L3e.Chaxu
289 Beğenme 137 Yorum
Yeni elbiselerim geldi!!
R:O elbisenle altımda olmanı isterdim..
C:Fiziği:/
D:Çok şirin! link atabilir misin?
>Dm gel tatlım<3
T:Damarların fazla sexy duruyor.
...
Şu anda bütün instagramın konuştuğu bi anonim hesap,hiçbir bilgisi yok,yüzü yok,sadece bedeni ve bedeni hakkındaki mide bulandırıcı yorumlar..Serena buna alışmıştı çünkü kendini rahat hissettiği tek yer bu hesaptı.Kimse onu tanımıyor,aramıyor ve sorgulamıyordu.Ama bir gün ilk defa bedeni hakkında olmayan bi mesaj geldi.
y0nx.Sh!n
Fazla tanıdık geliyorsun?
Vücudun,davranışların,konuşma stilin.
Seni tanıyor muyum?Bana yüzünü gösterebilir misin?
GörüldüEvet görüldü yemişti, ama Serena'nın da haklı sebepleri vardı, sahibi olduğu bardaki insanların ve kirli işlerle anlaştığı kişilerin böyle bir hesabı olduğu öğrensin istemiyordu.
Serena tam evden çıkacakken Hector aradı.
+Paran hazır,yarın sana adresi atacağım.Hemen alelacele girme işe biraz bekle.
-Tamam,kaç gibi gidicem?
+Saat ÖS 10.00'da orda ol
-Peki
Kirli iş derken bundan bahsediyorduk,Serena
bir seri katildi ve işinden memnundu,onu bu işe ailesi sürüklemişti, çok temiz çalışıyordu ve Hector'da ondan çok memnundu.
...
Akşam olunca her zamanki gibi bara gelmişti, tek gördüğü şey güzel kızlardı.Mini elbiseler,yapılı saçlar,ve inleme sesleri..
Serena'yı delirtmek için yeterlilerdi.Yerine oturmuş Alex ile birlikte kızlara bakıyorlar, aralarında iddialara giriyorlardı.Bir kaç dakika sonra bara doğum gününü kutlamak için gelen porno yıldızı Shin Hussey ile göz göze geldi.Tanıdık geliyordu, hayır oynadığı filmler yüzünden değil, hesabında görmüştü onu.Ama resmi hesabı ile değil,"y0nx.Sh!n" hesabıyla.
Evet,kendisine yazan oydu, ama neden fake hesap kullanıyordu?Ve o hesaptaki ismi Yuna'ydı? Serena'nın kafası daha da karıştı,onu barda pek görmemişti.Alex'ten Hussey'i odasına çağırmasını söyledi ve odasına geçti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my hunter | yuchae
Fanfictionhayatını ailesinin katilini aramakla geçiren seri katil Serena bir gün sex arkadaşı porno star Hussey'in katil olduğunu öğrenir.