsın artık. Sana güveniyorum.

"Eğer güveniyorsan yapacağıma söz veriyorum Riki."

Bu tatlı sohbetin ardından sınıfa girdiler. Ve yerlerine oturdular.

Bir okul gününün barındırabileceği kadar sıkıcı olan gün bittiğinde ekip okuldan koşa koşa çıkıp yürümeye başladılar.

"Ay şükür bir haftalık tatile de girdik bundan sonrası yarı yıl için."

Jungwon bunu söylerken Jay'de ona katıldı.

"Öncelikle ara tatil için heyecanlanmayın hepimiz de siktir name alacağız."

"Ya boşver Heeseung anı yaşa be. Hallederiz biz."

"Sanki geçen sene de öyle demiştik ama olsun. Hallederiz inanıyorum ben de Jake."

Kahkaha dolu sohbetler ve espirilerle birlikte yürüyorlardı ama artık ayrılık vakti gelmişti. Çünkü hepsi evlerine gitmek zorundaydı.

"Hadi herkese iyi günler ve tatiller. Ara sıra buluşuruz. Dikkat edin kendinize.

Riki bunları söyledikten sonra Sunoodan da cevap gecikmemişti.

"Sende dikkat et kendine Riki."

Yazarken yardım ettiğiniz için teşekkür ederim.

@engenexclub7

@quarterlifee

Why? ~HoonkiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin