ÖMRÜMÜN SONUNA KADAR!!

27 5 1
                                    

Ateş telefonu elimden aldı ve 

"Tam da tahmin ettiğim gibi"

"Ne alaka sadece merak ettim"

"Güneş anlamıyorsun sanırım ben seni-" dedi ve onu susturdum  

"Sakın birdaha o kelimeleri kullanma Ateş sen Sude'yi seviyorsun itiraf etmelisin bunu Ateş ben artık"

Susmuştum çünkü Ateşin dudaklarını dudaklarımda hissettim bir süre sonra ellerimle onu geriye ittim bunu yapamazdım "Kendine neden bunu yapıyorsun Ateş ! Yeter artık ben bu yalana devam etmek istemiyorum bıktım sahte şeffaf olmayan ilişkilerden bugün Sude'nin Instangramına bakarken gördüm seni bu sorun değil ama madem onu seviyorsun neden benimle oyun oynuyorsun" gözlerimdeki yaşlara hakim olamadım sinirlenince istemsizce göz yaşı acıtıyorsun Ateş konuşmaya başladı "Güneş saçmalamayı bırak ben o kızı sevmiyorum ben sen okula geldiğin ilk dakikadan beri sana hastayım anlamıyormusun  ama eğer devam etmek istemiyorsan sen bilirsin ama şunu unutma ben seni her zaman çok seviyor olcam"Ateş'in gözleri dolmuştu "Ateş ben artık senden soğuyorum gerçekten ama seni hala seviyorum" dedim ve tam odadan çıkacakken Ateş kolumdan tutup beni kendine çekti  ve belimi sımsıkı tuttu tam dudağımı öpecekken telefonuna bir bildirim sesi geldi KAHRETSİN! çok az kalmıştı Ateş "Yarın herkes serbest olacakmış" dedi  "Eee kaldığımız yerden devam etsek mi prenses?" "Saçmalama"  

Yatağıma girdim utancımdan kıpkırmızı olmuştum. Kulaklıgımı takıp Aşka Çarem Yok dinlemeye başladım

Ateş bir anda "Sanada iyi geceler prenses" dedi.Cevap veremedim kulaklığımı çıkardım ve uykuya daldım.

ERTESİ GÜN

Sabah erkenden kalktım bugün serbesttik hemen giyeceklerimi seçtim

Sabah erkenden kalktım bugün serbesttik hemen giyeceklerimi seçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Kahvaltımı ettim.Bugün nedense güzel geçecek gibi hissettim telefonum kapanmıştı sanırım şarjım yoktu şarja taktım ve telefonum açıldı tam olarak Doğa'dan 207 mesaj vardı ne olmuştu 

Doğa'dan gelen mesajlar

-GÜNEŞ ACİLL BAKMAN LAZIMMM 

-Çağla'ya araba çarpmış otelin karşısındaki hastanedeymiş yanında...

Ağlamaya başladım Ateş yanıma geldi 

"Ne oldu?"

"Ç-çağla'ya araba çarpmış" 

Hıçkıra hıçkıra ağlamaya devam ettim.

"Güneş korkma istersen şimdi onu görmeye gidebiliriz"

"Ya bir şey olmuşsa ya kanaması varsa"

"Ateş benim autofobim var bu yüzden çok korkuyorum",

Ellerim titriyordu.

"Ya onu kaybedersem ya-"

Ateş beni susturdu.

"Sen kimseyi kaybetmeyeceksin Güneş ne Doğa'yı ne de Çağla'yı hadi toparlan hastaneye gidelim"

Ateş'e bir anda sımsıkı sarıldım ve hastaneye gittik.

HASTANE

Hemen yetkili birini bulup Çağla'yı sordum yoğun bakıma kaldırdıklarını iç kanaması olduğunu söylediğinde daha kuvvetli ağlamaya başladım Ateş "Güneş iyi misin? Kendine gel " Başım dönüyordu Ateş tam yere düşecekken beni kucağına aldı "İyi değilsin" dedi ve bir sandalyeye oturttu. Hemen su içirdi "Daha iyi misin ?" "İyiyim merak etme " "Hmm belli oluyo" ayağa kalktım."Hadi Ateş Çağla'nın yanına çıkmalıyız" "Bu halde mi?" dedi ve beni kucakladı Herkes bize bakıyordu ama umrumda değildi çünkü ayakta duracak halim yoktu Çağla'nınynaına varmıştık.Ateş'e "Bırakmayı düşünüyormusun?" "Amaa neyse tamam bıraktım" hemen Doğa'nın yanına gittim yanında Emir'de vardı öğretmenlerin hepsi oradaydı Çağan'ın gözleri kıpkırmızıydı Çağla'nın aileside buradaydı Ateş yanıma oturdu sakinleşemiyordum bana sarıldı saçımı okşadı sessizce kulağıma "Seni seviyorum prensesim" sessizce "Bende" yanağımaufak bir öpücük kondurdu sonunda bir hemşire geldi "Hastamızın durumu çok iyi hatta bugün içerisindetaburcu edebiliriz iç kanaması durdu" dedi.Mutluluktan Ateş'in yanağına kocaman bir öpücük kondurdum hastanenin kafesine indik ve Ateş'le bir yere oturduk bir süre konuştuk ve sonra Ateş bir anda "Benimle çıkar mısın ?" "Bu sorduğun sorumu" "Biliyordum red edeceğini" surat asdı çenesinden tutup kendime çevirdim "Ama sen devam etmeme izin vermedinkii diyecektim ki bu sorduğun sorumu tabi ki de ömrümün sonuna kadar senle olamaya varım" dedim "Şaka dimi s-sen kabul ettin" dedi ve beni kucakladı "Ateşş bırakk" "Sevgilim demeyene kadar bırakmayacağım " "Off tamam sevgilim beni bırakırmisin acaba?" "Tabiki de prensesim" dedi ve bıraktı Çağla'yı taburcu ettiler hemen onun yanına gittik ve daha sonra otele geri döndük saat daha çok erkendi Ateş'le odamıza çıktık...

Arkadaşlar destekleriniz ve voteleriniz için çok teşekkürler bu arada hatırlatma gt var takip edip kitabı votelamayı unutmayalım sizleri çok seviyorumm❤❤╰(*°▽°*)╯

RÜYALARDAN  DAHA DERİNLERDEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin