Mükemmeldin

83 6 5
                                    

L3e.Chaxu

580 Beğenme 297 YorumÖzel misafirim için 🫶🏻🍒R:Kim bu özel kişi??V:Çok şanslı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

580 Beğenme 297 Yorum
Özel misafirim için 🫶🏻🍒
R:Kim bu özel kişi??
V:Çok şanslı...
K:Dekoltesi🔥🔥
Y:Kızıl gerçekten sana çok yakışmış<3
>Teşekkürler tatlım^^
G:Beni deli ediyor.
P:Misafiriyle evcilik oynayacak galiba:)

Postu özellikle Yuna'nın görmesi için atmıştı ama ne bir yorum ne de mesaj atmıştı. Sabırla akşam olmasını bekliyor, yatağa geçmeden önce yemek için atıştırmalık hazırlıyordu.
...
Saat altı olmuştu ve Yuna hâlâ gelmemişti. Mesaj atmıp onu darlamak istemiyordu, beklemekten başka çaresi kalmamıştı.
-Bir buçuk saat sonra-
Chae kapı zilini duyduğu anda kapıya fırladı.
Yuna gelmişti, kapıyı açıp Yuna'yla göz göze geldiğinde yutkunup kekeleyerek hosgeldin dedi ve salona geçtiler.
+Hmm, evin hoşmuş. Ve sende...
+Oldukça güzel görünüyorsun
-Ha, teşekkür ederim. Aç mısın?
+Aslında evet, ama zahmet olmasın.
-Yemek hazır bile geç otur.
+Şey,sağol

Yuna ilk defa birine karşı hoş şeyler hissediyordu. Genelde yattığı insanlarla ilgili ağza alınmayacak şeyler düşünürdü ama bu sefer öyle olmamıştı. Yemeği yedikten sonra Chae'nin göz kırpmasıyla Yuna onu takip etti ve odaya geçtiler. Chae Yuna'yı yatağa oturtup yanağına bir öpücük kondurdu ve saçlarını okşamaya başladı. Başındaki tacı çıkarıp komidinin üzerine koydu ve Yuna ile birlikte kendisinide soymaya başladı.

Soyunduktan sonra Yuna'nın dudaklarına kapandı ve onu tamamen yatırdı. Yuna ellerini Chaeryeong'un başından sırtına doğru ilerletiyordu. Ryeong geri çekilip Yuna'nın boynuna geçiş yaptı.

-Sabah-
Chaeryeong'un göğsünde yatan Yuna uyanıp kıyafetlerini giymeye başladı.Ryeong'da ardından uyanıp Yuna'yı seyrediyordu. Yuna eşyalarını toplayıp giyinmiş Chae'nin yanına geldi. Yanağına bir öpücük kondurup göz göze gelmelerini sağladı.
+Mükemmeldin
-Teşekkür ederim, sende öyle.
+En yakın zamanda tekrar gelirim. Hoşçakal<3
-Görüşürüz.
Chaeryeong olanları az biraz hatırlasada çok iyi hissediyordu. Özelliklede uzun zamandır bunu yapmak istediği biriyle,böyle bir gece geçirmek onu delirtiyordu. Kendisine geldiğinden emin olduğunda mutfağa geçip kahvaltı hazırladı ve masaya oturdu, tam o esnada Alex arıyordu.
+NASILDI HEMEN ANLAT
-Sakin
+olamam kes
-tamam peki, biraz geç geldi eve ama onun dışında mükemmeldi, beklediğimden daha iyiydi.
+Ohaoha. Peki ona karşı birseyler hissediyor musun suan?
-İnan bilmiyorum, ama galiba hayır.
+Ha iyi
-Aradığın için sagol
+Ne demek.







Sevisme yerini yarıda kestim çünkü düşünürken bile cok utaniyordum yazarken elim ayağım birbirine dolasti ama bir dahaki sefere bütün geceyi en ince ayrintisina kadar yazicam🤭

my hunter | yuchaeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin