POV: Y/N BANG
Na następny dzień oboje wstaliśmy koło 10. Jeszcze wczoraj magicznym cudem, udało mi się zapisać do lekarza na dzisiaj.
Stresowałam się, mimo tego, że przechodziłam już przez to.
Ale teraz wszystko jest tak jakby... Od nowa?
Cieszyłam się, że Lien będzie miała młodsze rodzeństwo. Może brata, albo siostrę, tego nikt nie. Ciekawi mnie jedno, czy w przyszłości będą się dogadywać.
Zjedliśmy szybkie śniadanie i nakarmiliśmy Lien. Po tym, ogarnęliśmy się i czekaliśmy na Hyunjina razem z Miyeon, którzy mieli się zająć Lien na czas kiedy nas nie będzie.
- Ile można czekać na tą fretkę... - Powiedział podirytowany Chan - Nie możemy się spóźnić.
- Spokojnie, nie spóźnimy się. Mamy jeszcze dużo czasu. - Podeszłam bliżej do niego - Pewnie Miyeon stroi się 5 godzin - Zaśmiałam się.
Strzepnęłam niewidzialny kurz z jego bluzy i ucałowałam go w policzek. Chłopak uśmiechnął się szeroko na to, ukazując swoje śliczne dołeczki.
- Mam takie pytanko... - Spojrzałam na niego.
- Hm?
- Wolałbyś teraz dziewczynkę, czy chłopca?
- Zdecydowanie chłopca - Odrzekł - Kiedy podrośnie, będę go zabierał ze sobą na siłownie - Zaśmiał się delikatnie.
- Zrobisz z niego Gym Rat'a? - Zapytałam.
- Tak, będzie przyjacielem Changbina - Uśmiechnął się.
Zachichotałam lekko.
Hyuna i Miyeon dalej nie było, zdecydowałam, że zadzwonie do nich. Odeszłam od Chrisa i wzięłam swój telefon, wybierając w kontaktach moją przyjaciółkę.
Po paru nieodebranych połączeniach, w końcu odebrała.
Połączenie z: Miyeon 🌸
- Gdzie wy jesteście?
- Już wyjeżdżamy
- Mam taką nadzieję, nie chcemy się spóźnić
- Nie spóźnicie się, calm down - Powiedział męski głos.
- Także narazie
- Paaaa
─
Westchnęłam i schowałam telefon do torebki, żeby o nim nie zapomnieć.
- Niedługo powinni być. Mówiła, że już wyjeżdzają.
- To dobrze.
Po około 15 minutach, usłyszeliśmy dzwonek do drzwi. Chan szybko pobiegł otworzyć. Oboje weszli i przywitali się z nami.
- Gdzie jest Lien? - Zapytał Hyunjin.
- W swoim pokoju. Możecie potem wyjąć matę i pobawić się z nią. Wszystkie zabawki są w szafce, po prawej stronie od łóżeczka - Powiedział Chan.
- Okayyy - Odpowiedział Hyun.
- Tylko jak wrócimy, to żeby Lien była dalej żywa - Dopowiedział Chris z lekkim uśmiechem.
CZYTASZ
Will You Marry Me? | Bang Chan [ZAWIESZONE]
FanficWspólne życie Chana i Y/N wydaję się wręcz wspaniałe. Jednak los postanawia to przerwać i zamienić ich życie w piekło jednym ruchem. Wielka zmiana w życiu? Wypadek? Nowy członek rodziny? Nie byli gotowi na to, co przyszłość dla nich przygotował...