5

4 1 0
                                    

-A wy się znowu kłócicie - zawołała moja mama z jadalnii - nawet minuty nie możeci razem wytrzymać.

-Ale on mnie popchnął - wykrzyczałam oburzona.

-Bo zrobiłaś problem z niczego -odpowiedział jakby to było oczywiste.

Ale mnie on wkurza. Nie wytrzymałam tam dłużej bo pobiegłam do pokoju i usiadłam na łóżku stwierdziłam że napiszę do mojej najlepszej przyjaciółki ona zawsze poprawiała mi chumor w takich sytuacjach.

Do Katie

Hejka:) błagam cię zabierz mnie stąd,ja nie wytrzymam tutaj ani chwili dłużej.

Nie musiałam długo czekać na odpowiedź bo ona jest wiecznie przyklejona do telefonu.

Od Katie

Co się dzieje!!!!! MÓW SZYBKO!!!

Do katie

Okazało się że jestem tu z ETHANEM!!!!!!! A moi rodzice nic mi nie powiedzieli i JA musze z nim wytrzymać tydzień JA osoba która chyba go nie lubi najbardziej na świecie.

OD KATIE

MEGA CI WSPÓŁCZUJE stara może dasz radę jakoś wytrzymać. Kto wie może się nawet w sobie zakochacie

Do Katie

Nie gadaj głupot.  A teraz pa pa bo muszę się ogarnąć.

Od Katie

Pa pa i dobranoc 💤 kochana.


Gdy skończyła pisać że swoją przyjaciółką wzięłam piżamę z torby i poszłam do łazienki wzięłam szybki prysznic ale bez mycia włosów bo myłam je rano, zrobiłam sobie szybką pielęgnację twarzy umyłam zęby i wyszłam z łazienki , a ponieważ jest tu tylko jedna łazienka na tyle osób to musiałam się spieszyć gdy już weszłam z powrotem do swojego pokoju położyłam się na łóżku i jeszcze przez chwilę przeglądałam instagrama ale ze było już późno to zaraz zasnęłam.




Zakład który zmienił wszystkoOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz