kuzennn

459 25 98
                                    

buket sedefi zehirlemeye çalışır ama başarısız olur. en sonun da aklı başına gelir ve sedeften yeni kahve ister... sedef mecburen buketi gruba geri alır ve buketin ısrarı üzerine 2. yönetici olarak nazı seçer. naz ise aslıyı 3. yönetici yapar...

afrodit kişisini eklediniz...

afrodit: naz anlaşmayı unutma

süslü: unutur muyum hiç ama yarın yapalım bence

afrodit: peki:(

çekingen bela: naz beni yönetici yapmanı anlamasam da sağ ol. ishak'ı artık gruptan istediğim zaman atıp arkasından konuşurum.

turşu surat: bende atalaydan alırım

çekingen bela: atalayın ellerini ve gözlerini koparırım. telefonu kırdım mı olur biter. bu herkes için geçerli!

bonus kafa: herkese bir haberim var!

kafası kırık: lan ağlak ne oldu?

bonus kafa: ne mi oldu YİĞİTCİĞİM

kafası kırık: kanıma dokunuyor bu!

allahın belası: ne oldu yine efe

yakamoz: efe lütfen geçen sefer ki gibi evine kedi girmesin

ben: ne oldu ki? yakamoz anlat her şeyi

yakamoz: hakan anlatsın daha iyi. efe yüzünden işine geç kaldı:)

pis bağımlı: iyi hatırlattın ecrin. efenin kafasını kırmak için iyi bir neden

bay yeşil gözlü yakışıklı: anlatın hadi merak ettim.

buzdağı: ben biliyorum

ben: bilmesen şaşardım. benden niye saklıyorsun! allah belanı versin!

allahın belası: kedicik grup senin beddualarınla doldu

buzdağı: ben, bilmesen şaşardım. benden niye saklıyorsun! allah belanı versin!     ;)

allahın belası: anlat hakan

pis bağımlı: başlıyorum. ben iş yerine gidecektim. ecrini de nazlara götürecektim sen işteymişsin kuzey bey! neyse, birden efe aradı. açtığımıza çığlık çığlığa açtı. biz de telefonu yüzüne kapatarak efenin evine gittik. herkes biliyor ki benim iş yeri efenin evine çok uzak. bu yüzden 20 dakikalık yolun sonunda ecrin kapıyı kırdı (galiba içine bizim süslü girdi) nasıl yaptığını ben de bilmiyorum. içeri baktık ve efe minik yavru kediden çok korkmuş, çığlık atıyor. apartmandakiler de alışmış galiba hiç kimse gelmemişti. 2 saat ecrin kediyi çıkarmaya çalıştı ama kedi durmuyor. bir yere düşüyor bir kalkıyor ışık hızında uçuyo ev etrafında. sakar musallat olmuştur buna da. ben ecrini beklemek zorunda kaldım. ve ecrini bırakarak iş yerine gittim. tam 4 saat geç kaldım!

ılgazı kaçıran: oha!

allahın belası: ecrin neden beni aramadın! şimdi bana etmediği hakaret kalmamıştır.

yakamoz: kalmadı zaten

afrodit: naz, aslıya yazdın mı?

YARALASAR MESAJLAŞMALARI (askıda)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin