1.

45 5 0
                                    

Tudom jól, nem kéne ennyit arra az egy fiúra gondolnom aki egy éve tetszik, de ha egyszer olyan édes a mosolya, na meg a gyönyörű szemeinek sem lehet ellenállni. Nem tudom megállni, hogy ne gondoljak rá, hogy ne képzeljek el vele kamu szituációkat a fejemben miközben őt bámulom elég feltűnően ahhoz, hogy észrevegyen és rám mosolyogjon.

Nem is csak tetszik, totálisan szerelmes vagyok belé, és ez egy teljes éve tart, de még mindig nem történt semmi, még csak azt se tudja mi a nevem, soha nem beszéltem még vele. De azt azért nem mondom, hogy nem tudja, hogy tetszik nekem, mert mint mondtam, most is éppen rám mosolyog, és csak is azért, mert éppen úgy bámulom, mintha valami olyat látnék amit sose láttam.

Az egész ott kezdődött, hogy tavaly sikerült bekerülnöm álmaim gimnáziumába. Miután sikeres felvételit írtam és bekerültem ide, megláttam őt, Dylan Caylort, a legkiszámíthatóbb, legnépszerűtlenebb fiút a suliban. És, hogy hogyan láttam meg, ha ilyen népszerűtlen? Na ez az a kérdés amire még én is a választ keresem. A teljes nevét is gyorsan megtudtam, mert csak rámentem a gimi instagram oldalára és, mivel ő is követi, ezért láttam a profilját, rámentem és ki volt írva; Dylan Caylor.

A népszerűtlensége ellenére elég sok lánynak tetszik, legalábbis amennyit hallom a nevét a barátnős kibeszélés és pletykák beszélgetéseknél, azt hiszem, nagyon sok lánynak bejön rajtam kívűl is. (Úgy értem, népszerűtlen, de nem a lányok körében.)

Mikor megpillantom őt a szünetekben, vagy tanul, vagy olvas. De sose lóg senkivel, a (szerintem) legjobb haverján, Nico Nolan-en kívül, mindig és mindenhol vele van. (Vagy lányokkal körülvéve.) Igazából lehet azért nem kedveli őt a többi fiú, mint haver, mert okos és nem az a mindig rosszalkodjunk fiú, ahogy ebben a suliban a legtöbb. Általában azok számítanak menőnek, akik benne vannak a suli foci, kosár, vagy hoki csapatában. A lányoknál pedig azok, akik benne vannak a pom-pom lányok csapatokban.

És Dylan se a foci, se a kosár, se a hoki csapatban nincs benne. Ahogy én se a pom-pom lányok csapatban, vagy csapatokban. (Mivel több sport csapat van itt, ezért több pom-pom csapat is született.)

A legmenőbbnek számító fiú ezen a csodálatos helyen, Brayden Kennedy. Őt szintén csomó lány veszi körbe és beszélnek róla az ebédlő asztaloknál. A foci csapatnak a kapitánya már a 3. éve.

Na de ennyit a fiúkról. Az én nevem Evi, most vagyok 10.-es, a legjobb és egyetlen barátnőmmel, Rileyval már általános iskola óta egy osztályba járunk és ezt még a gimi se tudta akadályozni. Amikor 7.-ben elhatároztam, hogy ide szeretnék majd járni, megbeszéltük, hogy egy helyre kell jöjjünk, mert nem szakadhat meg köztünk semmiféleképpen ez a csodás barátság. Bár nem hittük, hogy ez megtörténne a távolság miatt, de nem kozkáztattunk, és végül sikerült mindkettőnknek bekerülni. Már egy éve és pár hónapja járunk ide de valahogy mégis, még mindig egyedül vagyunk. Ketten egyedül. Ez furán hangzik, tudom, de tényleg így van. Nem tudjuk mi az oka, de igazából élvezzük, hogy nem mi vagyunk a középpontban.

A teljes nevem Everly Oaklyn és csak remélni tudom, hogy továbbra is ilyen csendes életem lesz a gimiben és utána.















Gimis rejtelmekWhere stories live. Discover now