Ateş'i yavaşça geriye ittim daha sonra ise yeniden yola devam ettik.Kulaklığımı yaktım ve Yaşlı amca İstanbul Bey Efendisi dinliyordum o sırada Gözüm Ateş'e kaydı Instangram'da geziniyordu bu bir sorun değildi fakat SUDE ERÇEL diye bir kızın hesabındaydı ve fotoğraflarına bakıyordu benim ona baktığımı farkettiği an çıktı sonunda sinemaya vardık 3391 km filmine gidiyorduk daha önce kitabını okumuştum fakat filmi yeni çıkmıştı kitaptaki İzmir'i Derya Pınar Ak diye aşırııı tatlı biri oynuyordu aynı zamanda da Ege'yi de çok yakışıklı biri oynuyordu tam biletleri alacakken Sude ve sevgilisi Kuzey'i gördüm Ateş fark etmedi aynı şekilde onlarda bizi farketmedi.Yol boyunca Ateş'le konuşmadım her ne kadar kıskanmıyorum desemde Ateş ve Sude'yi çok kıskanıyordum.İyi ki farketmemişlerdi bizi farklı seanslardaydık biletleri aldıktan sonra Doğa'yla birlikte hemen koltuklarımıza oturduk.Normalde Ateş ile oturmam gerekirken ben yannıma Doğa'yı aldım o gün boyunca içimden kimseyle konuşmak gelmedi ama bu Instangram'dan Ateş'in Sude'nin hesabına bakmasından değildi evet Sude gerçekten güzel bir kız ama sanki neyse bu konuyu kapattım ve film başladı bazı sahneler kitaba göre değişmişti en eğlenceli ve kahkahalara boğulduğum sahne olan Müslüm Gürses sahnesi çok güzeldi bazı sahneler gerçekten üzücüydü ama güzeldi.Film devam ederken Doğa sessizce "Güneş,neden bugün biraz solgunsun? sabah böyle değildin"
"Solgun değlim sadece biraz moralim bozuk o kadar hem sen dert etme"
"Biraz mı? Sude'den kaynaklımı"
"Doğa bir şey diyeceğim ama kimseye söyleme söz mü?"
"Söz"
"B-ben Ateş'i kaybetmekten korkuyorum ya Sude'yle olursa hem Sude çok güzel bir kız ya onu severse yolda Ateş Sude'nin Instangramına bakıyordu bu bir sorun değil ama korkuyorum"
"Ateş seni asla bırakmaz Güneş"
"Ne olursa olsun ben yinede önlemimi alıp Ateş'le arama mesafe koyucağım"
"Sen bilirsin ama bence yanlış yapıyorsun"
Filmi izlemeye devam ettik film bittiğinde hemen Doğa'yla Mert hoca'nın yanına gittik
"Hocam şey ben bugünlük Doğa'yla oturabilir miyim ?"
"İzin vermeyi çok isterdim Güneş ama sana izin verirsem öbür arkadaşlarında isteyecek"
Evet klasik cevaplar başımı sallayıp yerime geçtim.
"Prenses ne oldu?"
"Seni ilgilendirmez Ateş"
"Tamam neden olduğunu anladım"
Kulaklığımı takıp onu görmezden geldim . Konuşmaya devam ediyordu ama duymamazlıktan geldim .Telefonumu alıp Sude'nin Instangramına göz attım Ateş telefonu elimden aldı...
Arkadaşlar baktım bizim 20 vote anca hayal bu yüzden bölümü atıyorum bazı kişiler votelarını geri almış çok kırıcı ve kötü bir şey bu arada bu bölüm biraz kısa oldu kusura bakmayın hoşçakalıınn sizleri çok seviyorom gt var unutmayıın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARDAN DAHA DERİNLERDE
RomanceHayatının aşkını bulmaya çalışan bir genç kızın hikayesi ...