Ertesi sabah yine okula o ninni gibi olan ve uyanmamaı zorlaştıran mükemmel alarm sesiyle uyandım tam çantamı alıp evden çıkacaktımki gözüm odamdan görünen Ateş'in balkonuna çarptı evet o yoktu buna çok azıcık üzüldüm ama sonuçta numarası vardı her neyse çantamı alıp çıktım kulaklığımdan müzik dinliyordum ama o arada bildirim sesi geldi ve bu Ateş'ti bana "Naber prenses" yazdı bende "Tekrardan uyarıyorum ben GÜNEEEŞ prenses demeyi kes" yazdım şuan hiç olmadığım kadar onun yanında olup bu mesajı atıncaki gülümsemesini görmek istedim bana "Tamam be sakin ol prenses aaaa doğru pardon GÜNEŞ" yazdı şuan onla uğraşacak halim yotu ona "Hadi bb okula geldim telefonumu kapatcam" dedim ve hemen okula girdim sınıfa çıktım pek çok derse girdim ama sanki Ateşsiz hızlı geçiyor gibi hissettim acaba öylemiydi üff her nesyse sil o düşünceleri derken okuldan çıktım hemen eve geçip biraz tıkındım ve evet birazcık yattım daha sonra Ateş'i aradım bu duruma çok şaşıracağını düşündüm onun dalga geçmesini bile özlemiş olabilirdim ve evet Ateş telefonumu anında açtı arkadan bir kızın ağlama sesi geliyordu hemde hıçkıra hıçkıra Ateş "Noldu Güneş neden aradın?" "Yok birşey sesini duymak içi- neyse boşver sen hemmüsait değilsindir kız arkadaşınla ilgilen" dedim ama çoktan kapatmıştı derken Ateş'in sesini duydum sanırım telefonu kapatmayı unutmuştu tam kapatacakken Ateş'in "Sakin ol prenses noldu kim o kestane rengi gözlerini soldurdu" dedi gözyaşlarımı tutamadım nedense onu seviyormuyum bi karar vermeliydimve ben vermiştim sanırım seviyordum kendi kendime demek ki onun tek prensesi ben değildim deyip daha coşkulu ağladım parmaklarım kapattığım telefona kaydı ve salak parmaklarım Ateş'i engelledi şuan o kızla Ateş'i hayal bile edmiyordum o kıza o kadar sinir olmuştum ki yani birzda kıskanmıştım açıkçası ve klasik Güneş dayanamadı ve Ateş'in engelini kaldırdı ben ne kadar akıllıyım diye kendimi tebrik ettim ve yasrtığıma sarılarak ağladım içten çten salak Güneş erkek sevmiyeceksin yoksa böyle oluyor sonra derken bildirim seslerine boğuldum ve bunların Ateş'ten geliceğini düşünerek bakmadım ve evet şimdide aramaya başladı ve bende dayanamayıp açtım "Ateş şuan konuşmak istemiyorum işim var tamammı" dedim Ateş "Ya bana sadece 1 dk ver açıklıyacağım""Açıklamana gerek yok hem sen prensesinle istediğini yap şimdi sik- neyse ağzımı açmayacağım senden nefret ediyorum hem hani bendim prenses ben o bana özel sanıyodum ama öyle değilmiş hem umrumda değilsin beni yalanlarınla aldattın farkındasın değilmi birdahakine istexdiğni yap ve şunu söylemek istiyorum içimde kalmasın ben normalde tüm erkeklerden nefret ederim ama seni sevmiştim hemde ilk kez hayatımda birini sevdim sana ısınmıştım ama benm gibi birini sevmemekte haklısın ne bok yiyosan ye ama ne bana yaz ne ara o salak kızada söyle aferin ona" "Özür dilerim Güneş" "Boşuna kendini yorma ben sen bana yazmadan Ateş'i seviyorum demiştim ama malesef GAME OVER üzgünüm sen kaybettin artık normal birisin bbenim için görüşmemek üzere" "Güneş bir saniye bekle lütfen" dediğinde sesi çok kötü geliyordu ağlayamazdı bence "Kendini tüketme boşuna " dedim ve kapattım aynı zamandada engellledim...
3 HAFTA SONRA ATEŞ GELİR
Ateş'le konuşmak yasak diye yasak koymuştum kendime okula gitmek için hazırlandım ve yola koyuldum hayatım eskisi kadar neşeli değildi tam giderken bir ses geldi ve bu çok tanıdıktı "GÜNEŞŞŞ" bu Ateş'in sesiydi ama arkama bakmadan devam ettim ondan nefret ediyordum yani etmeliydim yanıma yaklaştı ve "Bir dakika bekle bak lütfen beni özlemedinmi??" dedi bende cevap vermeden ilerledim saate bakayım erken bugün 7 kasım Doğa söylemişti bugün Ateş'in doğum gümnüydü ablamla dışarı çıktığımda hediyesini almıştım ve çantamdaydı çıkarıp "doğum günün kutlu olsun " dedim. o da "oooo hiç gerek yoktu" dedi "Ateş bundan sonra konuşacağımı sanıyorsan yanılıyorsun" dedim..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RÜYALARDAN DAHA DERİNLERDE
RomanceHayatının aşkını bulmaya çalışan bir genç kızın hikayesi ...