L3e.Chaxu470 Beğenme 230 Yorum
Ben ve favori rengim~
V:OHA OHA OHA
G:Nasıl bu kadar mükemmel olabiliyor?
K:Ten rengi fazla beyaz..
F:O tırnaklarını sırtımda gezdirmeye ne dersin~
S:Boynunda asılı olan kalbimin anahtarı..
W:Takipçilerinin hepsinin onu becermek istediğine eminim.
D:CHAE! Ölüyorum!!Yine saçma sapan yorumlardı Chaeryeong'a göre. Ama Yuna yazmamıştı..Chae hayatında hiçbir yeri olmayan bir kızı düşünmek istemiyordu.Daha fazla oyalanmadan Hector'un attığı adrese gitti,ortam sessiz ve sakindi.Normal bir müşteri gibi davranıp marketteki kasiyeri dışarı çağıracaktı hepsi bu kadar.Ondan önce dışarıda ki kameraları taşla yere indirip parçalamaya başladı, daha sonra da markete girip Ruby adlı kasiyeri dışarı çıkmasını rica etti.Ruby fazla saf olmalı ki anında dışarı çıktı, Chae yürüdükçe oda onunla beraber ilerliyordu. Chae bi anda arkasını dönüp bıçağı Ruby'nin boynuna sapladı. Düşündüğünden daha fazla kan çıkmıştı ama sorun değildi,topraklı bi alandaydı. Bıçağı boynundan çıkarıp cebinden çıkardığı poşete koydu ve üzerine sıçramış kanı silip hiçbir şey olmamış gibi evine geri gitti.Aklı hâlâ Yuna'daydı, yazmak istiyordu ama çekiniyordu.Aklına bi anda Yuna'nın saçlarını kızıla boyatmasını istemesi geldi, internetten bulduğu en iyi kızıl boyayı alıp evde saçını boyama başlamıştı.
L3e.Chaxu
349 Beğenme 128 Yorum
Birileri kızıl Chaeryeong istiyormuş..~
F:NE OHA
R:SİYAH SACLARİN COK GUZELDİ😭
L:Seni daha fazla istememe neden oluyorsun.
G:Birine gönderme yapıyor?
S:Sana sahip olan kişi çok şanslı olmalıBir anda bu kadar iltifat beklemiyordu evet ama Yuna hâlâ hiçbir şey yazmamıştı. Chaeryeong umudunu yitirip yatmaya gittiğinde telefonuna bir bildirim geldi, Alex'ten olduğunu düşünüp telefonu eline aldı.
Yuna yazmıştı...yunx.Sh!n
Fuckbody'im olur musun?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
my hunter | yuchae
Fanfichayatını ailesinin katilini aramakla geçiren seri katil Serena bir gün sex arkadaşı porno star Hussey'in katil olduğunu öğrenir.