Aylardan ekim günlerden pazar, sevgilimle mükemmel bir 3 ay geçirdik. Ne yazık ki sadece 3 ay. Nedenini bildiğinizi varsayıyorum.
Şu son 3 ayda hayatım fazlasıyla değişti.
Farklı bir şehre taşındım, numaramı değiştirdim, sahibi olduğum barı sattım ve kendime araba aldım. Aslında tam olayı bilmeyen birine göre bunlar çok iyi şeyler.
Keşke benim içinde öyle olsaydı.Mükemmel geçti dememe bakmayın, her şey göründüğü gibi değildir sonuçta.
Bu yaşananların tüm sorumlusu tabiki Hector.
Bar sahibi olduğumu öğrendi, evime baskın yaptı, numaramı yaydı...
Ailemin katiline benden daha çok kin beslediğine inanamıyorum.Aslında bir yerde ona da hak veriyorum, çocukluğumdan beri onunla çalışıyorum ve yıllardır birlikte çalıştığı kişi sırf aşık oldu diye kendisini satıyor. Üzücü aslında, ama sikimde bile değil. Bu kadar duygusuz olmamın sebebide o.
Yani benim yapabileceğim bir şey yok. Üzgünüm Hector <3Her neyse, size o mükemmel 3 ayın neden bittiğini anlatacağım:
Hector önceki evimdeyken baskın yaptırmıştı ve baskın sırasında bavulumun içine gizlice bir takip cihazı koymuş. Şu zeki herife bak sen.
Ben tabi taşınınca beni o cihazdan takip etti ve yeni evimi öğrendi, 2 ay ardından Yuna ile evde otururken tekrar basıldık ve Hector kendisiyle görüşmemi teklif etti.Bu durumdan sıkılmıştım artık, kabul etmekten başka seçeneğim yoktu.
1 hafta sonra İncheon'dan Seul'e gittim.
Ofisinin konuşacağımız konu için pek müsait olmadığını ve evinde buluşmamız gerektiğini söyledi. Yanıma gereken silahları alıp evine gittim. Önüme bir filtre kahve koydu ve konuşmaya başladı.-Serena biliyorsun, uzun zamandır çalışanımsın ve seni kızım gibi görüyorum.
Bilerek gerçek ismimle hitap etmemesi sinirimi bozmuştu açıkçası, sözünü kesmek zorunda kaldım.
+Chaeryeong.
-Ne, anlamadım?
+Serena değil, Chaeryeong. Eğer kızın olarak görüyorsan ismimi bilmen gerekirdi.
-Peki Chaeryeong, konumuz o değil. Her neyse, öncelikle seninle konuşmadan önce bu tür girişimlerde bulunduğum için özür dilerim. Seninle konuşmam gerekirdi.
+Sadede gel.
-Senin aşkla işin olmamalı, seninle bu konuşmayı çok önceden de yapmıştım. Bir katil aşık olamaz Chaeryeong, o kalbini zaten gömmüştür.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my hunter | yuchae
Fanfichayatını ailesinin katilini aramakla geçiren seri katil Serena bir gün sex arkadaşı porno star Hussey'in katil olduğunu öğrenir.