Ailenin Katili

50 4 0
                                    

L3e.Chaxu

578 Beğenme 327 YorumMotor>>❤️‍🔥G:O-o pantolonu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

578 Beğenme 327 Yorum
Motor>>❤️‍🔥
G:O-o pantolonu..
H:Hâlâ gerçek olduğuna inanamıyorum.
F:Mommy~
X:İstediğin motorsa bende çok var ;)

Yuna ile görüşmeyeli haftalar olmuştu, ne bara geliyordu ne de mesaj atıyordu. Oyuncu olduğu için programının yoğun olduğunu düşünmüştüm ama en son 2 gün önce evinde parti verirken postlar atıyordu. İşimiz sadece bi seferlik miydi? Mükemmel olduğumu söylemişti..
Uzun zamandır Hector'un yanınada gitmiyordum, ya kendine av bulamıyordu ya da başka birini bulmuştu. Ama sanmıyorum, Hector'un en güvendiği çalışanı bendim ve işini en iyi yapanda bendim.

İyi insan lafın üstüne gelirmiş ki Hector aradı.
Bu kadar hızlı beklemiyordum açıkçası. Telefonu açıp Hector'un konuşmasını bekledim.
+Alo.
-Noldu?
+Mükemmel bir miktarda para alacağın birini buldum.
-Cidden mi? Kim.
+Ailenin katili..
+Shin Hussey.

Hector'un dediği şeyler beraber donakalmıştım.Ellerim titremeye başlamıştı ve kalbim sıkışıyor gibi oluyordu.Tamı tamına 12 yıldır ailemin katilini arıyordum ve katil benimle sevişen kız mıydı?Belki de yeni hedefi bendim..
-Ne saçmalıyorsun sen?
+Patronunla böyle konuşman ne kötü.Senin için yıllardır araştırma yapan birine hemde.
-Of tamam kes, nasıl oldu, nerden vardınız bu sonuca?
+Aslında iş sandığımızdan daha basitmiş, sadece araya 3. kişileri katmışlar.
-Anlamıyorum, doğru düzgün anlat şunu.
+Aslında katil tam olarak Hussey değil, ama olayda onun ailesi var. Onlarda geçen sene trafik kazasından öldüğü için hedefimiz Hussey.
+Haberin var mıydı bilmiyorum ama Shin ailesi ve senin ailen eskiden ... şirketinin ortaklarıymış, o zamanlar ne kadar rekabet olduğunu biliyorsundur.
+Shin ailesi bütün hisselerin kendilerine kalması için her türlü yasa dışı yolları denemişler adam öldürmekte dahil. Hatta 4 sene önce o şirketin ceosu öldü hatırlasana,
o işlerin hepsini Shinler yaptı. Aileni ölü bulduğun günü anlatmıştın bana, evinize bir adam gelip işler hakkında konuşmuştu. O adam önce babanı öldürüp ardından anneni tehdit etmiş ve sonrasında onu da öldürmüş ve suçunu itiraf etmiş fakat bunu Shin ailesinin yaptırdığını söylememiş. Yani anlayacağın kafa karıştırmak istemişler.

Hector'u sakince dinleyeme çalışsamda başaramıyorumdum, o an gözümün önüne tekrar tekrar geliyordu ve gözümün dolmasına sebep oluyordu.
Gözümdeki yaşları silip konuyu kapatmaya çalıştım.

-Tamam anladım. Yeter.
+Peki, ne zaman yapacaksan haber ver.Ona göre hazırlık yapacağım.
-Hmhm
Telefonu yüzüne kapattıktan sonra ağlamamı tutamadım, hıçkıra hıçkıra ağlıyodum ve durduramıyordum. Ellerim kullanamayacağım derecede titriyordu ve eğer bu durumda yalnız kalırsam çok kötü şeyler olacağını biliyordum. Zar zor Alex'e mesaj atıp acilen bize gelmesini söyledim.

Kapı sert ve hızlıca çalıyordu, gelenin Alex olduğunu anlayıp kapıyı açtım. Sıkıca sarıldı bana.
+Noldu, çok korktum sana bir şey oldu diye.
-Şuan daha iyiyim, geç otur. Anlatmam gerekenler var.
Alex'i salona alıp olanları anlattım. Gözleri yerinden çıkmış gibi bana bakıyordu, o bile olayın şokunu atlatamamıştı. Ona biraz zaman verip konuşmasını bekledim.

+Cidden hiç inandırıcı gelmiyor..
-Biliyorum.
+Peki, sen ne yapıcaksın?
-İnan bilmiyorum, ama galiba mantığımla ilerlicem.
Alex ne demek istediğimi anlamıştı. Kafasını onaylar gibi sallayıp bana sarıldı, hayatımdaki tek şansım oydu.

İkimize birer kahve yapıp salona gittim, Alex biseyler demek istiyordu ama ağzını açmıyordu, sakince ona yaklaşıp ne olduğunu sordum.
+Senin için endişeleniyorum, bu sefer bir ünlü öldüreceksin, ve başın derde girebilir.
Beni cidden önemseyen tek insandı, gülümseyip sırtını sıvazladım.
-Merak etme, bana hiçbir şey olmayacak, Serena'na güvenmiyor musun?
+Güveniyorum tabiki
Deyip saçlarımı okşamaya başladı.
O gerçek bir abiydi..

my hunter | yuchaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin