2. Yatak arkadaşı?

360 36 13
                                    

Bay Han: İlk iş günün için hazır mısın?

Seungmin: Oldukça hazırım bay Han. Bana olan güveninizi kırmayacağıma emin olabilirsiniz.

Bay Han: Bunu staj gibi düşünebilirsin. Ama çok dikkatli ol çünkü Hwang Hyunjin kolay biri değildir. Gönlünü hoş tutman gerekir.

Seungmin: Benim için sorun değil, rol yapmak ve insanların suyuna gitmekte iyiyim.

Bay Han: O halde sorun yok. Ne derse desin sakin kal, sorun olursa bana haber ver.

Seungmin: Tamamdır👍🏿 Tekrardan sağladığınız bu imkan için teşekkürler.

Bay Han: Ne demek, favori öğrencimsin😉

Seungmin: 🤭

Bay Han: Konum📍

Bay Han: İşte spor salonunun konumu. Sana söylediğim gibi önceki diyet listesini almak ve antrenman sıklıklarını öğrenmekle başla.

Seungmin: Tamamdır👍🏿

-

Önünde dikildiğim üç katlı J.C. Spor Merkezi'ne baktım. Buna hazır hissediyordum, heyecanlı değildim. Sağlam görünecek ve burada yerimi edineceğime eminim.

Sabit ifademi koruyarak içeri girdim. Duvardaki 1900'lerden beri şampiyon olan boksörlerin fotoğraflarına bakarak ilerledim. En sondaki fotoğrafta geçen senenin şampiyonu Hwang Hyunjin vardı. Kırmızı terli saçları ve havaya kalkmış eli ilk dikkatimi çeken şeyler olmuştu. Bu adamın kendinden başka kimseyi sevmediğini biliyordum. Ve ciddiyete de önem veriyordu. Ben de tüm bu süreç boyunca öyle biri olacaktım.

İçeri girdim ve çantamın sapına tutunup ilerledim. İlerideki kırmızı kapılı odanın içinden gelen bağırma sesi oraya yönelmeme sebep olmuşken başka bir ses işittim.

"Kime bakmıştınız?" Seslenen kadına döndüm. Bu danışman olmalıydı.

"Ben Hwang Hyunjin'in yeni diyetisyeniyim."

"Ah öyle mi?" Önündeki deftere bir kaç saniye bakmış ve tekrar kafasını kaldırmıştı.

"Kim Seungmin değil mi?" kafamı salladığımda elini uzattı.

"Memnun oldum bay Seungmin, ben de Lee Chaeryeong. J.C. Spor Merkezi'nin danışma bölümünde çalışıyorum. Dilerseniz içeri geçelim, sizi bekliyorduk."

Tekrar kafamı salladım. Gördüğüm kırmızı kapıya ilerlemek yerine üst kata çıkmaya başlamıştık. İçerde ne döndüğünü merak etmiştim. Acaba ne zaman girebilecektim?

Üst katta bir ofis odasına bemzeyen bir odaya girmiştik. İçerdeki masada bay Minho oturuyordu. Chaeryeong hanım beni odaya bırakıp gittiğinde öylece dikilmeye başlamıştım. Bay Minho kafasını kaldırdı.

"Hoş geldin Seungmin. Gel otur." Dedi yüzünde bir mimik bile oynatmadan.

Başımla onu onaylayıp gösterdiği yere oturdum.

"Hyunjin birazdan gelir, Chaeryeong onu çağırmaya gitmiştir."

Fazla meraklı görünmek istemediğim için nerde olduğunu sormamıştım. Sadece kafamı salladım ve önüme döndüm.

"Senden istediğim, profösörünün izin belgelerini getirdin mi?"

Hatırladığım şeyle elim çantama gitti ve kağıtları çıkartırken konuştum.

"Evet buradalar. Ama bay Han kabul etmediği bir maddenin olduğu bir kağıdı imzalamadığını size söylememi istedi."

Bay Minho'nun kaşları çatılırken belgeleri eline alıp sayfalara bakmaya başladı.

Boxer. HyunminHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin