"Riki iyi misin? Seni çok merak ettim."
Riki karşısında bekleyen çocuğa ne söyleyeceğini bilmiyordu. Ama o an sadece ona sarılmaya ve sonsuza kadar omuzlarında ağlamaya ihtiyacı vardı. Bu yüzden koşarak bunu yaptı. Sunoo ise sarılma etkisi ile düşmemek için Riki'ye sıkıca sarıldı.
"Sunoo iyi ki buradasın."
Riki Sunoo'nun ıslandığını görünce kapıyı açtı ve içeri girdiler.
"Neden evde değildin Riki?"
Riki bu soru ile başını yere eğip gerçeği söyledi Sunoo'ya
"Biraz hava almak için dışarı çıkmıştım Sunoo. Biliyorsun yağmurlu havalarda kendimi evde tutmak istemiyorum."
Sunoo bu cevabı duyunca rahatlamış ve diğer sorusuna geçmişti.
"Evet bunu düşünmüştüm ama yüzün çok korkmuş ve endişeli görünüyordu. Neden?"
Tabii ki de Riki Sunoo'ya peşinde manyak bir psikopat olduğunu söylemeyecekti.
"Seni evin kapısında görünce bir şey oldu sandım. Bu yüzden korktum. Eğer meraklandırdıysam özür dilerim."
Sunoo bu cevap ile sıcak bir gülümseme sunmuştu Riki'ye. Riki ise hemen yerinden kalktı ve Sunoo'yu odasına götürdü.
"Sunoo kıyafetlerin çok ıslanmış sana kıyafet vereyim."
"Asıl sen kendi üzerine bak Riki benden daha berbat bir haldesin."
Riki Sunoo'ya siyah kareli pijamasını vermişti. Kendi ise her gün giydiği mavi pijamasını giymişti. Sonrasında oturma odasına geçtiler ve konuşmaya başladılar.
"Sunoo aç mısın, bir şeyler yemek ister misin?"
"Hayır Riki aç değilim. Hatta eve geçsem bile olur çünkü saat geç oldu."
Riki Sunoo'nun bu cevabı ile gülmüştü.
"Sunoo ben sana boşuna mı pijama verdim? Burada kalacaksın bugün. Saat geç oldu zaten yarın bırakırım seni evine. Hem ben de korkuyorum geceleri. Birlikte uyuruz. Ne dersin?"
Sunoo Riki'nin söyledikleri ile küçük bir duraksama yaşadıktan sonra kendine geldi ve sorusuna cevap verdi.
"Peki bugün de öyle olsun."
Riki Sunoo'yu bileğinden tutup odasına götürdü. Sunoo ise onun peşine takılıp onu takip etti.
"Eğer rahatsız olacaksan ayrı yatabiliriz."
"Hayır rahatsız olmam Riki. Kaç yıllık arkadaşız sonuçta değil mi?"
Sunoo bunu söyleyince gülüp Riki'nin omzuna yavaş bir yumruk fırlattı. Ve yatağa geçip sarılarak uyudular. Riki mutluydu, çünkü en sevdiği insanın yanındaydı.
Gece yarısı telefona gelen bildirimler ile uyanmıştı. Sunoo'yu uyandırmamak için hemen sessize aldı ve gelen mesajları kontrol etti.
Bilinmeyen Numara
Riki, çok fazla yakınlaşma istersen
Sunoocuğunla.
Sonu senin ve onun için hiç iyi olmaz.
Ayrıca sevimli çocukmuş :)Riki gördüğü mesaj ile buz gibi kesilmiş ve ona cevap vermişti.
Riki
O benim arkadaşım
ve onu ben davet ettim.
Herhangi bir suçu yok.Bilinmeyen Numara
Senin onu bir arkadaş olarak
görmediğini ikimiz de biliyoruz Riki.
Kandıramazsın beni.Riki
Bu seni neden ilgilendiriyor?
Seviyorum Sunoo'yu ne olmuş yani?Bilinmeyen Numara
Riki sen kimseyi sevemezsin.
Benden başka.
Neyse, sana tatlı rüyalar.Görüldü.
☆☆☆
Sabah olmuştu ve Riki Sunoo'nun yüzüne yaklaşıp onu daha fazla incelemeye başladı. Kendi kendine konuşuyordu sessizce.
"Sunoo çok tatlısın."
"Teşekkür ederim Riki. Sende çok tatlısın."
Riki duyduğu kelimeler ile kıpkırmızı olmuş ve elleri ile ağzını kapatıp yataktan çıkmıştı. Sunoo ise birkaç dakika daha yatakta kaldıktan sonra kalkmış ve Riki'nin yanına gitmişti.
"Sunoo kahvaltı hazır gel hadi."
"Riki ne zaman hazırladın kahvaltıyı."
"Dün gece uyuyamadım sabaha karşı kalkıp bir şeyler hazırladım."
"Hm anladım."
Sofraya oturup yemek yemeye başladılar. Çok güzel sohbet ediyorlardı. Saatlerce konuştuktan sonra sofradan kalkıp etrafı toparladılar. Sonrasında Sunoo artık gitmesi gerektiğini düşünüp Riki'ye söyledi.
"Riki artık gitsem olur mu? Eve uğramam gerekiyor gibi düşünüyorum."
"Olur tabii Sunoo. Seni bırakırım hemen evine."
"Yalnız başıma gidebilirim Riki. Bırakmana gerek yok."
"Hayır olmaz öyle şey. Seni bırakacağım."
Sunoo artık pes etmiş ve Riki'yi onaylamıştı. Kıyafetlerini değiştirip yola çıktılar. Biraz yürüdükten sonra Sunoo'nun evinin önüne gelmişlerdi. Riki son defa Sunoo ile sarılmış ve ondan ayrılmıştı. Ve kahrolası telefonuna yine mesaj gelmişti.
Bilinmeyen Numara
Eve giderken dikkatli ol Riki
:)