Iyi okumalar canlarim oy vermeyi ve takip etmeyi unutmayın
Ayağa kalkarken başımın döndüğünü hissetim başım ağriyordu zaten yinede takmayip üstümü değiştirip aşağı indim.
Annem kahvalti hazırlıyordu her zamanki gibi yanına yaklaşıp günaydın dedim oda başını sallayıp günaydın dedi.
Ellerimi sıvayıp yardıma koyuldum.
Kahvaltiyi hazirladiktan sonra masayı kurduk.Yukarı çıkıp abimi uyandirdim ve kahvaltıya çağırdım tekrardan aşağı indim ve babaminda masaya oturduğunu gördüm.
O arada abimde gelmişti.
Abim
-" zana " deyince ona döndüm
-" efendim abi" dedim abimin adı barandi benden 3 yaş büyüktü ben 19 yaşındaydım.
-" çay versene bana" dedi kafami sallayıp çay doldurdum ve masaya bıraktım ve kahvalti etmeye devam ettim.Kahvalti bittikten sonra bulaşiklari topladım ve evi temizledim. O sırada babam bağıran sesiyle içeri girdi.
-" ne demek öldürmek , başka yolu yok mudur ağa" diye bağırarak telefonda konuşuyordu
-" hayir bekleyesiniz ben geliyorum" dedi ve kapattı telefonu
Babama yaklaştım ve
-" baba birşey mi oldu " dedim bana döndü ve yüzüme acı dolu bir ifadeyle baktı.
-" kızım abin ferman ağanın kızını kaçırmış " dedi şok olmuş bir ifadeyle yüzüne baktım nasıl olurdu bu abim sonuçlarını hiçmi düşünmemişti.
-" ne ?" Diyebildim sadece babam hızlı adımlarla yanımdan geçip dışarı çıktı.Ne olacaktı şimdi öldürürlermiydi abimi ?
Başka yol ? Berdel ? Hayir hayir berdel olmazdı ben tek kızdım evde ben nasıl evlenirdim ? Olamaz Allahım sen yardım et.Annem içeri doğru girerken ağlıyordu yanima geldi
-" zana nolacak şimdi abin niye böyle yaptı napicaz biz " dedi ona döndüm
-" ana merak etme babam bulur çaresini" dedim ama bende agliyordum.
Annemi koltuğa oturttum ve odama çıktım.Ağlamaya başladım
-" Allahım sen yardım et napicaklar bilmiyorum ama beni vermesinler lütfen abimede bir şey olmasın." Dedim.Ayağa kalktım ve banyoya ilerledik yüzümü yikadim ve aynaya baktım gözlerim kizarmıştı.
Yatağın yanına geldiğimde kendimi yataga bıraktım üstümü örttüm ve uykuya bıraktım kendimi
...
-" zana, zana uyan " diye bir ses duydum gözümü aramladigimda halami karsimda gördüm
-" noldu hala" dedim oda
-" baban çağırıyor hadi gel aşağı " dedi ayağa kalktım ve basimi salladim.
Annem hâlâ ağlıyordu zaten bu görüntüyü görünce gozyaslarim yine akmaya başlamıştı.Babamda burdaydi oturuyorlardı halamla yanlarına gittik ve bizde oturduk.
Oturduğumuzda babam bana döndü
-" abini bulmuşlar zana " dedi
Aglamam artmıştı ölecekmiydi abim ?
-" ne olacak baba şimdi " dedim
-" bilmiyorum ama sen bilesinki abinin ölmesine izin vermem berdel isteyeceğim" dedi tüm acimasizligiyla.-" ne ? Sen ne dersin baba abim için benimi yakacaksin oğlundan vazgecemessin ama kızından vazgecerimmi diyorsun? " dedim babama bakarak.
Babam ayağa kalktı ve bana dogru yaklaştı.
-" düzgün konuşasin benle zana baban var karşında" dedi
-" Yalan mi derim baba doğrudur dediklerim beni yakiyorsun bende senin evladin değil miyim niye sevmiyorsun beni ? " dedim.O ise acımadı dahada hırslandi tokat attı kafam yana yatarken saçimin acisigini hissettim çekiyordu.
-" ne biçim konuşuyorsun sen benimle " dedi ve saçımı bırakıp tekrar aynı yere sert bir tokat attı.
Annem beni tutup odama götürdü babamın ise arkadan -" çıkarmayın onu odadan yemekte yemesin" dediğini duydum.Odama geldiğimde ağlamaya devam ettim.
....
2 gün olmuştu odamdan çikmayali delirmek üzereydim annem yemek getirmişti ama yememiştim.Odamın kapısı açildiginda babamın girdiğini gördüm yanima geldi kolumdan tuttu ve çekmeye başladı.
-" baba , noldu baba napiyorsun ! " dedim ağlarken ve bağırırken
Babam yüzüme bile bakmıyordu.Aşağı indiğimizde kapının önünde biri vardı erkek. Yanına vardığımızda babam adama doğru itti beni tam düşecekken kolumdan tuttu.
-" al götür " dedi babam.
Adamsa cevap vermeden beni peşinden çekmeye başladı.Eveett nasil buldunuzzz ?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
+18 Zana Berdel ( devam ediyor)
Actionberdel hikayesidir \ / ( kuma yoktur ) " suçu yokken kendini başka bir yerde bulan kız yabancısı olduğu bir yerde yaşamanın imkansız olduğunu düşünüyordur zaten koca dediği insanda pek iyi değildir ama bilmiyorlardirki ilerde birbirleri...