Eğitim alanında koşturan çocukların kahkahaları birbirine karışıyordu.
Yeonjun sırtında küçük parmakları hissetmiş "Ebe sensin." Sesini duyduktan sonra hız kaybetmeden arkasını dönüp Taehyun'u kovalamaya başlamıştı.
Yeonjun ile Taehyun birbirlerini kovalarken diğer çocuklara çarpmamaya çalışıyor bir yandan da birbirlerine yakalanmamaya çalışıyorlardı. Yeonjun için bu çok zordu çünkü en hızlı öğrenci Taehyun'du. Bundan dolayı eğitmenlerinden sürekli övgü alıyor, koşu yarışlarında Taehyun'u öne atıyorlardı.
O sırada Kai elindeki peluşu Soobin'in gözüne sokmakla meşguldü. Annesi Kai'ye almış, kendisinin olmadığı ve üzüldüğü anlarda sarılmasını istemişti. Bundan dolayı Kai peluşunu asla yanından ayırmıyor, eğer ihtiyacı olursa Soobin'in de sarılmasını tembihliyordu.
Tüm bunlarsa Soobin'e saçma geliyordu. 'gelecek koruyucuları' adlı çömezlerin şuan koşmaları, gülmeleri, yayılarak oturmaları ve bir peluşa sarılmaları. Bunların hepsi ciddiyetin farkında olmayanların yapacağı türden faaliyetlerdi.
Dünya 2 koca dalga atlatmış, ve bu dalgalarda yıkılan bir sürü devlet olmuştu. İlk dalgada bir sürü ölümcül hastalık ortaya çıkmış ve güçsüz olan herkesi çoktan oyundan elemişti. İkinci dalga da hayvanlar evrime uğramış, çoğu hayvan insanlara zarar veren yaratıklara dönüşmüştü. Üçüncü dalganın ise ne olacağını kimse bilmiyordu. Siyasi gücü yüksek olan devletlerin diğer yerlere hükmedilmesi üçüncü dalga olarak kabul edilmiyordu ama çıkacak olan katliama göre üçüncü dalga kabul edilebilirdi. Üçüncü dalga için sadece tahminlere dayalı konuşulduğu için tüm erkek çocukları olabilecek her türlü saldırıya hazır tutuyorlardı. Buna oyunbozan Taehyun, tilki Yeonjun, bebek Kai, huysuz Soobin ve ağlak Beomgyu da dahildi.
Soobin her zaman uyumsuz bir çocuk olmuştu, en iyisi olmak için çabalamıştı. 12 yaşında olmasına rağmen hep zeki ve olgun olmuştu. Liderleri gibiydi bir bakıma. Sadece kendisi için uğraşmıyor çevresinde kim varsa onları da toplarlamak için uğraşıyordu.
Yeonjun hepsinin abisi olmasına rağmen en küçükleri gibiydi. Yeri geldiğinde onları koruyup kolluyor, yeri geldiğindeyse onlardan küçük oluyordu. Soobin ile aralarında bir yaş vardı ve hiç anlaşamıyorlardı. Soobin'e göre Yeonjun en büyükleri olarak hepsini evirip çevirmeli ve gözlerini açmalıydı. Fakat Yeonjun'un yaptığı oyunlar oynamaktı, ki 13 yaşında olan bir çocuk için bu çok normaldi.
Taehyun en zekileriydi ve Soobin'in tek gerçek rakibiydi. 11 yaşında olan bir çocuğa ezilmenin gururuyla Taehyun'a hiç yüz vermezdi Soobin. Bunu bir rekabet olarak gören Soobin'in aksine Taehyun'a göre oyundu tüm her şey. Tüm parkurları oyunmuş gibi oynuyorlardı. Öğretilen tüm savunmalar, saldırılar oyun gibiydi. Bu yaştaki çocuklar için erken olduğundan dolayı eğitmenler oyun yoluyla çocuklara aşılıyordu tüm her şeyi.
Kai tam bir bebekti. Hem arkadaşlarının poh pohları hem ailesinin pış pışlaması hem de kendi masumluğu ona herkesin kırılacak bir eşyaymış gibi yaklaşmasına sebep oluyordu. Huening Kai, camdan yapılmış bir bebek gibiydi. En küçükleri olmasının da bunda bir payı vardı, buraya daha bir ay önce katılmıştı ve alışma sürecindeydi hâlâ. Peluşlarından ayrılmayı reddeden bir yapısı vardı. Gittiği her yere Tobin adını verdiği peluş tavşanını da götürüyordu. Bu ismi ise Soobin'in de tavşana benzemesinden dolayı koymuştu. 'Tobin, Soobin'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Daisy / taegyu
Fanfiction"Değişmeyi güzel bir şey sanıyordum." İçinde aşk var, yüzünde kin.